تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816450882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشايي: طرح جامع گردشگري دفاع مقدس در دست تدوين است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مشايي: طرح جامع گردشگري دفاع مقدس در دست تدوين است
جام جم آنلاين: رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور و معاون رئيس جمهور از تدوين طرح جامع گردشگرسي دفاع مقدس خبر داد و با اشاره به برخوردهاي ناشايست استكبار جاني با تماميت ارضي كشور گفت: امروز انقلاب اسلامي زنده‌تر، پوياتر و اثرگذارتر از هميشه است.


به گزارش ايسنا، اسفنديار رحيم مشايي در جلسه‌ شوراي اداري استان اردبيل عصر چهارشنبه با اشاره به رشادت‌هاي بسيجيان و مردم در هشت سال دفاع مقدس گفت: آنچه در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاده يك حادثه بزرگ و بي نظير است كه در عصر حاضر مشابه آن را نداريم. اگر هم در طول تاريخ مشابه آن بوده بسيار كم است و دفاع مقدس ميراث بزرگ معنوي ما است.

وي تاكيد كرد: آنچه كه امروز باعث استمرار و ماندگاري نظام جمهوري اسلامي است مجاهدت‌هاي مردم و ايثارگري‌هاي 30 سال گذشته و در طول جنگ تحميلي است و وظيفه‌ ما است كه براي بقاي آن تلاش كنيم.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري كشور با اشاره به حضور استكبار در همسايگي ايران گفت: دو دليل نمي‌توان بيشتر براي حضور آنان در كشورهاي همسايه عنوان كرد، يكي به علت داشتن ذخاير ومعادن كشورمان است و ديگري نيز كنترل دين، ‌انقلاب و نظام و آنها براي آمدن به ايران جرأت ندارند براي اين كه ملت ايران يك آزمون بزرگ را در هشت سال دفاع مقدس پس داده است و عنايات الهي امروز در دل دشمنان ما رعب انداخته است.

وي خسارت ايران از جنگ تحميلي را طبق گفته كشورهاي اروپايي و استكبار بيش از يكهزار ميليارد اعلام كرد و گفت: اين ميزان به اندازه 20سال بودجه كشور است.

مشايي تصريح كرد: اكنون كشورهاي استكباري به اين نتيجه رسيده‌اند كه هم ماندنشان و هم رفتنشان به ضررشان است.

وي گفت: امروز ايران در دنيا سرافراز و سربلند است هرچند مشكل اقتصادي دارد اما عزتش زير پا نيست ما با افتخار حرف مي‌زنيم و غرور ملي داريم و نظام جمهوري اسلامي پاسخگو و توانا است و با توجه به اين كه از اول انقلاب بر روي اصول ارزش‌هاي خودمان پايبند بوديم دردنيا هيچكس به ماندگاري ايران شك ندارد و نمونه‌اش را جهانيان در جريان هسته‌اي ديدند.

معاون رييس جمهور با اعلام اين كه ما بايد ميراث معنوي جامعه را حفظ كنيم از درحال تدوين بودن طرح جامع گردشگري دفاع مقدس با مشاوره و همكاري سپاه، بسيج و ... خبر داد و گفت: بايد جنگ را آن طور كه بود به دنيا نشان دهيم.

وي تصريح كرد: امروز جهان در آستانه تحول بزرگي است و ايران نيز بايد تعاملات خود را به حداكثر برساند و در هر زمينه قدرت خودش را نشان دهد.

مشايي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: ما در توسعه‌ گردشگري و در حفاظت آثار تاريخي يك سياست استراتژيكي را دنبال مي‌كنيم زيرا گردشگري يك راه كوتاه براي ارتباط طولاني است.

وي اظهار داشت: ما مي‌گوييم گرفتاري نداريم و مشكلي در كشور نداريم اما دشمنان ما نگران ظرفيت ايران هستند آنها نمي‌خواهنند پيشرفت ايران را ببينند زيرا پيشرفت ايران براي دشمنان مخاطره آميز است.

مشايي با اشاره به سابقه‌ تاريخي ايران نسبت به كشورهاي اروپايي افزود: برخي از كشورها به زور براي خودشان تاريخ هفت صد ساله و تمدن درست مي‌كنند اين در حالي است كه فقط صنعت طلا سازي در ايران سابقه سه هزار ساله دارد و آنها از شناساندن اين تاريخ و ظرفيت به جهان وحشت دارند.

رييس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي گردشگري كشور با اشاره به آثار تاريخي و ظرفيت‌هاي گردشگري استان اردبيل و خاستگاه تشيع از اردبيل گفت: امسال دو اثر تاريخي در برنامه‌ ثبت جهاني قرار دارد كه يكي بقعه‌ شيخ صفي و ديگري بازار تاريخي تبريز است كه مطمئنا بقعه‌ شيخ صفي الدين اردبيلي به لحاظ مذهبي ومعنوي براي ما اولويت دارد اما ما فرمت‌هاي جهاني را تكميل و ارسال مي‌كنيم تصميم گيري در ايران نيست. در صورتي كه اين اثر در سال جاري به ثبت نرسد در سال آينده به ثبت خواهد رسيد.

وي اظهار اميدواري كرد: با ثبت اين اثر مهم ايران يك شاخه‌ جديدي از فرهنگ ايران امروز و مكتب خود در جهان داشته باشيم.

به گزارش ايسنا مسعود علويان صدر، رييس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل از هزينه شدن دو ميليارد 500 ميليون تومان براي مكان‌هاي مذهبي و بقاع متبركه در سطح استان خبر داد و گفت: در ثبت آثار تاريخي نيز طي دوسال گذشته با ثبت بيش از 600 اثر تاريخي كار 75 سال را انجام داده‌ايم كه تا آخر سال نيز 300 اثر به ثبت خواهد رسيد.

وي با اشاره به پيشرفت فيزيكي 68 درصدي ساماندهي بقعه‌ شيخ صفي الدين اردبيلي اظهار كرد: اين طرح تا سال 1384 حدود 26 درصد پيشرفت فيزيكي داشت كه در سال جاري دو ميليارد 100 ميليون تومان براي آن هزينه شده است كه در سال گذشته نيز سه ميليارد تومان براي آن هزينه شده است و اعتبار لازم براي آن پنج ميليارد تومان است.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن