تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821155858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس بسيج سازندگي استان همدان: اهداف راهبردي بسيج سازندگي نگاه فرهنگي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس بسيج سازندگي استان همدان: اهداف راهبردي بسيج سازندگي نگاه فرهنگي است
خبرگزاري فارس: رئيس بسيج سازندگي استان همدان گفت: اهداف راهبردي بسيج سازندگي، معطوف به نگاه فرهنگي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، جلال صابريون ظهر امروز در جلسه گزارش عملكرد بسيج سازندگي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسيج سازندگي، براساس رويكردي روانشناسانه و مبتني بر شناخت عميق نيازهاي روحي و رواني جوانان به دنبال استفاده از نيروي كارآمد آنها، در راستاي امر سازندگي كشور حركت مي‌كند.
وي گفت: آشنايي جوانان با فرهنگ كار و تلاش و پر كردن اوقات فراغت اين افراد از جمله اهداف بسيج سازندگي كشور است.
رئيس بسيج سازندگي استان همدان افزود: كمك به دولت براي رفع محروميت در مناطق محروم و همچنين حضور جوانان در اين مناطق براي آشنايي با چگونگي وضعيت آنها، از ديگر اهداف بسيج سازندگي به شمار مي‌رود.
وي اضافه كرد: حضور جوانان استان همدان در عرصه‌هاي مختلف سازندگي، يك ميليون و 800 هزار نفر روز بود كه نزديك به 500 هزار نفر روز آن مربوط به امسال بوده است.
صابريون با بيان اينكه اهداف راهبردي بسيج سازندگي معطوف به نگاه فرهنگي است، ادامه داد: بايد همه دستگاه‌هاي اجرايي كشور نيز برنامه‌هاي خود را با خواسته‌هاي فرهنگي كشور منطبق كنند.
وي ضمن تأكيد بر لزوم محروميت‌زدايي در كشور، اظهار داشت: دولت براي محروميت‌زدايي در مناطق آسيب‌ديده نياز به نيروي عظيم و بالقوه بسيج سازندگي دارد.
رئيس بسيج سازندگي گفت:‌ در شش ماهه نخست سال جاري حضور جوانان در طرح هجرت 3 و اردوهاي جهادي، 500 هزار نفر روز بوده كه نسبت به سال گذشته، با 450 درصد رشد همراه بوده است.
وي افزود: همچنين استان همدان، نسبت به سهميه‌ ابلاغي خود نيز 475 درصد رشد عملكرد به كارگيري جوانان در واحدهاي سازندگي را داشته است.
صابريون با اشاره به اينكه سوم آذر روز «بسيج، سازندگي، محروميت‌زدايي» معرفي شده است، خاطرنشان كرد: همايش تجليل از نخبگان بسيجي و نفرات برتر عرصه سازندگي يكي از برنامه‌هاي اين روز خواهد بود.
وي افزود: همچنين با برپايي نمايشگاهي در روز سوم هفته بسيج، گزارش عملكرد هشت ساله بسيج سازندگي در معرض ديد همگان قرار خواهد گرفت.
انتهاي پيام/ش20
 پنجشنبه 30 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن