تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816739730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقامات شركت كننده در اجلاس مبارزه جهاني عليه تروريسم از مباحث و سطح اجلاس تمجيد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: تهران- مقامات شركت كننده در اجلاس بين المللي مبارزه جهاني با تروريسم ضمن مفيد توصيف كردن اين اجلاس، ابراز اميدواري كردند اين اجلاس و تلاش هاي جمهوري اسلامي ايران به محو اين پديده در جهان كمك شاياني بكند.

به گزارش ايرنا به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امورخارجه، تعدادي از مقامات شركت كننده در اجلاس بين المللي مبارزه جهاني با تروريزم شنبه شب به طور جداگانه با "علي اكبر صالحي" وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران ديدار و با وي در باره اين اجلاس و روابط دو جانبه و ساير موضوعات مورد علاقه گفت وگو و تبادل نظر كردند.

**اين اجلاس چهره منافقانه كشورها را بر ملا كند
صالحي در ديدار وزير دفاع مالي، ضمن تشريح اجلاس بين المللي مبارزه با تروريزم اظهار داشت: پديده شوم تروريزم تمام جهان را در برگرفته و لذا براي مبارزه با اين پديده شوم ضروري است تمامي جامعه جهاني بپاخيزند.
وزير امور خارجه كشورمان افزود : اميد است در نتيجه اين اجلاس و استمرار آن چهره منافقانه كساني كه زمينه ساز و موجد تروريزم بوده و از سوي ديگر به دروغ پرچم مبارزه با تروريزم را در دست مي گيرند بر ملا شود.
صالحي سپس با اشاره به روابط خوب تهران – باماكو تصريح كرد: بايد تلاش كنيم اين روابط را هر چه بيشتر عميق تر و گسترده تر نمائيم .
وزير دفاع مالي نيز در اين ديدار با ابراز خرسندي از سفر به ايران اين اجلاس را فرصت خوبي براي طرح موضوع مبارزه با تروريزم كه مورد علاقه بسياري از كشورهاست؛ دانست .
وي افزود : كشور مالي خود درگير پديده شوم تروريزم است و لذا ما پييگير مبارزه با تروريزم هستيم .
وزير دفاع مالي با تاكيد بر علاقه مندي كشورش براي تحكيم هرچه بيشتر پايه هاي روابط دوكشور ، از اهتمام جمهوري اسلامي ايران به مناسبات و همكاريهاي في مابين تقدير كرد.

**ايران در صدر تحولات و فعاليت هاي جهاني قرار دارد
وزير امورخارجه ايران در ديدار جداگانه "محمد كمال" مشاور رئيس جمهور الجزاير نيز به دوستي، علاقه و جايگاه خاص ملت الجزاير در ايران به عنوان ملتي بزرگ، مقاوم و مستقل اشاره كرد.
مشاور رئيس جمهور الجزاير نيز در اين ملاقات به سابقه درخشان ايران با تمدن بزرگ و انقلاب عظيم اشاره كرد و گفت: اينك نيز ايران در صدر تحولات و فعاليتهاي جهاني قرار دارد.
وي افزود: مشتركات زيادي دو كشور را به يكديگر نزديك كرده است.
در اين ديدار دو طرف پيرامون آخرين تحولات شمال آفريقا رايزني و تبادل نظر كردند و طرف الجزايري به تشريح آخرين تحولات اين منطقه پرداخت.

** جامعه جهاني بايد مانع گسترش فعاليت هاي تروريستي شود
صالحي در ديداري با "تا حا ما" مشاور رئيس جمهور گينه بي سائو هم با تاكيد بر اينكه روابط جمهوري اسلامي ايران با كشورهاي آفريقايي دير پا و عيمق است ابراز اميدواري كرد روابط خوب ايران و گينه بي سائو بيش از پيش عميق تر شوند.
صالحي با اشاره به اجلاس تهران اظهارداشت: جامعه جهاني بايد با پديده شوم تروريزم مقابله كند تا با توجه به تحولات جهاني زمينه وسيعتري براي فعاليت و اعمال تروريستي فراهم نشود.
مشاور رئيس جمهور گينه بي سائو نيز در اين ملاقات اظهار داشت: اميدواريم اجلاس جاري امكاناتي را فراهم آورد كه بر اساس آن بتوانيم راهها و چگونگي كاهش اثرات منفي تروريزم را در جامعه جهاني شاهد باشيم.
تاحاما با اشاره به تصويب ايجاد دبير خانه اين اجلاس در ايران آمادگي كشورش را براي مشاركت فعال در فعاليتهاي آتي اجلاس اعلام كرد.
وي در ادامه با تاكيد بر علاقه مندي كشورش براي ارتقاء مناسبات همه جانبه دوكشور تصريح كرد: اراده و خواست ما پيشبرد و اجراي تفاهمات دوكشور و استفاده از تجربيات جمهوري اسلامي ايران در حوزه هاي بهداشتي ، پزشكي ، دارويي ، كشاورزي و جاده سازي است.

**تروريسم در غرب توليد مي شود اما مشكلاتش براي شرق است
وزير امورخارجه ايران در ديدار با "ابون جو سو" معاون وزير امور خارجه سيرالئون نيز كنفرانس بين المللي مبارزه جهاني با تروريزم را يك اجلاس استثنايي در منطقه اي در گير با تروريزم توصيف كرد.
وي افزود: متاسفانه اين پديده در غرب توليد و مورد حمايت قرار مي گيرد ليكن مشكلات آن براي شرق است .
وزير امور خارجه كشورمان همچنين آمادگي جمهوري اسلامي ايران را براي توسعه همكاري ها با سيرالئون اعلام كرد.
معاون وزير امور خارجه سيرالئون نيز در اين ديدار اظهار داشت: ابتكار جالب جمهوري اسلامي ايران در برگزاري اين اجلاس يك آغاز براي كاري بزرگ و مهم است.
وي در ادامه با تشريح آخرين وضعيت كشورش پس از پايان جنگ و درگيري در اين كشور و آغاز دوران بازسازي و روند سياسي، از اهتمام جمهوري اسلامي ايران نسبت به روابط كشورهاي آفريقايي تشكر كرد و علاقه مندي كشورش را براي استفاده از تجربيات كشورمان در امور عمراني، پزشكي، بهداشتي و دارو اعلام كرد.

**اجلاس تهران آغاز روندي براي رسيدن به نتيجه در شناخت و محو تروريسم
صالحي در ديدار و گفت وگو با وزير دولت زيمبابوه هماظهار داشت: بايد با پديده تروريزم جنگيد و افشا كرد كه ريشه هاي تروريزم چيست و چه كساني با تظاهر به مبارزه با تروريزم خود به حمايت از آن مي پردازند.
صالحي افزود: اميد است اجلاس جاري آغاز روندي باشد كه تا رسيدن به يك نتيجه نهايي در آينده ادامه يابد.
صالحي همچنين با اشاره به روابط خوب تهران – حراره تسهيل زمينه ها براي فعالتر كردن طرحها و پروژه هاي فيمابين خاطر نشان ساخت.
وزير دولت زيمبابوه در ادامه با تاكيد به لزوم ارتقاء سطح روابط دو كشور و تسريع در اجراي توافقات قبلي گفت:بي شك اجلاس تهران اثرات مثبتي را در همه زيمينه ها به دنبال خواهد داشت.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن