تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815156492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سرگيري دوباره پرواز كيش ، رشت ، مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: از سرگيري دوباره پرواز "كيش ، رشت ، مشهد"
داخلي. اقتصادي. فرودگاه.

مديركل فرودگاه بين‌المللي سردارجنگل رشت، گفت: پرواز هواپيما در مسير "كيش، رشت ، مشهد" از اين فرودگاه دوباره راه‌اندازي مي‌شود.

"ابراهيم شوشتري" روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا،افزود: اين پرواز به دليل تقارن ماه مبارك رمضان و كاهش تعداد مسافران، لغو شده بود كه از سوم آذرماه جاري به صورت رفت و برگشت انجام مي‌شود.

وي گفت: اين پرواز روزهاي يكشنبه و چهارشنبه هرهفته انجام مي‌شود.

"شوشتري" افزود: در زمان حاضر علاوه بر پروازهاي حج، در هر هفته ‪۶۴‬ پرواز به صورت رفت و برگشت از اين فرودگاه به مقاصد "تهران"، "مشهد"، "شيراز"، "بندرعباس"، "دمشق" و "كيش" انجام مي‌شود.

وي گفت: پرواز "بندرعباس" روزهاي دوشنبه و جمعه، "مشهد" روزهاي سه‌شنبه و جمعه و پرواز "شيراز" نيز روزهاي دوشنبه و پنجشنبه انجام مي‌شود.

"شوشتري" افزود: پرواز هواپيما به مقصد "كيش" نيز روزهاي يكشنبه و چهارشنبه و "دمشق" نيز روزهاي سه‌شنبه هر هفته انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: ‪ ۱۷۱‬هزار و ‪ ۵۸۳‬نفر مسافر در نيمه نخست امسال از طريق خطوط هواپيمايي و از اين فرودگاه جابجا شدند كه اين تعداد هفت درصد بيشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

"شوشتري" گفت: در همين مدت يك هزار و ‪ ۷۸۳‬فروند پرواز بازرگاني از طريق اين فرودگاه انجام شد كه اين تعداد، ‪ ۱۷۸‬فروند بيشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

مديركل فرودگاه بين‌المللي سردارجنگل رشت اظهارداشت: بادرنظرگرفتن توانمندي‌هاي گيلان و فراهم كردن امكانات و تجهيزات مختلف در اين فرودگاه، امكان افزايش تعداد مسيرهاي پروازهاي از اين فرودگاه در صورت تمايل شركت هاي هواپيمايي وجود دارد.ك/‪۳‬
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن