تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821286770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ائمه جمعه اصفهان:حملات داخلي و خارجي به دولت نهم،حمله به‌مباني انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ائمه جمعه اصفهان:حملات داخلي و خارجي به دولت نهم،حمله به‌مباني انقلاب است
داخلي. سياسي. ائمه جمعه
ائمه جمعه و جماعات استان تاكيد كردند: حملات داخلي وخارجي به دولت نهم، قبل از آنكه متوجه دكتر احمدي نژاد باشد ، حمله به مباني انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي است.

مسوول دبيرخانه ائمه جمعه و جماعات استان اصفهان روز پنجشنبه در همايش مشترك‌ائمه جمعه و فرمانداران و مسوولان اجرايي استان‌اصفهان به نقل از آنان تاكيد كرد: ائمه جمعه اصفهان تاكيد دارند،دكتر احمدي نژاد،بهانه اين حملات است والا شعار اسراييل بايد از صحنه روزگار محو شود، سخن امام راحل است.

حجت‌الاسلام "صالحيان" افزود: مبارزه با مفسدان اقتصادي، تاكيد رهبر انقلاب و ايستادگي در برابر باج خواهي قدرتهاي‌استكباري نيز خواست ملت ايران است.

وي گفت: سفرهاي استاني رييس جمهوري كه حتي تاپيش از اين،پاي هيچ مسوولي به آنجا نرسيده بود، همه مصداق مردمسالاري ديني است.

صالحيان افزود:ما حساب منتقدان دلسوزي كه به پاره‌اي از عملكردهاي دولت و يا شخص رييس جمهوري انتقاد دارند و رفع آن را به‌نفع نظام مي‌دانند از حساب مخالفان نظام يعني دشمنان تابلودار بيروني و داخلي انقلاب نظير آمريكا، اروپا،اسراييل گروهك‌هاي تروريسيتي ضدانقلاب، مفسدان اقتصادي، حرامخواران و برخي از احزاب داخلي كه پرونده سياهي از حمله به ارزشهاي اسلامي و انقلابي دارند، جدا مي‌كنيم.

وي گفت: عقل سليم حكم مي‌كند در برابر توطئه‌هاي دشمنان اتحاد خود را حفظ كنيم و بازيگر دشمنان نباشيم ومعتقديم جدال‌هاي بي‌ثمر نيز چيزي درپي ندارد و ائمه‌جمعه در اينجا اجتماع كرده‌اند تا با امام راحل پيمان دوباره ببندند و به رهبري در خصوص اينكه برخي به دليل اغراض شخصي و دشمني با دولت، در اصل مي‌خواهند نظام را خدشه‌دار كنند،اعلام‌كنيم كه ائمه جمعه و مسوولان استان به سمت و سويي مي‌روند كه رضايت امام راحل و رهبري را در پي داشته باشد.

مسوول دبيرخانه ائمه جمعه اصفهان افزود: امروز اجتماع مسوولان عالي رتبه استان به اين جهت است كه به دنيا اعلام‌كنند ما اهل حفظ هويت، استقلال و عزت خود هستيم و اهل ستيزه‌گري نيستيم و با ستيزه‌گران نيز مقابله مي‌كنيم و در عين حال تهاجم به اسلام و مقدسات را تحمل نكرده و اتحاد خود را با مسلمان سني حفظ خواهيم كرد.

همچنين در اين همايش معاون سياسي و امنيتي استانداري اصفهان گفت: ما در اين همايش مي‌خواهيم همدلي خود را چه در كسوت روحاني و چه در كسوت مسوولان اجرايي اعلام كنيم و مترصديم تا راه انقلاب اسلامي را هرچه بهتر بپيماييم.

"مجيد نادرالاصلي" افزود: دستاورد انقلاب در ‪ ۳۰‬ساله اخير بسيار چشمگير و در جهت خدمت به مردم بوده است و اين خدمات بايد گفته شود تا مردم قدردان انقلاب و نظام كه به بركت خون شهيدان شان پابرجاست، باشند.

وي خدمات دولت نهم را بسيار چشمگير دانست و گفت:اين دولت تلاش مضاعفي را در جهت خدمت بي‌منت به مردم آغاز كرده است و به آن ادامه مي‌دهد.

نادرالاصلي همچنين گفت:اگرچه هر دوره از انتخابات ازحساسيت خاصي برخوردار است اما حساسيت اين دوره بيش از گذشته است و امروز ما به حضور مردم در صحنه بيش از گذشته نياز داريم.

اين همايش در مجتمع " نگين"اصفهان با حضور ائمه جمعه و مسوولان اجرايي استان اصفهان در حال برگزاري است.
 پنجشنبه 30 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن