تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812890443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: كوتاه از اقتصاد
وزير راه و ترابرى با حضور در غرفه«ايران» خبر داد
جذب نيروهاى نخبه و جوان در وزارت راه

399222.jpg

وزير راه و ترابرى روز جمعه با حضور در غرفه روزنامه ايران در پانزدهمين جشنواره مطبوعات از جذب نيروهاى جوان و نخبه در وزارتخانه متبوعش خبر داد.
به گزارش خبرنگار «ايران» حميد بهبهانى، با اشاره به مناسب بودن فضاى نمايشگاه مطبوعات گفت: برگزارى نمايشگاه مطبوعات تأثير بسيار زيادى در ارتباط با مخاطبان دارد. وى در ادامه خواستار تخصصى تر شدن جشنواره و تفكيك مطبوعات تخصصى از ساير نشريات شد. گفتنى است وزيرراه با حضور يك دقيقه اى در غرفه مطبوعات و خبرگزارى ها، كل نمايشگاه را در مدت كوتاهى بازديد كرد.

قيمت سكه افزايش يافت
نايب رئيس اتحاديه فروشندگان طلا و سكه از افزايش ۱۲ هزار تومانى قيمت هر عدد سكه بهار آزادى خبر داد و گفت: به دليل افزايش ۵۰ دلارى هر اونس طلا در بازار هاى جهانى، قيمت طلا و سكه نيز در بازار داخل رو به افزايش است. محمد كشتى آراى در گفت و گو با برنا با اشاره به اينكه قيمت هر گرم طلاى ۱۸ عيار از ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان به حدود ۲۰ هزار تومان رسيده است افزود: بدين ترتيب شاهد افزايش هزار و ۲۰۰ تومانى هر گرم طلا در بازار داخل هستيم. وى با بيان اين كه قيمت طلا در بازار داخل متأثر از نوسانات نرخ دلار است، خاطرنشان كرد: با مطابقت قيمت طلا در سطح جهانى اين ارقام به دست آمده است و احتمال دارد با تأثير نرخ دلار تا حدودى اين قيمت ها تغيير كند. قيمت سكه و طلا را در صفحه ۷ مى توانيد مشاهده كنيد.

افزايش شديد تقاضاى كار
معاون مركز آمار ايران از افزايش شديد تقاضا براى كار در كشور خبرداد و گفت: به نظر مركز آمار حفظ نرخ بيكارى ساليانه حدود ۱۰ تا ۱۰‎/۵ درصد كار بسيار مهمى است. عليرضا زاهديان در گفت وگو با مهر افزود: اين آمار بويژه در بخش فارغ التحصيلان دانشگاهى با توجه به توسعه دانشگاه ها رو به افزايش است. وى همچنين موضوع خشكسالى در كشور را از ديگر دلايل افزايش بيكارى برشمرد و گفت: اگر تمام اين موارد را در كنار هم قرار دهيم، نرخ بيكارى در سالهاى آينده افزايش مى يابد.

سهم سرانه بيمه در ايران ۵۰ دلار است
رئيس كل بيمه مركزى ايران گفت: در حالى كه سهم سرانه بيمه در ايران ۵۰ دلار است اين ميزان در كشورهاى مختلف جهان ۹۶ دلار مى شود. جواد فرشباف ماهريان افزود: صنعت بيمه در كشور روند توسعه اى را طى كرده به طورى كه حق بيمه توليدى در اين صنعت اكنون به ۲۷ درصد رسيده است. وى يادآور شد: ميزان پرداخت خسارت در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۷۵ حدود ۲۶ درصد در كشور رشد داشته است. به گفته فرشباف ماهريان، سهم صنعت بيمه در توليد ناخالص داخلى نسبت به سال گذشته رشد چندانى نكرده است.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن