تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813362218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور: سرانه ورزشي دانشگاه پيام نور، يك ششم ساير دانشگاهها است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور: سرانه ورزشي دانشگاه پيام نور، يك ششم ساير دانشگاهها است
ورزش. تربيت بدني. دانشگاه پيام نور
مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور گفت: سرانه ورزشي دانشجويان دانشگاههاي دولتي با فراهم بودن زيرساخت‌هاي ورزشي مورد نياز در حال حاضر ‪ ۳۰‬هزار تومان و اين مبلغ در دانشگاه پيام نور ‪ ۵‬هزار تومان است.

به گزارش روز شنبه ايرنا، قره گفت : در حال حاضر تلاش مي‌شود با ارتباط مستمر با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، اين سرانه افزايش پيدا كند.

وي گفت: روش آموزش دراين دانشگاه به نسبت ساير دانشگاههاي دولتي و غيرانتفاعي به سبك آموزش در حوزه‌هاي علميه نزديك تر است و فارغ التحصيلان اين دانشگاه بدون شك از عمق و درجات علمي بالاتري برخوردار هستند.

قره، رسالت و فلسفه وجودي دانشگاه پيام نور را آموزش براي همه، همه جا وهمه وقت دانست و افزود: اداره كل تربيت بدني نيز در اين راستا و به تبع خط مشي تعيين شده، در زمينه آموزشي، ورزشي و فراهم آوردن امكانات براي شناخت ورزشي مديران، اقدامات گسترده‌اي انجام داده است.

مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور اضافه كرد: ارتقاي سطح ساختار سازماني تربيت بدني دانشگاه پيام نور از اداره به اداره كل، افزايش بودجه ورزشي اداره كل از ‪ ۱۲۰‬ميليون تومان به بيش از يك ميليارد تومان، جذب تاكنون ‪ ۴۴‬نفر از قهرمانان، خبرنگاران و مديران تربيت بدني براي ادامه تحصيل، برگزاري المپياد ورزشي دانشگاه پيام نور با بيش از ‪ ۴‬هزار شركت كننده در شهر مشهد از مهم‌ترين اين اقدامات است.

قره همچنين به تهيه بيش از ‪ ۲۰۰‬هزار ‪ CD‬حركت براي دانشجويان جديدالورود و كاركنان دانشگاه، برگزاري جشنواره ورزش همگاني در دانشگاه‌هاي پيام نور سراسر كشور، برگزاري اولين همايش ورزشي خارج از كشور تحت عنوان مسابقات ورزشي دانشگاههاي خليج فارس به ميزباني دانشگاه پيام نور دوبي و برگزاري المپياد ورزشي دختران كه سال گذشته در خزرآباد ساري برگزار شد، اشاره كرد وي افزود: علاوه بر اين اقدامات، دانشگاه پيام نور درصدد اخذ پروانه باشگاه دانشگاه پيام نور است به گونه‌اي كه دانشجويان اين باشگاه در مسابقات ليگ سراسر كشور در رشته‌هاي مختلف شركت كنند.

مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور با اشاره به برنامه‌هاي آينده اين اداره گفت: برقراري ارتباط مستمر با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي افزايش سرانه ورزشي دانشگاه پيام نور به ميزان ساير دانشگاهها، اعزام تيم هاي ورزشي منتخب دختران و پسران دانشگاه پيام نور به مسابقات خارج از كشور، برگزاري همايش بين‌المللي با كمك سازمان تربيت بدني و حوزه‌هاي علميه قم و مشهد با عنوان -نقش دين در ورزش> و احداث سالن‌هاي ورزشي چند منظوره در تمامي دانشگاههاي پيام نور سراسر كشور از جمله اين برنامه ها است.

قره، مهم‌ترين مشكل دانشگاه پيام نور را عدم تطبيق زمان، نيروي انساني، منابع مالي و تجهيزات عنوان كرد و گفت: دانشگاه پيام نور نسبت به ديگر دانشگاهها حجم عظيمي از دانشجويان را تحت پوشش دارد و اين در حالي است كه نيروي انساني و اعتبارات مالي و تجهيزات آن از نظر سرانه‌اي كمتر از يك ششم دانشجويان ساير دانشگاهها است.

قره ادامه داد: انتظار مي‌رود مجلس شوراي اسلامي، اثربخشي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي دانشگاه پيام نور را مورد بررسي قرار دهد و كمبودهاي مالي آن را در قانون بودجه سال ‪ ۸۸‬جبران كند.

وي اضافه كرد: همچنين انتظار مي‌رود سازمان تربيت بدني براي دانشگاهها و دانشگاهيان بالاخص دانشجويان ارزش و اهميت خاصي قائل شود و امكانات ورزشي خود را در جوار دانشگاهها احداث كند.

مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور با عنوان اينكه نيازمندي‌هاي دانشگاه پيام نور تا رسيدن به استانداردهاي بين‌المللي فاصله زيادي دارد، گفت:
دانشگاه پيام نور فقط ‪ ۳‬استاد با مدرك دكترا در رشته تربيت بدني سراسر كشور دارد و لازم است اين كمبودها مورد توجه و جبران قرار گيرد.

وي بر جذب اساتيد بازنشسته دانشگاهها تاكيد كرد و گفت: جذب اين اساتيد به منزله استفاده از منبع عظيم علمي و تجربي است و به آساني مي‌تواند نيروي انساني مورد نياز آموزش و پژوهش را در دانشگاه پيام نور تقويت كند.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن