تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813086188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توليد خودروهاي سفارشي در ايران خودرو چهار برابر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: توليد خودروهاي سفارشي در ايران خودرو چهار برابر شد


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: مدير برنامه ريزي تامين و توليد ايران خودرو با بيان مطلب فوق افزود: با تلاش هاي صورت گرفته توسط ستاد توليد خودروهاي سفارشي، توليد اين خودروها در ايران خودرو از مرز 11 هزار دستگاه گذشت كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 400درصد افزايش داشت.

به گزارش روز پنجشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" مهندس تكبيري هفته گذشته ركورد توليد خودروهاي سفارشي در ايران خودرو شكسته شد.
وي به برنامه هاي ايران خودرو تا پايان سال 87 درخصوص توليد خودروهاي سفارشي اشاره كرد و گفت: در راستاي برنامه هاي مصوب شركت و با توجه به ظرفيت و كشش بازار، تا پايان سال شاهد توليد 30هزار دستگاه خودرو سفارشي در ايران خودرو خواهيم بود.
تكبيري به ظرفيت هاي توليد ايران خودرو در هفته اشاره كرد و افزود: در هفته گذشته شاهد توليد 810دستگاه خودرو سفارشي در شركت بوديم كه اين يك ركورد محسوب شده و با برنامه ريزي صورت گرفته، اميدورايم در آينده نزديك به ركورد توليد 1000 دستگاه در هفته برسيم.
مدير برنامه ريزي توليد و تامين ايران خودرو با اشاره به توليد خودروهاي سفارشي در سال گذشته و جاري گفت: با تحقق توليد 11هزار دستگاه در مدت 8 ماه معادل دو سال گذشته، خودروي سفارشي توليد نموده ايم.
تكبيري در پايان گفت: سمند ال ايكس با چهار هزار و 400 دستگاه، پژو 206 و اس دي سه هزار و800 دستگاه و پژو پارس دو هزار800 دستگاه بيشترين توليد را داشتند كه اين ميزان توليد با همكاري تيمي واحدهاي توليد، ساپكو، سيستم جامع توليد، معاونت بازاريابي،مركز محصولات جديد( پروژه خودروهاي سفارشي) محقق شده است.
لازم به توضيح است ركورد ذكر شده تنها مربوط به خودروهاي سفارشي گروه3 ايران خودرو (تجهيزات كامل) بوده كه با افزودن تعداد خودروهاي توليدي گروه 1 (تجهيزات محدود)، اين آمار به مراتب چشم گيرتر خواهد بود./د/184 /144/125
 پنجشنبه 30 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن