تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816366027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90
حسين كاظمي هافبك دفاعي تيم فوتبال استقلال:
قهرماني نيم فصل از دست رفت

حسين كاظمي هافبك دفاعي تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص شكست آبي پوشان مقابل فولاد گفت : دوري دو هفته اي از بازي ها، توان بازيكنان ما را تحليل برده بود و به همين دليل در روزي كه بايد سه امتياز را مي گرفتيم، در نهايت نخستين شكست خانگي فصل را متحمل شديم.
وي افزود: هميشه تيم هايي كه در اوج قرار دارند، با متوقف شدن مسابقات باافت كيفي مواجه مي شوند و ما هم از اين قاعده مستثني نبوديم، البته به دنبال بهانه جويي نيستم و قبول داريم كه حتي نيمي از توان مان را نشان نداديم.
كاظمي با اشاره به از دست رفتن فرصت قهرماني در نيم فصل گفت: شكست دادن فولاد مي توانست ما را براي صدرنشيني در نيم فصل اول اميدوار كند، اما با به ثبت رسيدن چهارمين باخت استقلال در ليگ هشتم اين موقعيت از دست رفت تا ما با انگيزه اي مضاعف به فكر قهرمان شدن در پايان ليگ برتر باشيم.

15 تماشاگردر تمرين استقلال
يك برزيلي با استقلال تمرين كرد

بالاخره يكي از بازيكنان برزيلي كه قرار بود در تست فني تيم فوتبال استقلال شركت كند، از ديروز در محل تمرينات اين تيم حضور يافت.
گفتني است كه تمرين ديروز تيم فوتبال استقلال در حالي در ورزشگاه شهيد دستگردي برگزار شد كه امير قلعه نوعي بازهم در آغاز كار غايب بود. در غياب او كه با 20 دقيقه تاخير در ورزشگاه حضور يافت، با سوت صمد مرفاوي بازيكنان براي تمرين آماده شدند.
حضور فابيو بالا، مهاجم برزيلي كه براي تست در تمرين استقلال حضور يافت، يكي از نكات جالب توجه تمرين ديروز بود. او در طول تمرين مدام در كنار جان واريو بود و همراه وي از ورزشگاه دستگردي خارج شد.
وحيد طالب لو تمرين آبي پوشان را با لباس شخصي از كنار زمين به تماشا نشست. در غياب او، حميد بابازاده اشكان نامداري و دروازه بانان جوان استقلال را تمرين داد.
كمتر از 15 تماشاگر براي تماشاي تمرين ديروز استقلال در ورزشگاه دستگردي حضور يافته بودند. علت استقبال اندك آنها را مي توان در شكست اين تيم برابر فولاد جستجو كرد.
بازيكناني كه در بازي استقلال - فولاد خوزستان بصورت فيكس بازي كرده بودند، پس از دقايقي تمرين در كنار ديگر بازيكنان به استخر و سونا رفتند

وينگو بگوويچ سر مربي پرسپوليس
وينگو بگوويچ سرمربي تيم فوتبال پاس همدان و مديرعامل پرسپوليس دريك جلسه غير منتظره و پشت درهاي بسته با همديگر گفت وگو كردند.
به گزارش فارس، وينگو بگوويچ كه پس از شكست تيم پاس همدان برابر استقلال اهواز به تهران بازگشته و در هتل المپيك مستقر شده بود، با اقامت كاروان پرسپوليس در همين هتل، با داريوش مصطفوي جلسه ويژه اي را برگزار كرد.
بنا بر اخبار دريافتي، پس از استعفاي افشين قطبي، مسئولان باشگاه تهراني به فكر جذب يك سرمربي هستند. آنها مذاكراتي را با وينگو در اين زمينه آغاز كرده اند; اگر چه از سوي هيئت مديره، افشين پيرواني به عنوان سرمربي قطعي معرفي شده است.

كماسي جايگزين قطبي

پرويز كماسي مربي بدنساز پرسپوليس با توجه به عدم حضور قطبي، به جاي وي روي نيمكت نشست.
گفتني است ، پرويز كماسي كه نتوانسته بود در جريان برگزاري ليگ برتر روي نيمكت سرخ پوشان بنشيند; با توجه به استعفاي افشين قطبي، در ديدار با پيكان اين فرصت را پيدا كرد كه روي نيمكت قرار بگيرد.

انتخاب6 ملي پوش تيم كامپوند زنان

پس از انجام نخستين ركوردگيري در مجموعه ورزشي شهداي طرشت 6 نفر به اردوي تيم ملي كامپوند زنان دعوت شدند.
گفتني است نخستين ركوردگيري تيم كامپوند زنان با حضور 20 ورزشكار از استان هاي تبريز، آذربايجان شرقي، زنجان، خراسان رضوي، قزوين، فارس، هرمزگان و تهران در مجموعه ورزشي شهداي طرشت برگزار شد. اين مسابقات كه در مسافت 70 متر انجام شد، پس از انجام ركوردگيري سپيده شعباني از قزوين، زهرا سقايي فر از آذربايجان شرقي، زهرا دهقان از فارس، انسيه حاجي انزهايي از تهران، سپيده ويدا حليميان از خراسان رضوي و محبوبه شهرياري از تهران جزو شش نفر برتر اين رقابت ها بودند كه به اردوي تيم ملي كامپوند دعوت شدند.

ستارگان پينگ پنگ جهان در ايران

مسابقات پينگ پنگ ستارگان جهان براي نخستين بار با حضور برترين هاي رده هاي سني جوانان و بزرگسالان در كشورمان برگزار خواهد شد. گفتني است فدراسيون پينگ پنگ با همكاري هيئت پينگ پنگ ساري اقدام به برگزاري مسابقات ستارگان جهان در اين شهرستان كرده است. رقابت هاي پينگ پنگ ستارگان جهان طي روزهاي 23 تا 25 ارديبهشت ماه سال آينده با حضور16 پينگ پنگ باز برترجهان درهر يك از رده هاي سني جوانان و بزرگسالان برگزار مي شود.ايران به عنوان كشور ميزبان درهر يك از اين رده هاي سني داراي 3 نماينده خواهد بود. بازيكنان ايراني شركت كننده در مسابقات پينگ پنگ ستارگان جهان از طريق برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي انتخاب مي شوند. رقابت هاي انتخابي تيم ملي و جوانان پينگ پنگ زمستان و به منظور شركت در پيكارهاي قهرماني جهان (8 تا 15 ارديبهشت ماه - يوكوهاما) و قهرماني جوانان آسيا (تابستان - 88 پاكستان) برگزار خواهد شد. مسابقات پينگ پنگ ستارگان جهان تنها در بخش مردان برگزار مي شود. هزينه كامل برگزاري اين بازي ها بر عهده پينگ پنگ ايران خواهد بود.

داوران ايراني در جام ملت هاي آسيا قضاوت مي كنند

كنفدراسيون فوتبال آسيا اسامي داوران قضاوت كننده در انتخابي فينال جام ملت هاي آسيا را اعلام كرد. گفتني است ديدار دو تيم سوريه و چين تايپه در حالي برگزار مي شود كه داوران ايراني قضاوت اين مسابقه را برعهده دارند.بر همين اساس، كار كوتما گل ازهند به عنوان ناظر، جينداميا روسامي از تايلند به عنوان ناظر، محسن تركي به عنوان داور وسط، رضا سخندان به عنوان كمك داور اول، داوود رفعتي سجادي به عنوان كمك داور دوم و سعيد مظفري به عنوان كمك داور چهارم قضاوت مي كنند.

دايي به كربلارفت

علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پس از بازي مقابل امارات، ملي پوشان را در بازگشت به كشورمان همراهي نكرد و از دبي به كربلا رفت.
گفتني است تيم ملي فوتبال كشورمان در حالي ساعاتي پس از بازي مقابل امارات به تهران بازگشت كه علي دايي، سرمربي اين تيم همراه ديگر مربيان و بازيكنان نبود.او كه تيمش تا 2 ماه ديگر مسابقه اي نخواهد داشت،از فرصت استفاده كرد و براي زيارت عتباب عاليات به عراق رفت.دايي تا اواسط هفته جاري از عراق به ايران بازمي گردد تا برنامه هاي تيم ملي براي ديدارهاي آينده را تدوين كند.

حسين عسگري ناظر داوري استقلال - فولاد:
داور هيچ تاثيري در نتيجه بازي نداشت

حسين عسگري با مطلوب خواندن قضاوت داورديدار تيم هاي فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان اعتراض كادر فني و تماشاگران استقلال را بي مورد دانست.
عسگري كه وظيفه ناظر داوري ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و فولاد خوزستان را برعهده داشت درپايان اين ديدار و به دنبال اعتراض كادر فني و بازيكنان آبي پوش گفت:به نظر من داوري اين بازي هيچ مشكلي نداشت و جهانبازي بسيار خوب سوت زد داوري هيچ تاثيري در روند بازي و رقم خوردن پيروزي يك بر صفر فولاد خوزستان نداشت.
ناظر فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين پرسش كه پس چرا با اين وجود تماشاگران و كادر فني استقلال به قضاوت جهانبازي اعتراض داشتند گفت: دليل اين اعترضات را نمي دانم. همانطور كه گفتم جهانبازي قضاوت خوبي داشت و به خوبي بازي را اداره كرد.

در حاشيه ديدار تيم هاي پيكان و پرسپوليس
قزوين،به خاطر پرسپوليس به هم ريخت

تيم هاي فوتبال پيكان و پرسپوليس در حالي در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين مقابل هم صف آرايي كردند كه از ظهرديروزسكوهاي اين ورزشگاه مملو از تماشاگر شده بود.
گفتني است قزوين در روز ميزباني از پرسپوليس حال و هوايي خاص به خود گرفته بود خيابان هاي منتهي به ورزشگاه شهيد رجايي از ساعتي پيش از آغاز مسابقه مسدود شد و تردد مردم و خودروها زير نظر نيروهاي انتظامي انجام مي شد.
* تيم فوتبال پيكان پيش از رويارويي با پرسپوليس درهتل مرمرشهر قزوين مستقر شد.
* اعضا هيئت مديره و مديران دو باشگاه پيكان و پرسپوليس در ضيافتي كه توسط مديريت باشگاه پيكان ترتيب داده شده بود، شركت كردند.
* بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس براي رويارويي با قزوين با يك دستگاه اتوبوس از هتل المپيك تهران را به مقصد قزوين ترك كردند.
* تعدادي از بانوان قزويني علاقمند به فوتبال براي ديدن بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس به ورزشگاه شهيد رجايي آمده بودند اما از ورود آنها به ورزشگاه ممانعت به عمل آمد.
*نزديك به 500 نفر از فوتبالدوستان قزويني كه نتوانسته بودند براي تماشاي بازي پيكان و پرسپوليس وارد ورزشگاه شهيد رجايي شوند،پشت درب اين ورزشگاه تجمع كردند.
* ظرفيت محدود و 7 هزار نفري ورزشگاه شهيد رجايي قزوين باعث شده بود بسياري ازعلاقمندان دو تيم نتوانند وارد ورزشگاه شوند.ظرفيت اين ورزشگاه از ساعت ها قبل تكميل شده بود.

حاشيه ديدار تيم هاي پيكان و پرسپوليس
هواداران در حمايت از نيكبخت عليه دايي شعار دادند

هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين در حمايت از مهاجم خود عليه سرمربي تيم ملي شعار دادند.
گفتني است در جريان برگزاري مسابقه تيم هاي پيكان و پرسپوليس از هفته پانزدهم ليگ برتر، هواداران پرسپوليسي حاضر در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين عليرضا نيكبخت واحدي را تشويق كرده و عليه علي دايي شعار سر دادند.
*بازيكنان دو تيم در حالي كه چفيه برگردن انداخته بودند، هفته بسيج را گرامي داشتند.
* اصغر مديرروستا و ساير مربيان پيكان قبل از شروع مسابقه به سوي نيمكت پرسپوليس رفته و با اعضاي كادر فني پرسپوليس احوالپرسي كردند.
*مسابقه تحت تدابير امنيتي برگزارشد و ازميدان اصلي قزوين تادرب هاي ورودي ورزشگاه ماموران نيروي انتظامي همه چيزرا به خوبي كنترل مي كردند.
*درحاشيه اين بازي، درگيري لفظي شديدي بين ناظرواصحاب رسانه تصويري انجام شد.پس از گذشت25 دقيقه،عليرضا كرد،ناظر بازي ،درگيري لفظي شديدي با گزارشگران تصويري و خبرنگاران به وجود آورد كه باعث شد از كنار زمين اخراج شوند. كاوياني، مجري برنامه 90 نيز از عملكرد او به شدت انتقاد كرد.
*عليرضا نيكبخت واحدي پس از به هدر دادن پنالتي، با مشت به صورت خود كوبيد كه كريم باقري و علي كريمي به او دلداري دادند.
* علي اصغر مديرروستا در 25 دقيقه ابتدايي شديدا به عملكرد بازيكنان خود مخصوصا در ميانه ميدان انتقاد كرد.
* افشين پيرواني نيز تمام فريادهاي خود را فقط بر سپهر حيدري و نبي الله باقري ها زد.
*احمدرضا عابدزاده پس از خوردن 2 گل، از عليرضا حقيقي به شدت انتقاد كرد و به او اعلام كرد بدون برنامه از دروازه خارج نشود.
*طهماسبي، مهاجم تيم فوتبال پيكان، پس از زدن گل، در آغوش علي اصغر مديرروستا و سرپرست تيم فوتبال پيكان قرار گرفت.
* واكنش هاي هيئت مديره پرسپوليس كه در باشگاه ويژه حضور داشتند، پس از خوردن دو گل، بسيار جالب بود.
* ابراهيم توره، مهاجم سنگالي تيم فوتبال پرسپوليس، شديدا مورد تشويق قرار گرفت.
* كريم باقري پس از خوردن گل دوم، شديدا به عليرضا حقيقي اعتراض و با او درگيري لفظي پيدا كرد.

همدان، ميزبان تكواندوكاران دانشجوي
دانشگاه آزاداسلامي

شانزدهمين دوره مسابقات قهرماني تكواندو دانشجويان پسر منطقه پنج كشور به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي همدان برگزار مي گردد.
غلامرضاخاكساررييس اداره تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي همدان گفت:شانزدهمين دوره مسابقات قهرماني تكواندو دانشجويان منطقه پنج كشور در روزهاي 8لغايت10آذر ماه با حضور120ورزشكاردرقالب 15 تيم از واحد ها ومراكزمنطقه پنج كشوردرمجتمع ورزشي پورياي ولي دانشگاه آزاداسلامي همدان برگزارمي گردد.
وي گفت: تيم تكواندو اين دانشگاه نيزهم چون سالهاي گذشته ازشانس زيادي براي قهرماني برخوداراست وازعنوان دو ساله قهرماني خود دفاع خواهد كرد.
وي خاطرنشان كرد: درطي تاريخ برگزاري مسابقات تكواند درمنطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامي تيم واحد همدان هممواره جز سه تيم برتر بوده وجايي را روي سكوي قهرماني به خود اختصاص داده است.منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامي ازاستانهاي همدان، مركزي ولرستان تشكيل شده است.

نگاهي به هفته سوم ليگ كشتي بسيج

هفته سوم ازمسابقات كشتي آزاد بسيج دركرج به پايان رسيد.
به گزارش روابط عمومي سازمان ورزش بسيج،140كشتي گيردرقالب9تيم ازاستان هاي تهران بزرگ،استان تهران،همدان،لرستان،خراسان رضوي، هرمزگان،كرمانشاه،زنجان ومازندران بايكديگربه رقابت پرداختند كه درنتيجه تيم هاي استان تهران و زنجان ازگروه اول به ترتيب عناوين اول ودوم راكسب كردند وتيم هاي تهران بزرگ ولرستان ازگروه دوم به ترتيب برسكوي اول ودوم ايستادند.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن