تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816416690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارزاني چشمگير پژو پارس، سورن و مگان


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: ارزاني چشمگير پژو پارس، سورن و مگان
گويا قرار است هر چه به پايان فصل زرد نزديك شويم، بازار خودرو بيش از پيش به خواب رفته و قيمت‌ها در آن با شدت بيشتري تعديل يابد. تقريبا اواخر تابستان امسال بود كه با توجه به فرارسيدن رمضان و كاهش مسافرت‌هاي تابستاني، بازار خودرو نيز به خواب رفت و ركودي عجيب آن را فراگرفت
دنياي اقتصاد: گويا قرار است هر چه به پايان فصل زرد نزديك شويم، بازار خودرو بيش از پيش به خواب رفته و قيمت‌ها در آن با شدت بيشتري تعديل يابد. تقريبا اواخر تابستان امسال بود كه با توجه به فرارسيدن رمضان و كاهش مسافرت‌هاي تابستاني، بازار خودرو نيز به خواب رفت و ركودي عجيب آن را فراگرفت.

ركودي كه حال به ارزاني تبديل شده و هفته به هفته قيمت خودروها در بازار تعديل مي‌شود. اين در حالي است كه كارشناسان و فعالان بازار معتقدند پايين آمدن تقاضا در قبال عرضه تقريبا مناسب خودرو، اصلي‌ترين دليل آرامش اين روزهاي بازار به حساب مي‌آيد.
به نحوي كه نمايشگاه‌داران خودرو پايتخت معتقدند هم اكنون بهترين زمان براي خريد خودرو محسوب مي‌شود زيرا اعتماد چنداني به اوضاع فعلي نيست و امكان دارد با فرارسيدن زمستان باز هم سرو كله گراني در بازار پيدا شده و خودروها در مسير افزايش قيمت قرارگيرند.اين در حالي است كه طي هفته جاري بيشتر محصولات ايران‌خودرو كاهش قيمتي نسبتاً چشمگير را تجربه كردند اما تغيير خاصي در نمودار قيمت محصولات سايپا به وجود نيامد.
سردار بالاخره تسليم شد
اوضاع بازار بالاخره موجبات عملي شدن وعده ايران خودرويي‌ها را در قبال كاهش قيمت سمند سورن فراهم آورد و اين محصول كه نامش برگرفته از نام يكي از سرداران ايراني دوره اشكانيان است طي هفته جاري حدود 800هزار تومان ارزان شد.
به نحوي كه سورن در‌حال‌حاضر قيمتي برابر با 17ميليون و 300هزار تومان در بازار دارد. آن طور كه نمايشگاهداران خودرو پايتخت مي‌گويند، هم اكنون اين محصول چندان با استقبال مشتريان روبرو نيست. سورن پيشرفته‌ترين مدل سمند به حساب مي‌آيد و ارزاني چند صد هزار توماني آن در حالي است كه مدل‌هاي معمولي و LX سمند، ارزاني كمتري را طي هفته جاري تجربه كردند. به نحوي كه قيمت سمند معمولي بنزيني با 200هزار تومان كاهش به 13ميليون و 600هزار تومان رسيد و LX بنزين سوز نيز با كاهش قيمتي صدهزار توماني هم اكنون 15ميليون و 900هزار تومان در بازار خريد و فروش مي‌شود.
ثبات نسبي در خانواده پژو 206
هر چند پژو 206 تيپ 2 طي هفته جاري 100هزار تومان ارزان شد اما تغيير قيمتي خاص در نمودار قيمت مدل‌هاي صندوق‌دار آن پديد نيامد.
به نحوي كه هم اكنون پژو 206 تيپ2 با قيمت 14ميليون و 500هزار تومان به فروش مي‌رسد اما 206 صندوق‌دار 9اV همان قيمت مدت اخير خود يعني 19ميليون و 200هزار تومان را داراست و مدل 8اV اين محصول نيز با قيمت 18ميليون تومان خريد و فروش مي‌شود به گفته برخي نمايشگاهداران خودرو پايتخت كمبود اين دو خودرو، علت ارزان نشدن آنها در بازار است 9اV محصولي تقريبا سفارشي و كم تيراژ به حساب مي‌آيد كه از امكاناتي نظير ترمز ضدقفل (ABS) و ايربگ بهره مي برد.
همچنين 206هاچ‌بك تيپ 6 نيز كه دنده اتوماتيك است چندان در مسير ارزاني اين روزهاي بازار قرار نگرفته و هم اكنون قيمتي برابر با 18ميليون و 800هزار تومان را در بازار دارا است. از سوي ديگر پژو 405 محصول قديمي ايران خودرو كه طي هفته جاري حدود 100هزار تومان ارزان شد، هم اكنون در مدل بنزيني با قيمت 13ميليون و 800هزار تومان در بازار به فروش مي‌رسد.
پژو پارس هم كله شد
هر چه پژو پارس، چند ماه پيش آرام آرام گران شد، طي دو سه هفته اخير به طرز عجيبي در مسير ارزاني قرار گرفته است به نحوي كه پس از كاهش قيمت 250هزار توماني آن طي هفته گذشته، اين هفته نيز 300هزار تومان ديگر ارزان شد و هم اكنون در مدل بنزيني با قيمت 18ميليون تومان در بازار به فروش مي‌رسد.
ظاهرا كم شدن تقاضاي پژو پارس عامل تعديل قيمت نسبتا چشمگير آن است اين در شرايطي است كه عكس اين اوضاع براي مدل ELX اين محصول رخ داده و در حال حاضر پژو پارس Elx با توجه به كمبودش در بازار با همان قيمت چند ماه اخير خود يعني 24ميليون تومان خريد و فروش مي‌شود.
تندر، بي‌خيال ارزاني
در شرايطي كه نسيم ارزاني به بازار خودرو وزيده، گويا، تندر-90 چندان تمايلي به قرار گرفتن در معرض اين نسيم ندارد به نحوي كه هر سه مدل آن هم اكنون بدون تغيير قيمت نسبت به مدت اخير فروخته مي‌شوند. در حال حاضر تندر-90 E2 قيمتي برابر با 14ميليون و 500هزار تومان را در بازار دارد اما مدل E1 فول آن با قيمت 12ميليون و 900هزار تومان به فروش مي‌رسد. تندر E0 بدون كولر نيز با قيمت 10ميليون و 800هزار تومان خريد و فروش مي‌شود.
باز هم ارزاني مگان
هر چه تندر محصول پرحاشيه رنو در ايران روي گران ماندن پافشاري مي‌كند، مگان محصول روز اين شركت فرانسوي در حال ارزان شدن است. اين خودرو كه قيمتش طي سه هفته اخير سه ميليون تومان كاهش يافت، اين هفته نيز كاهش قيمتي يك‌ميليوني را تجربه كرد به نحوي كه هم اكنون مدل دنده‌اي آن با نرخ 25ميليون و 500هزار تومان به فروش مي‌رسد و مگان اتوماتيك نيز قيمتي برابر با 32ميليون و 500هزار تومان را دارا است. آن طور كه برخي نمايشگاه‌داران خودرو پايتخت مي‌گويند وعده پارس خودرو مبني بر عرضه مگان‌هاي 26 تا 28ميليون توماني، آن هم در شرايطي كه كارت سوختشان شارژ مي‌شود، اصلي‌ترين دليل كاهش قيمت مگان طي مدت اخير است.
 پنجشنبه 30 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن