تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821337551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انواري : بايد اشتغالزايي را در كميته امداد بالا برد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: انواري : بايد اشتغالزايي را در كميته امداد بالا برد
سرپرست كميته امداد امام خميني (رة) گفت :افزايش و يا كاهش مستمري افراد تحت پوشش اين نهاد راه حل نهايي نيست، بايد اشتغالزايي را بالا برد.


"حسين انواري " روز شنبه در بازديد از غرفه ايرنا در پانزدهمين جشنواره مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي افزود:بايستي شرايط كار و اشتغال را براي خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد فراهم كنيم تا آنان به يك وضعيت مناسب از لحاظ درآمد برسند.
وي اظهار داشت :اين نهاد سعي دارد تمامي افراد نيازمند كه توان كار كردن را دارند به چرخه فعاليت و كار بياورد و امكانات مناسب نيز در اختيار آنها قرار مي گيرد.
انواري با اشاره به اينكه بايد فرهنگ كار و توليد را در كميته امداد توسعه داد گفت :عزت و كرامت خانواده هاي بي سرپرست -نيازمند و بي بضاعت به اشتغال آنان است نه اينكه هر ماه مستمري دريافت كنند.
سرپرست كميته امداد تصريح كرد: اشتغال باعث اعتماد به نفس فرد نيازمند مي شود و درصدد هستيم اعتبارات ويژه اي را در امر اشتغالزايي تخصيص دهيم .
انواري آموزش كوتاه، اعتبار پايه و زودبازده را از عوامل مهم براي اشتغالزايي ذكر كرد و افزود: سال گذشته كميته امداد جزو نهادهاي اول كشور در ايجاد اشتغالهاي كوچك معرفي شد و ما سرمايه را بصورت وام به فرد نيازمند مي دهيم و وي كه كارفرما است بر اساس توانمنديهايش و تحصيلات خود اقدام به اشتغال مي كند.
وي تصريح كرد:همچنين اين نهاد كارهاي كوچك در خانه را در اختيار خانواده هاي بي سرپرست كه مسووليت چرخش زندگي را بدون حضور پدر و مادر دارند مي گذارد تا در يك فضاي عاطفي و تربيتي به اشتغال در منزل بپردازند و كسب درآمد كنند.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن