تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816572161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - اين انگليس دوست‌داشتني


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - اين انگليس دوست‌داشتني
ورزش - اين انگليس دوست‌داشتني

درست يك‌سال پيش انگليس در ويمبلي با نتيجه 3 بر 2 از كرواسي شكست خورد تا نتواند به يورو 2008 راه يابد. شكستي كه پاياني بود بر حضور استيو مك‌لارن روي نيمكت «سه شير» اكنون 12 ماه از آن تاريخ گذشته و فابيو كاپلو چنان تيمي ساخته كه به هيچ‌وجه قابل مقايسه با آن لشكر شكست‌خورده نيست. ركورد اين ايتاليايي خود گوياي همه‌چيز است.

8 پيروزي در 10 بازي. گرچه خيلي‌ها به توانايي دومين مربي خارجي انگليس شك كردند، اما دن‌فابيو بار ديگر در كوتاه‌ترين زمان ممكن ارزش فوق‌العاده‌اش را نشان داد كه آخرين آنها پيروزي با تيم نصفه و نيمه انگليس مقابل آلمان در برلين بود. با نگاهي كوتاه به وضعيت برخي از بازيكنان مي‌توان تا حدي به انقلاب كاپلو در جزيره پي برد.
تئو والكات
گرچه والكات به دليل مصدوميت شانه بازي با آلمان را از دست داد، اما در دو ماه و نيم گذشته به‌خوبي استعدادش را نشان داده است. او در پنج بازي تيم‌ملي ذخيره بود و خيلي‌ها فكر مي‌كردند پشت سر بكام و ديويد بنتلي براي حضور در جناح راست قرار مي‌گيرد. اما كاپلو براي اولين‌بار در بازي با آندورا اين جوان 19 ساله را در تركيب ثابت قرار داد و پس از آن بود كه شاهكار والكات (هت‌تريك مقابل كرواسي) رخ داد و او به سرعت به پيشرفتش ادامه مي‌دهد.
وين روني
وقتي كاپلو در دو بازي اول روني را به‌عنوان تك‌مهاجم به ميدان فرستاد، خيلي‌ها به ياد بازي انگليس با پرتغال در يك‌چهارم نهايي جام‌جهاني افتادند كه منجر به حذف انگليس شد. اما حضور جرمين دفو در سه بازي بعدي و پس از آن هم ورود اميل هسكي در نيمه دوم بازي با آندورا، موجب شد، كاپلو سرانجام تركيب ايده‌آلش را پيدا كند و پس از آن بود كه روني پنج گل در سه بازي (با كرواسي، قزاقستان و بلاروس) زد تا تاثير كاپلو در بازي‌اش به وضوح پديدار شود.
اميل هسكي
مهاجم ويگان در 50 بازي ملي‌اش تنها پنج گل به ثمر رسانده بود كه آخرين آنها به سال 2003 و بازي با آفريقاي‌جنوبي باز مي‌گشت. اين ركورد زيرنظر كاپلو هم تغيير نكرد اما عملكرد هسكي در كنار روني و ديگران موجب شد انگليس كاپلو در 10 مسابقه‌اش 25 گل زده داشته باشد. فراموش نكنيم تيم مك‌لارن در زمان مشابه تنها 15 گل زده بود.
گرت بري
در حالي‌كه حضور توام جرارد و لمپارد در تيم انگليس هنوز هم با حرف و حديث‌هاي زيادي همراه است، گرت بري نيز مانند هسكي خودش را به‌عنوان بازيكني كليدي جا انداخته است. او همچنين در بازي با آلمان در كنار مايكل كاريك نيز نشان داد،‌ به‌راحتي مي‌تواند با هر كسي خودش را تطبيق دهد، ضمن اينكه عدم حضور اوون هارگريوز (كه تا پايان فصل نمي‌تواند بازي كند) ارزش‌هاي او به‌عنوان يك هافبك نفوذي را به‌خوبي هويدا كرد.
جرمين دفو
گرچه او نتوانست خودش را به عنوان مهاجم مكمل روني تثبيت كند، اما او هنوز هم خودش را پيش چشمان كاپلو نگه داشته است. هر چند كه شايد بتوان از دفو به عنوان ذخيره‌اي طلايي نام برد، تا بازيكني كه از ابتدا در تركيب قرار بگيرد.
ماتيو آپسون
در حالي‌كه خط دفاع، مشكل انگليس در سال‌هاي اخير نبوده است، اما آنها بدون جان ‌تري و ريو فرديناند همواره با مشكل روبه‌رو بوده‌اند. آپسون در بازي با قزاقستان لرزان نشان داد. اما او در بازي با بلاروس و آلمان مستحكم‌ نشان داد و زننده گل اول تيمش در برلين نيز بود.
فرانك لمپارد
او بازيكني بسيار موثر در پيروزي 4 بر يك انگليس بر كرواسي داشت و همچنين در درخشش والكات در آن بازي نيز نقشي به‌سزا داشت. او در تمام بازي‌هاي انگليس در مقدماتي جام‌جهاني حضور داشته و موجب شده استيون جرارد در كنار او شعاع حركتي گسترده‌تري داشته باشد.
استيون جرارد
جرارد هنوز هم بايد نظر بيشتري به بازي‌اش در تركيب تيم‌ملي دهد. جرارد در بازي با بلاروس دو گل زد، در حالي‌كه لمپارد در بازي قبلي (با قزاقستان) نشان داد در بازي در اين پست مشكل دارد.
منبع: بي‌بي‌سي
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن