تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806961632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيامهاي مردمي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پيامهاي مردمي
2136- حالا‌ كه فهميديم هما توانايي پرواز به 30 منطقه جهاني را ندارد خوب است اين را هم بفهميم پرواز تهران - دمشق - كاراكاس الزامي است يا نه؟ مگر ما براي اينكه ونزوئلايي‌ها ما را باور كنند اين همه سرمايه گذاري نكرديم و اين پرواز به آمريكاي جنوبي اسراف در هزينه نيست؟ (22/8)

2354- روزنامه‌تان هميشه مثل آفتاب بدرخشد. شما خودتان دستتان در خبر و روزنامه است، مي‌دانيد كه قبلا از شنبه تا پنج‌شنبه هر روز ايران مهمان داشت. مي خواهم بدانم آيا سقوط قيمت نفت باعث شده كه الان ديگر اينها نيايند به ايران؟ يعني اينها همه رفيق بند كيف بودند؟ (23/8)

آفتاب يزد: نگران نباشيد فرقي نمي‌كند كه ميهمانان بيايند يا بعضي مقامات ما به ميهماني بروند. اصل آن است كه بحمدالله باب كمك به ساير كشورها بسته نشده است و همه روزه خبرهايي در مورد سرمايه‌گذاري در كشورهاي ديگر يا كمك به سنت وينسنت، جزاير سليمان و ... در روزنامه‌ها چاپ مي‌شود.

0000- وقتي كه به گفته معاون آفريقايي وزارت امور خارجه كشورمان روابط با كشورهاي آفريقايي از جمله آنگولا، ناميبيا و موزامبيك در اولويت سياست خارجه ايران قرار مي‌گيرد، ياد گفته مرحوم پدرم مي‌افتم كه مي‌گفت پسرجان با كساني مراوده داشته باش كه يك سر و گردن از آنها بالاتر باشي.(23/8)

2205- خواستم در مورد ربوده شدن سربازان مرزي ايران توسط قاچاقچيان و اتباع خارجي كه از پاكستان و افغانستان به ايران ميآيند و فرزندان ايران را گروگان مي‌گيرند يا سفراي ما را مي‌دزدند و به قتل مي‌رسانند و نمايندگان و فرستادگان فرهنگي‌مان را به قتل مي‌رسانند صحبت كنم، آيا اين عوامل و اين اتفاقات واقعاً نشانگر نوعي ضعف ما نيست؟ (23/8)

1019- از اراك تماس مي‌گيرم. روز 14 نوامبر بيانيه حقوق بشر به فضا ارسال مي‌شود تا در آزمايشگاه فضاي كلمبوكس متعلق به آژانس هوايي اروپا نگهداري شود، قسمتي از اين بيانيه مي‌گويد كه انسانها آزاد به دنيا ميآيند و از حيث حقوق با هم برابر و برادرند. آنها اين قانون را به آسمانها فرستادند تا در زمين شاهد اجراي آن نباشند، هر چند كه واقعيت اين است كه وقتي هم كه اين قانون در روي زمين بود يك جهان اولي با يك جهان سومي با هم برابر نبود. به اين دليل كه تعداد كشته‌هاي آمريكا در عراق و ناتو در افغانستان آمار دقيق دارد اما گروه‌هاي جنگي عراق و كشته‌هاي مردم بيگناه در افغانستان آمار دقيق ندارد، اگر مساوات بود اسرائيل به خاطر دو اسير، يك سوم خاك لبنان را به خاك و خون نمي‌كشيد و مهاجرين بي پناه در آلمان اجازه تحصيل در دانشگاه را داشتند. (24/8)

2026- از مازندران تماس مي‌گيرم. استاندار مازندران به مردم اين استان هشدار داد كه با ذخيره كردن انرژي درصورت قطع گاز مانع از ايجاد مشكل در زمستان براي خودشان شوند. جناب استاندار محترم چندي قبل فرموده بودند از لحاظ ژنتيكي ذوالفقار علي (ع) را به ارث برده ام مگر ايران روي نفت و گاز نخوابيده؟ ما دومين توليد كننده گاز در جهان هستيم آيا سزاوار است كه گاز كشور ما را بعضا به قيمت پايين به كشورهاي ديگر بدهند ولي مردم ما در زمستان با مشكل مواجه شوند؟ تازه مشخص هم نيست كه نفت و گاز را بايد از كجا تهيه كنيم، با اين حال شما فرموديد شايسته است 4 سال ديگر هم دولت نهم فعاليت خود را ادامه دهد. جناب استاندار تا به حال اين طور بوده كه روساي جمهوري در ايران دو دوره پياپي انتخاب مي‌شوند حتي بعضا از دفعه اول بيشتر راي ميآوردند ولي چه كنيم كه مردم را نمي‌توان بدون دليل به انتخاب يك نفر ترغيب كرد. به نظر من خرداد 88 طليعه پيروزي اصلا‌ح طلبان را نويد مي‌دهد. انشاءالله.(25/8)

آفتاب يزد: تنها چند روز پس از هشدار استاندار مازندران، وزير انر‌ژي تركيه بشارت داده است كه

2034- بعضي از اصولگرايان كه از آمدن آقاي خاتمي به وحشت افتاده‌اند و چون كابوسي برايشان شده به ملت پاسخ بدهند ظرف سه سال گذشته با توجه به 7 برابر شدن قيمت نفت كه از زير 20 دلا‌ر به بيش از 147 دلا‌ر رسيده، چه گلي به سر ملت زدند آيا غير از اين بوده كه قيمت‌ها به طور سرسام آور بالا‌رفت و قيمت‌ها چند برابر شد؟ گوشت سه هزار توماني به 10 هزار تومان رسيد ، قيمت تخم مرغ و عدس چند برابر شد و قيمت مسكن هم وضع بسيار نامطلوبي پيدا كرد، مدعيان مبارزه با گراني وتورم و بيكاري چه گلي در ظرف سه سال گذشته به سر ملت زدند؟(25/8)

0826- خبرنگار مجله نشريه نشنال جغرافيك كه اخيرا از ايران بازديد و مقاله و عكس‌هاي بسيار زيبايي در آن نشريه به چاپ رسانيده بود از نقش‌هاي تخت جمشيد مي‌گويد كه برخلاف آثار حجاري ساير ملل كه جنگ و خونريزي را به نمايش گذاشته‌اند در پرسپوليس شهرونداني از هندوستان، آسياي ميانه،‌ خاورميانه تا اروپاي جنوب شرقي و آ‌فريقا با هداياي مخصوص سرزمين خود در حالي كه مهمانداران مادي و پارسي با احترام و مهرباني دست در دست آنها را راهنمايي مي نمودند براي تهنيت ميآمدند، با اين پيشينه تاريخي فرهنگ مهرباني بود كه ميهن ما در زمان هخامنشي، پارتي و ساساني 1200 سال ابر قدرت جهان آن روز بوده است.(25/8)

0927- پيام تبريك رئيس‌جمهور ما به رئيس جمهور منتخب آمريكا - اوباما- به معناي تاييد راي مردم آمريكا به اوباما و تاثير راي مردم در آمريكا محسوب مي‌گردد درصورتي كه آقاي احمدي‌نژاد مدتي قبل اظهار داشتند كه مگر در آمريكا مناسبات قدرت آنجا اجازه مي‌دهد كه يك سياهپوست هم رئيس‌جمهور انتخاب شود. به راستي كه آيا مسئولان و سياستمداران ما در قبال اظهارات و پيش‌بيني‌ها و ادعاهاي خود نبايستي توسط منتقدان داخلي به چالش كشانده شوند؟(25/8)

1839- از اصفهان تماس مي‌گيرم. من در اين انتخابات رياست جمهوري شركت مي‌كنم و از دوستان هم مي‌خواهم شركت كنند و به احمدي‌نژاد راي دهند چون اوست كه مي‌تواند اين كشور را اساسي درست كند. (25/8)

آفتاب يزد: قبل از شما، افراد بانفوذي در جناح اصولگرا و تعدادي از رسانه‌هاي پرخرج متعلق به بيت المال ، همين توصيه را انجام داده‌اند. ما هم اميدواريم عملكرد دولت آقاي احمدي‌نژاد در ماههاي باقيمانده از دوره مسئوليت ايشان و رفع مشكلات مردم به گونه‌اي باشد كه آرزوي شما و توصيه برخي صاحب نفوذان، محقق شود.

1055- ضمن عرض تبريك به مناسبت اعدام قاتلين سرباز گمنام عرصه‌هاي طبيعي به يكايك ايرانيان و خانواده ايشان، اين موضوع نشان داد اجراي عدالت در اين خطه علا‌وه بر حكم قضايي، تحرك و شهامت رسانه و جرايد خاموش را مي‌طلبد ضمن اينكه اين سرزمين سربازان منابع طبيعي ديگري را نيز توسط اين چنين اوباشي از دست داده كه اعدام قاتلين را از قوه‌قضائيه و با دخالت و پيگيري جرايد خواستاريم. (25/8)

2234- من عقلم كار نمي‌كند، اگر كسي مي‌تواند در 75 سالگي رئيس جمهور كشور 70، 80 ميليوني شود و تا سن 79 سالگي واقعاً يك كشور را اداره كند چرا قانون خدمات در ادارات 30 ساله است؟ چرا قانون، تشخيص داده است كارمندان و مستخدمين دولت كه پس از سي سال خدمت حدوداً 50 ساله مي شوند از پس كار عادي برنمي‌آيند؟ چرا بعضاً قوانين به خاطر اشخاص خاص تصويب مي‌شود؟ (26/8)

1520- از اصفهان تماس مي‌گيرم. اغلب كارشناسان و متخصصين مسائل اقتصادي و اجتماعي بر اين عقيده هستند كه عدم مديريت صحيح و برنامه‌ريزي‌هاي غيردقيق اقتصادي و ناتواني‌ها در مهار بحران‌ها و استفاده نادرست از ذخيره‌هاي ارزي و پولي كشورها و چاپ اسكناس‌هاي بدون پشتوانه، علل اصلي و مهم نابساماني‌هاي اقتصادي و عوامل گراني و بالا‌رفتن قيمت‌هاي كاذب و عامل به وجود آورنده تورم هستند كه بايد اين مسائل براي برگشت به اوضاع عادي، مورد توجه مسئولين و دولتمردان محترم ما نيز قرار گيرد و براي بيمه كردن كشور در برابر بحران‌هاي بيشتر اقتصادي و فقرزدايي در جامعه كه متاسفانه گريبانگير عده‌اي از مردم از جمله عده‌اي از كساني كه در طول جنگ 8 ساله ايثارگري كردند، شده و حتي بخش‌هايي از طبقات متوسط و عادي جامعه و كشور نيز خواه‌ناخواه درگير اين وضعيت شده‌اند تلا‌ش كنند و هر كدام از آ‌نها هم كه توانايي ندارند با فروتني و متانت و احترام كنار بروند و كار را به دست افراد ديگر بسپارند. (26/8)

0811- از قول يكي از وزيران نوشته‌ بوديد ما به جاي اينكه به فكر نان و آب مردم باشيم به فكر عقيده و دين آنها هستيم. اين مطلب بسيار عجيب است. گله‌اي هم از شما دارم كه چرا ذيل همين مطلب، خودتان اشاره به اين موضوع نكرديد كه براساس آموزه‌هاي بزرگان ما، در جايي كه گرسنگي وارد شود ايمان از در ديگر خارج مي‌شود. (26/8)

1817- نام كامل رئيس‌جمهور منتخب آمريكا باراك حسين اوباماست كه نشان دهنده مسلمان بودن ايشان در زمان قديم است، بنابراين ايشان از نظر قوانين اسلامي يك مرتد مي‌باشد، حال چگونه رئيس‌جمهور يك كشور اسلامي به يك مرتد تبريك مي‌گويد؟ آيا ايجاد رابطه نزديك ما با كافراني نظير برخي سران كشورهاي آمريكاي لاتين و فرزندان چه گوارا از مسائلي است كه هم اكنون قبح آن به صورت كامل از بين رفته است؟ اين بدعتها براي دين اسلام خطرناك است.(26/8)

0944- بايد توجه داشت كه نفت به بشكه‌اي زير 50 دلا‌ر رسيده است، در اين شرايط كنياي فقير نمي‌تواند در ايران سرمايه‌گذاري نمايد، پس منظور از همكاري گسترده‌تر و اجراي پروژه‌هاي متنوع ايران در سفر رئيس‌جمهوري به آن كشور چيست؟ از چه محلي اين كمك‌ها پرداخت خواهد شد؟ بايد پاسخ داده شود كه فايده بذل و بخشش‌ها يا كمك‌هاي قبلي چه بوده است؟ (26/8)

2106- در رابطه با طرح اقتصادي علي رغم اينكه مقام معظم رهبري فرمودند در اين طرح، شتاب و عجله نباشد ولي بعضي مديران دولتي به اين قضيه بي توجه هستند و در جلسه اخير هم كه در اين رابطه تشكيل شده بود روي شتاب تاكيد كرده بودند كه براي بعضي‌ها سوال پيش ميآيد كه چرا ايشان عجله دارند؟ آيا اين تعجيل نوعي شائبه انتخاباتي در اين مورد ايجاد نمي‌كند؟ مردم معتقدند كه اين طرح بايد با طمانينه و به صورت تخصصي و به مرور انجام شود نه با شتاب. (26/8)

2110- مي‌خواستم از اين طريق يك اصطلا‌ح و اسم جديدي انتخاب كنم چون براي هر طرحي چه كوچك و چه بزرگ تبليغ وسيعي مي‌كنند، به عنوان نمونه فازهاي 6 و7 پارس جنوبي كه اصل آن در زمان دولت‌هاي قبلي و بزرگترين پروژه عسلويه در زمان آقاي خاتمي انجام شد و هيچ تبليغي نشد ولي در دولت نهم كه من اسم بعضي از مديران آن را منت‌گذار مي‌گذارم براي انجام هر كاري و حتي تكميل‌ كارهاي قبلي، تبليغات وسيعي انجام مي‌شود. (26/8)

1245- چگونه است كه سران دنيا از ما راهنمايي مي‌گيرند و از كمك‌هاي نقدي و خدماتي ما بهره‌مند مي شوند ولي در كنفرانس اديان و نشست براي جلوگيري از بحران اقتصادي جهان، ما را دعوت نمي‌كنند؟ (26/8)

آفتاب يزد: نبايد از اينكه به جلسه نيويورك دعوت نشديم ناراحت باشيم زيرا با هيچ منطقي نمي‌توان نقش آفريني سران اسرائيل در اين جلسه را قابل قبول دانست. اما مي‌توانيم از اين مسئله متاسف باشيم كه هر گاه همين سران عرب شركت كننده در اجلا‌س نيويورك،‌رئيس جمهور ما را به كشور خودشان دعوت مي‌كنند ما براي تجليل از آنها ،‌سراز پا نمي‌شناسيم!

1959- از روستاي بركت آباد شهرستان بجنورد تماس مي‌گيرم. از بازنشستگان نيروي هوايي ارتش هستم. بدين‌وسيله از كليه كساني كه در طراحي و تصويب و اجراي نظام هماهنگ زحمت كشيدند تشكر مي‌كنم. خداوند به همه آنها سلامتي و موفقيت عطا فرمايد. (23/8)

1303- مي‌خواستم راجع به منطقه نارمك، خيابان سهيليان جنوبي و پدرثاني جنوبي صحبت كنم، در عرض يك ماه سه دزدي از بانك‌هاي اينجا شده؛ بانك ملي تسليحات‌، بانك صادرات شيرمرد، بانك صادرات پدر ثاني، مي‌خواهم ببينم دستگاههاي مسئول در اين منطقه چه كار مي‌كنند چرا هيچ يك از دزدها گرفته نشدند، خيلي ممنون مي‌شوم پيگيري كنند.(23/8)

1753- از تهران تماس مي‌گيرم. هميشه مثل آفتاب روشن و تابنده باشيد. ما كارمندان بانكها چه شاغل و چه بازنشسته هميشه از كارمندان كشوري و لشكري از لحاظ حقوق برتر و بالاتر بوديم، ليكن با توجه به افزايش حقوق‌ها از همه كمتر شديم، لذا انتظار داريم در حق ما نيز تجديدنظر بشود.(23/8)

1701- از شهرضا تماس مي‌گيرم. اخيرا عده‌اي از زمين‌خواران پيدا شده‌اند كه زمين‌هاي مشاع امرآباد را به تصرف خود درآورده‌اند و به خيال خود با افرادي سودجو همكاري كرده و در فكر هستند زمين‌هاي مردم بيچاره را تصرف كنند، خواهش مي‌كنم پيام مرا چاپ كنيد تا بعضي افراد بخوانند و متوجه شوند كه قرن بيست و يكم است و ... (23/8)

1331- بازنشسته آموزش و پرورش با مدرك كارشناسي با 31 سال خدمت هستم فقط 40 درصد به حقوقم اضافه شده، شايد اين طرح نظام هماهنگ فقط براي آموزش و پرورش مي‌باشد چون ساير ارگان‌ها يا وزارتخانه‌ها يا مستثني هستند يا نحوه محاسبه با درصدهاي بيشتر از آموزش و پرورش است.(24/8)

1845- در حالي كه برابر تبليغات گسترده صدا و سيما اعلام شد كه نيروگاه سيكل تركيبي سبلا‌ن اردبيل افتتاح و بيش از 600 مگاوات برق وارد مدار شده است متاسفانه بعد از افتتاح هنوز كه هنوز است شهر اردبيل شاهد قطعي مكرر برق است.(24/8)

1205- اقداماتي كه شهرداري تهران در طول دو سه سال اخير انجام مي‌دهد انسان را به ياد اقدامات شهرداري فواره‌اي رژيم گذشته مي‌اندازد، اما با وجود بودجه هنگفت براي كندن آسفالت‌ها و سراميك‌هايي كه اغلب سالم بوده و به جاي آن سراميك كردن سراسري خيابان‌هاي چندين كيلومتري با خواندن گزارش مورخ 22/8/87 روزنامه همشهري و كمبود اعتبار براي ادامه طرح شبكه فاضلاب تهران كه 13 سال از عمر آن مي‌گذرد انسان نمي‌داند چه بگويد؟ (24/8)

1618- در سفرهاي استاني هيئت دولت بعضي افراد در ديدارهاي چهره به چهره با رئيس جمهور محبوب مشكلا‌تشان را مي‌گويند و ايشان هم برطرف مي‌كند، پس ما كه سالها درس خوانديم، شب و روز زحمت كشيديم رتبه سه رقمي كنكور را به دست آورديم و وارد دانشگاه شديم بايد چه كار كنيم. از آقاي احمدي‌نژاد كه دكتراي واقعي دارند و طعم تلخ درس خواندن را چشيده‌اند سوال كنيد ما كه هيچ‌كس را نداريم و هيچ رابطه‌اي نمي‌توانيم با كسي برقرار كنيم و در شهرستان زندگي مي‌كنيم و پدرانمان مال حرام برايمان جمع نكرده‌اند، تكليف‌مان چيست؟(24/8)

1452- در روزنامه بازار كار خواندم كه ديوان عدالت اعلام كرده بودند كه نخبگان تمام دانشگاه‌ها حتي آزاد و پيام نور بدون آزمون در شركت نفت پذيرفته مي‌شوند، پس تكليف كساني كه از دانشگاه‌هاي تهران، اصفهان، تبريز و مشهد فارغ‌التحصيل مي‌شوند و از نظر معدل نخبه نيستند چيست؟ بعضي از افراد با رتبه‌هاي بالاي 50 هزار يا اصلا‌ً غيرمجاز وارد دانشگاه‌هاي غيردولتي شده و با معدل‌هاي بالا‌ نخبه مي‌شوند، اگر نخبه بودند كه وارد دانشگاه‌هاي دولتي مي‌شدند. اميدوارم چاپ كنيد و به گوش مسئولين برسانيد كه درد دل ما را بفهمند، اين قدر دلمان پردرد است و كسي نيست كه با آن در ميان بگذاريم مجبور مي‌شويم مزاحم شما بشويم. (24/8)

آفتاب يزد: با شما موافقيم كه ورود به بعضي از دانشگاههاي دولتي معمولا‌ بسيار سخت است و شرايط ورود به آنها با شرايط ورود به بعضي دانشگاههاي غيردولتي قابل مقايسه نيست. ولي موارد استثنا نيز وجود دارد و گاه فارغ التحصيلان واحدهاي دانشگاهي غيردولتي، مي‌توانند تحصيلات تكميلي را در دانشگاههاي دولتي پيگيري كنند.

2008-خودتان در نعمت غرق هستيد و از هيچ جا خبر نداريد، امسال هم اجاره ها حتي تا 40، 50 درصد اضافه شد، علت آن هم قانوني است كه در مجلس پنجم تصويب شده، شمشيري به دست اين مالكان داده كه ظرف يك هفته مي‌توانند اثاثيه مستاجر را بيرون بريزند، آيا در اين مملكت، 300 نفر وكيل مجلس و اين همه دولتيان قدرتي ندارند براي جلوگيري از اين وضعيت يك راهي پيدا كنند؟ الان چون ملك فروش نمي‌رود بعضي صاحب خانه‌ها بيشتر روي مستاجرين فشار مي‌آورد.(24/8)

2021- پيشنهادي داشتم در خصوص كليه مديونين مالي كه در زندان به سر مي‌برند. دولتمردان و نمايندگان محترم طرحي را تصويب كنند كه بانكها وامي بلند مدت را در قبال اخذ وثيقه و روال خودشان در اختيار زندانيان قرار دهند تا ضمن پرداخت ديون به شاكيان خود از زندان خلا‌ص شده و به سرپرستي خانواده‌شان برسند، هم دولت از هزينه‌هاي گزافي كه براي نگهداري مجرمين مالي صرف مي‌كند رها مي‌شود و هم شكات به حق خود مي‌رسند. (24/8)

1219- خواستم از طريق روزنامه شما به اين بازنشستگان عزيز بگويم كه خيلي خوشحال از اين اضافه حقوق‌هايي كه شد، نباشند، چون اين طور كه پيداست تمام اين اضافه به اضافه يك چيز اضافه‌تر پس از حذف يارانه‌ها بايستي بابت پول برق، آب و غيره به دولت محترم بپردازند، مثلا‌ در قبض برق ما نوشته 65 هزار تومان، 9 هزار تومان مال شما بقيه‌اش را دولت مي‌دهد، اين بقيه‌اي كه دولت الان مي‌دهد بعدا از ما مي‌گيرد، پس بگوييد خيلي خوشحال نباشند.(24/8)

0823- بسياري از جنايات در كشور به علت تهيه و توزيع يا مصرف موادمخدر به وقوع مي‌پيوندد چرا بسياري از تريبون‌داران راجع به اين امر مهم با قاطعيت صحبت نمي‌نمايند؟ چرا نمايندگان مجلس اقدامي انجام نمي‌دهند؟(25/8)

1019- من به عنوان يكي از خوانندگان شما انتظار بيشتري از شما داشتم در مورد قطع درختاني كه در استان گيلان انجام مي‌شود، آفتاب يزد بايد بيشتر از اينها در اين مورد بحث و بررسي و صحبت كند و با مسئولا‌ن تماس بگيرد. (25/8)

1101- من پارسال اين موقع يك نامه، پست پيشتاز كردم 440 تومان هزينه گرفتند امسال همان نامه را به همان منطقه پست كردم 1050 تومان. لطفاً دولت اعلا‌م كند تورم در اينجا چند درصد است؟(25/8)

1409- ما كه با اينترنت سر و كار داريم چه كار كنيم كه سرعت اينترنت در كشورمان بالا‌ برود؟ مي‌خواستم از اين تريبون استفاده كنم و به مسئولان مربوطه و مخابرات بگويم كه سرعت اينترنت را بالا‌ ببريد تا همانند كشورهاي پيشرفته بشود، يا در حد كشورهاي همسايه‌مان مثل بحرين، قطر و امارات بشود. من با اينترنت زياد سر و كار دارم و خيلي‌ها هم مثل من هستند. (25/8)

آفتاب يزد: دو سال پيش يكي از مديران متخصص در اين عرصه گفته بود

1442- از ايوانكي تماس مي‌گيرم. از مستمري‌بگيران سازمان تامين اجتماعي هستم. از دولت كريمه و اصولگرا و عدالت پرور و مهرورز تقاضا دارم با عنايت به تورم و گراني سرسامآور از يك طرف و پيري و ناتواني جسمي و افزايش هزينه زندگي در دوران بازنشستگي از طرف ديگر، گوشه چشمي هم به ما بازنشستگان داشته باشند تا در اين اواخر عمر شرمنده عيال و اولاد نباشيم. (25/8)

1558- مي‌خواستم در مورد بعضي شركتهاي توليدكننده خودرو صحبت كنم. دو سال پيش يك ماشين پي كي صفر كيلومتر خريدم با اين احتمال كه 10 سال خدمات پس از فروش دارد الان بعد از دو سال كه به مشكل برخوردم يك قطعه خيلي ساده - يك گلگير خيلي ساده- گير نميآيد، در بازار آزاد قيمت آن 200 هزار تومان است كه آن هم نيست، الان من ماندم با يك ماشين تصادفي، شركت هم اصلا‌ جوابگو نيست، مي‌گويند مدتهاست ما توليد نداريم، چه كسي بايد جوابگو باشد؟ (25/8)

2111- خواستم از شما دعوت كنم يك گزارشي از وضعيت دانشگاه‌هاي مجازي منتشر كنيد. دو ماه از شروع ترم گذشته، هنوز هيچ اقدام مفيدي از سوي برخي دانشگاه‌هاي مجازي صورت نگرفته با اين وضع تحصيلي چه آينده‌اي خواهيم داشت؟ (25/8)

2058- قابل توجه اداره امور ماليات‌هاي سراسر كشور! اخيرا افرادي سودجو با درج آگهي در تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي مبادرت به انواع و اقسام سودجويي‌هايي نموده و با در اختيار داشتن يك موبايل بدون اينكه حتي يك ريال ماليات بدهند با انواع تبليغات دروغين و حيله‌هاي فراوان خون مردم را مي‌مكند، من باب مثال براي يك عدد وسيله ترك سيگار مبلغ 149 هزار تومان يعني در واقع 150 هزار تومان و براي چند عدد كپسول گياهي مخصوص ترك اعتياد كه در عطاري‌هاي داخل كشور به وفور يافت مي‌شود صد تا 150 هزار تومان و يك سشوار 140 هزار تومان توسط پيك موتوري دريافت مي‌كنند. بدون اينكه مكان آنها مشخص باشد. جا دارد مسئولان مالياتي با استفاده از برنامه‌هاي قانوني خود ماليات حقه را از آنها دريافت نمايند، حتي اداره آگاهي هم مي‌تواند درخصوص دغل‌كاري‌هاي بعضي از آنها اقدامات قانوني لازمه را انجام دهد. (25/8)

2212- حق‌التدريسي از اردبيل هستم. خسته شديم از اين تناقض‌گويي‌ها، يك روز اعلام مي‌كنند كه پرونده پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي در دست بررسي است و به زودي حكم آنها صادر مي‌شود فردا اعلام مي‌كنند كه ما اصلا‌ اين آزمون را قبول نداريم و بودجه براي استخدام نداريم، بيشتر از يك سال از آزمون مي‌گذرد و جناب وزير هنوز موفق به حل اين مشكل نشدند. (25/8)

2039- در پي سردرد همسرم سه‌شنبه مورخ 21/8 ساعت 22 به بيمارستان ... مراجعه نمودم. پزشك اورژانس با مشاهده سر و وضع مناسب ما به پيشواز آمد و با خوشرويي تمام فشار خون را گرفت و اعلام كرد 20 روي 12 است خواهش كردم يك قرص زيرزباني به ايشان بدهند تا مريض را به بيمارستان طرف قرارداد بيمه آتيه‌سازان برسانم با بدخلقي‌ تمام پاسخ داد اگر قرار است ما معالجه كنيم انتظار داشته باشيد والا‌خير، ناچارا با آن وضع اورژانسي، مريض را به بيمارستان آتيه رساندم سريع به بخش CCU منتقل و بستري گرديد واقعا اگر مريض سكته مي‌نمود پزشك كشيك ... عذاب وجدان نمي‌گرفت؟ پس اخلاق پزشكي و سوگند طبابت كجا رفته است؟ (25/8)

آفتاب يزد: نام پيام دهنده و نام بيمارستان اوليه در روزنامه موجود است.

0202- يك ديپلمه با جعل مدارك خود را پزشك متخصص قلب معرفي مي‌كند و در بيمارستان شهرستان ... مشغول طبابت بوده و تازه بعد از گذشت يك ماه مسئولان بهداشت شهرستان متوجه موضوع مي‌شوند كه تعداد زيادي از مراجعه‌كنندگان به اين شياد در اين مدت سلا‌متي و جانشان در معرض تهديد جدي قرار گرفته است، آيا مسئولان بهداشت كشور نبايد قبل از داير شدن مطب توسط افراد به بررسي و تحقيق و تفحص مدارك آنها بپردازند تا چنين افراد شيادي با جان شهروندان بازي نكنند؟ اميدوارم نتيجه طبابت اين فرد همراه با حكم دادگاه در مورد وي در جرايد كشور چاپ گردد تا هم براي مسئولان بهداشتي كشور آموزنده باشد و هم مردم مطمئن باشند كه دستگاه قضايي كشور با تهديدكنندگان جان مردم به شدت برخورد خواهد كرد.(24/8)

آفتاب يزد: نام شهرستان موردنظر، در روزنامه موجود است. 1217- از سازمان بازرسي كل كشور و يا هر ارگان ديگري كه صلا‌حيت بررسي در خصوص پروژه شهيد كشوري را دارند خواهش عاجزانه دارم تا جهت احقاق حق چند هزار نفر از شريف‌ترين افراد اين جامعه اقدام لازم نمايند.(24/8)

آفتاب يزد: شماره تلفن پيام دهنده، در روزنامه موجود است.

2343- از اينكه كارمندان دولت و پزشكان، سود سهام عدالت خود را تا به حال دريافت ننمودند دلگير نمي‌باشيم. بلكه براي كارگراني كه بدون بيمه دارند روزانه كار مي‌كنند و هيچ درآمدي ندارند و در خانه‌هايشان در زمستان‌ها بيكارند، هنوز از پرداخت سهام عدالت هم خبري نيست و سودي تا به حال دريافت نكردند ناراحت هستيم، لطفا اين مراتب را به دولتمردان حامي مردم مستضعف اطلاع دهيد.(24/8)1316- از اصفهان تماس مي‌گيرم. با توجه به اينكه بسياري از بيماران مبتلا‌ به كمردردهاي شديد و ناراحتي‌هاي ستون فقرات و تنگي كانال نخاعي و ديسك كمر كه نيازمند عكسبرداري پزشكي به روش پيشرفته مي‌باشند افراد سنگين وزن و كمي چاق هستند متاسفانه مركز واقع در ... افراد با وزن بيشتر از 100 كيلوگرم را به هيچ وجه پذيرش نمي‌كند و اين افراد را بلاتكليف و سرگردان مي‌گذارند، لطفا مسئولا‌ن مربوطه رسيدگي كنند و در اين مورد خاص تكليف اين افراد را مشخص كنند.(23/8)

آفتاب يزد: نام مركز موردنظر در روزنامه موجود است.

2120- اي كاش در بعضي عرصه ها، به جاي درس اخلا‌ق دادن و حرف زدن، عمل به اخلا‌قيات در سكوت مرسوم بود.(26/8) 1122- اگر برايتان مقدور است در مورد جزاير سليمان، بوركينا فاسو، سنت وينسنت و زنگبار ‌توضيحاتي بفرماييد چون بنده هر چه گشتم اينها را روي نقشه پيدا نكردم. توضيحاتي بفرماييد تا ما هم اطلاعاتي پيدا كنيم كه اينها شهر هستند يا كشور يا جزيره يا ... ؟ (25/8)

آفتاب يزد: نمي‌دانيم شهر هستند،‌روستا يا جزيره اما ويژگي مشترك همه آنها اين است كه ظاهرا خود را با ما جمع المال (شريك) مي‌دانند.

2220- من خواستم خوشحالي خودم را نسبت به حمله نظامي آمريكا به خاك پاكستان به خاطر ظلمي كه ‌پاكستان نسبت به ماموران ايراني انجام مي‌دهد اعلام كنم، ضمن اينكه دولت ما هم بايد اقدام مشابهي را به مرزهاي پاكستان انجام بدهد. يعني ما در برابر حمله اشرار از پاكستان به ايران ساكت ننشينيم و ما هم اقدام مشابه انجام بدهيم و احقاق حق كنيم. (25/8)

1154- ساعت 6:30 صبح براي خريد نان تافتون به نانوايي ... رفتم تعداد مردم زياد بود صبر كردم تا نوبتم شد وقتي نوبتم شد ديدم نان‌هاي 75 توماني يا خميرند يا سوخته، به شاطر اعتراض كردم، شاطر خيلي عصباني گفت چرا اعتراض مي كني و حق مرا داد به خانم ديگري و بعد از 5، 6 دقيقه اصلا‌ً نان نپخت و نشست به چاي خوردن، وقتي گفتم چرا نان نمي‌دهيد گفت مي‌خواهم استراحت كنم، در آن لحظه با اينكه خنده بر لبم آمده بود ولي ياد كساني افتادم كه اعتراض مي‌كنند به كارهاي دولت و... (23/8)

آفتاب يزد: آدرس نانوايي، در روزنامه موجود است.

2032- در مجتمع اركيده در خيابان ستارخان به علت وجود كابل‌هاي فرسوده، تلفن دچار مشكل است، اداره مخابرات به جاي اينكه در بورس فعاليت داشته باشد بهتر است كار خدماتي خويش را به نحو احسن انجام دهد. (23/8) 1914- جانبازي از كرج هستم، سرمقاله را خواندم. بسيار جالب حق مطلب را ادا نموده بوديد ولي يك گلا‌يه بسيار بزرگ و مهم از شما دارم و آن اينكه اعمال كساني كه وضع را به صورتي در آورده‌اند كه شخصي به خاطر تهيه شير براي فرزند خود دست به سرقت مي‌زند و گراني سرسام‌آور شده است و هزاران مشكل ديگر در بازار پنبه به گوشان را شما تشبيه نموده بوديد به بازار آهن قراضه‌ فروشان، بنده به دفاع از بازار آهن قراضه‌فروشان مي‌خواهم بگويم اين بزرگترين نامهرباني نسبت به آهن‌فروشان است كه مقايسه نموده بوديد، بنده توصيه مي‌كنم اعمال و كارهاي آنان را همانا به بازار پنبه به گوشان تشبيه كنيد بهتر است. (26/8)2154- گراني و تورم كه باعث مي‌شود ثروتمندان، ثروتمندتر و فقرا فقيرتر شوند زائيده حرص،طمع و آز و زياده‌طلبي و در يك صحبت و نگاه و كلمه، حب دنيا و ندانم‌كاري و سهل انگاري عده‌اي از مسئولان و قاعدتا مردم است، لذا لازم است كه دولتمردان ما با اين بيماري حاد كه از نظر شرعي و اسلامي گناه هم محسوب مي‌شود به مبارزه بپردازند و ريشه تورم را بخشكانند، حالا اگر موفق شدند پرهيزگارند و اگر نشدند باز هم ثواب كردند ولي اگر با تصميمات خلق الساعه نه تنها گراني را ريشه‌كن نكنند بلكه تشديدش هم بكنند متاسفانه بايد گفت كه از راه انقلاب و اسلام منحرف شده‌اند.(24/8)

2045- با توجه به اظهارات آيت الله مكارم شيرازي كه مراجع تقليد مي توانند جلوي اين توهين‌ها را بگيرند. (25/8)2059- آقاي صفار هرندي افتخار مي‌كردند كه در دولت نهم مجوز زيادي براي نشريات داده اند، سوال من از ايشان اين است كه چرا به اعتراضات مكرر سازمان مجاهدين انقلا‌ب اسلا‌مي و حزب مشاركت كه سالهاست در طول اين سه سال در نوبت انتشار قرار گرفته‌اند، پاسخ نمي دهند؟ ولي فردي كه در انتخابات دولت نهم فعال بوده است موفق مي شود مجوز براي روزنامه بگيرد؟(26/8)

1849- از بوشهر تماس مي گيرم . داشتم روزنامه مي خواندم متوجه شدم كه قرار است روزنامه اي به نام به صاحب امتيازي و مدير مسئولي آقاي باهنر به زودي وارد بازار رسانه كشور شود، خواستم به آقاي باهنر بفرمائيد بهتر نبود با توجه به نتيجه عملكرد اصولگرايان به ويژه در بعد اقتصادي، نام روزنامه خود را پيشرفت نمي گذاشتند؟(26/8
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 454]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن