تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816413947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اقدام قابل تقدیر یک بیمارستان دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اکونیوز: زن جوان افغان بعد از زایمان دچار سکته مغزی شد و بعد از عمل جراحی و 5 ماه بستری در بیمارستان سینا تهران در حالی که هزینه درمان وی 41 میلیون تومان شده بود به علت نداشتن تمکن مالی با پرداخت 3 میلیون تومان مرخص شد.



به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، اول بهمن سال 89، زن جوانی را با حالی وخیم به اورژانس بیمارستان سینا آوردند؛ تشخیص اولیه حکایت از سکته مغزی بود، در معاینه.های بعدی مشخص شد این زن جوان چندروز پیش در منزل و در شرایطی غیر بهداشتی وضع حمل کرده و همین شرایط باعث شده بود که مراقبت.های بعد از زایمان در خصوص او صورت نگیرد و فشارخون بالای او منجر به سکته مغزی شد.
مقدمات عمل جراحی فراهم شد و این مادر جوان 27 ساله پس از یک عمل جراحی مغزی و خارج کردن لخته.های خون، در ICU مورد درمان و مراقبت.های ویژه قرار گرفت.
بعداز گذشت 5 ماه، این مادر پس از درمان و بهبودی نسبی به بخش عادی منتقل شد و فقط گاهی می.توانست طفل شیرخوارش را که از بدو تولد تا آن زمان 10روز هم درآغوش نکشیده بود، در آغوش بگیرد.
جلال غفار زاده، مدیر بیمارستان سینا گفت: حال این بیمار روز به روز رو به بهبودی است و کادر پزشکی زحمات زیادی برای احیای او کشید.
وی اضافه می.کند: این بیمار به دلیل اینکه مهاجر افغان است و کارت پناهندگی ندارد، تحت پوشش هیچ بیمه.ای نیست و خانواده این بیمار توان پرداخت هزینه.های درمانی بیمار خود را ندارند و تاکنون هیچ هزینه.ای از هزینه.های انجام شده توسط بیمارستان را پرداخت نکرده.اند و این در حالی است که بیمارستان بیش از 41 میلیون تومان برای این بیمار هزینه کرده است؛ همچنین هزینه.هایی برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی از طرف بیمارستان انجام شده است.
غفار زاده می.افزاید: بیمارستان سینا تحت هیچ شرایطی از پذیرش بیمار با هر جنسیت و ملیتی یا به خاطر نداشتن بضاعت مالی خودداری نمی.کند؛ این بیمار هم می.تواند نمونه.ای جهت تأیید این ادعا باشد.
وی با انتقاد از جوسازی برخی رسانه.ها درباره عملکرد بیمارستان.های دولتی تصریح می.کند: اگر در یک جایی شخصی اشتباهی کرد نباید آن را به کل جامعه پزشکی بسط داد و مردم را نسبت به نظام سلامت و جامعه پزشکی و پرستاری بدبین کرد، این موضوع به هیچ وجه پسندیده جامعه اسلامی نیست و کسانی که در این مسیر گام بر می.دارند همچون کسانی هستند که بر شاخه نشسته و بُن می.بُرند.
عالیه امیر پارسی، مسئول مددکاری بیمارستان سینا نیز با انتقاد از نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در تهران می.گوید: در خصوص این بیمار تا به حال دو بار با نمایندگی این سازمان در تهران مکاتبه کرده.ایم اما آنها بدون در نظر گرفتن وضع بیمار و صرفاً به دلیل اینکه این بیمار کارت پناهندگی ندارد اقدامی برای کمک و مساعدت با خانواده وی انجام ندادند.
وی ادامه می.دهد: به نظر شرایط اینگونه بیماران شرایط خاصی است و باید سازمان.های بین.المللی و بشر دوستانه برای آنان اقداماتی انجام دهند.
سرانجام، این بیمار در شب میلاد با برکت حضرت علی (ع) و با مساعدت مدیر بیمارستان سینا و پرداخت 3 میلیون تومان از 41 میلیون تومانی که هزینه بیمارستان این زن شده بود، مادر جوان از بیمارستان ترخیص شد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن