تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812599187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دويچه‌وله:قطبي رفت، آمد، رفت!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دويچه‌وله:قطبي رفت، آمد، رفت!
افشين قطبي سر مربي تيم پرسپوليس تهران از مقام خود استعفا داد . وي اعلام داشت كه از شرايط موجود در باشگاه پرسپوليس بسيار ناراحت و ناراضي بوده است و به همين خاطر شب هجدهم نوامبر(۲۸ آبان) استعفاي خود را تقديم باشگاه پرسپوليس كرد و راهي دبي شد.

دويچه‌وله در خصوص استعفاي قطبي ضمن بيان مطلب فوق مي‌افزايد: قطبي كه عصر ديروز نشستي را با كادر فني تيم برگزار كرده بود، مربيان را در جريان تصميم خود قرار داد. وي به خبرنگاران گفت:« هنگام بازگشتم به ايران مسئولان پرسپوليس وعده‌هاي زيادي در خصوص فراهم كردن شرايط مناسب براي حضور در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا داده بودند، اما بسياري از آنها فراهم نشد و ما در حداقل شرايط كار مي‌كنيم».

افشين قطبي توانست در اولين سال حضورش در فوتبال ايران، تيم فوتبال پرسپوليس تهران را به مقام قهرماني ليگ برتر برساند. او سپس در تاريخ ۳۰ مه ۲۰۰۸ ميلادي رسما اعلام كرد كه براي فصلي ديگر در ايران نخواهد ماند و از عقد قرارداد تازه براي هدايت تيم فوتبال پرسپوليس سرباز زد.

قطبي قبلا در زمينه استعفايش گفته بود: «پرسپوليس باشگاه من است و در قلبم جا دارد و اگر با پرسپوليس به توافق نرسم با هيچ تيم ايراني ديگري مذاكره نخواهم نكرد.» او سرانجام در تاريخ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ و پس از ۲۹۷ روز حضور در ايران، پرسپوليس را ترك كرد. ولي يك ماه بعد اعلام كرد كه به مدت دو فصل سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خواهد بود.

افشين قطبي اين بار نيز پس از اعلام خبر استعفا، با انتشار نامه‌اي خطاب به هواداران تيم پرسپوليس نوشت:«از آنجائي كه با تمامي قلبم پرسپوليس و هوادارانش را دوست مي‌دارم، خنجر جدائي را در قلب خود فرو كرده و از كنار تيم دور مي‌شوم، شايد با اين اقدام دشمنان ما، خشنود شوند و دست از سر اين تيم بردارند».

ديروز تيم پرسپوليس بدون قطبي تمرينات خود را زير نظر افشين پيرواني برگزار كرد. همزمان داريوش مصطفوفي از اعضاي هيئت مديره تيم اعلام داشت كه ما تمام تلاش‌مان را براي بازگرداندن قطبي انجام خواهيم داد، اما تا زماني كه تكليف روشن شود پيرواني سرمربي تيم خواهد بود. اين عضو هيئت مديره تيم پرسپوليس همچنين خبر مذاكره با «لوكا بوناچيچ» را تكذيب كرد و گفت كه هيچ فرد ديگري را به كادر فني اضافه نخواهيم كرد.

داريوش مصطفوي همچنين گفت: « پس از جلسه هيات مديره با بازيكنان تيم پرسپوليس از روز دوشنبه گذشته تا امروز ۸ جلسه با قطبي صحبت كرديم، اما نتوانستيم او را قانع كنيم. وي در ادامه افزود:« يكي از مفاد قرارداد اين بود كه در صورتي كه قطبي استعفا داشت به مسئولان فرصتي ۱۴ روزه بدهد و اگر در اين مدت مشكلاتي كه به نظر سر مربي وجود داشت حل نشد، او مي‌تواند استعفا بدهد و از ايران برود، اما اين كه به يك باره استعفا بدهد و از باشگاه جدا شود در قرارداد نبوده و او طور ديگري برخورد كرده است».

در تمرين ديروز پرسپوليس مهدي واعظمي به دليل مصدوميت حاضر نبود و نيكبخت واحدي هم كه روز سه شنبه، هجدهم نوامبر (۲۸ آبان) از سوي كميته انضباطي دو سال از حضور در تيم ملي محروم شده بود، نيز در تمرين تيم پرسپوليس شركت داشت.
 پنجشنبه 30 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن