تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۸۰۰‬ميليارد ريال كمك مردمي براي بازسازي عتبات جمع آوري شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۸۰۰‬ميليارد ريال كمك مردمي براي بازسازي عتبات جمع آوري شد
اجتماعي. جشنواره. مطبوعات
رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات كربلاي معلي گفت: از ابتداي شروع طرح‌هاي عمراني و خدماتي در اماكن مقدسه تاكنون ‪ ۸۰۰‬ميليارد ريال كمك مردمي جمع آوري شده است.

داود منافي پور روز جمعه با حضور در غرفه ايرنا در نمايشگاه مطبوعات افزود: ستاد تاكنون حدود ‪ ۶۰۰‬تا ‪ ۷۰۰‬طرح و پروژه بزرگ عمراني را در اماكن مقدسه عراق به مرحله اجرا در آورده است.

وي تصريح كرد: از پنج سال پيش و با شروع كار ستاد تاكنون ‪ ۱۰۳‬پروژه و طرح بزرگ در اماكن مقدسه اين كشور با استفاده از كمك‌هاي مردمي به بهره برداري رسيده است.

منافي پور اظهار داشت: كارها و برنامه‌هاي زيادي در اماكن مقدسه كشور عراق توسط اين ستاد در حال انجام است كه متاسفانه رسانه‌ها و مطبوعات داخلي به خصوص صدا و سيما به اين موضوعات كمتر پرداخته اند.

به گفته وي ؟ از محل كمك‌هاي مردمي تاكنون ‪ ۴۰۰‬ميليارد ريال براي بازسازي و نوسازي عتبات عاليات و اماكن مقدسه عراق هزينه شده ولي سيل اهدا كمك هاي مردمي به اين بخش همچنان ادامه دارد.

وي افزود: انعكاس قابل توجهي از عملكرد ستاد بازسازي عتبات عاليات صورت نگرفته كه اميدواريم رسانه‌ها و مطبوعات با تعامل بيشتر با اين ستاد در جهت انتشار عملكرد قابل توجه مردم در كمك به بازسازي عتبات اقدام كنند.

منافي پور تاكيد كرد: هم اكنون ستاد بازسازي عتبات عاليات در كربلا طرح بزرگي براي اتصال دو حرم امام حسين (ع) و حرم حضرت ابوالفضل (ع) در دست اجرا دارد كه يكي از بزرگترين طرح‌هاي عمراني در اين منطقه است.

وي گفت: ‪ ۱۰۰‬درصد اعتباراتي كه در اماكن مقدسه هزينه شده از محل كمك‌هاي مردمي با توجه به عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار و ارادات آنها به معصومين تامين شده است.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن