تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816176237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرهنگ دولاح مسئول بسيج سازندگي استان : احياي استعدادهاي بالقوه استان بوشهر از محور فعاليت هاي بسيج سازندگي است


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: سرهنگ دولاح مسئول بسيج سازندگي استان : احياي استعدادهاي بالقوه استان بوشهر از محور فعاليت هاي بسيج سازندگي است
بوشهر ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مسئول بسيج سازندگي سپاه امام صادق (ع ) استان بوشهر گفت : احيا استعدادهاي بالقوه استان و محروميت زدايي و شكوفايي استعدادهاي جوانان و نوجوانان در عرصه هاي سازندگي از مهمترين فعاليت هاي بسيج سازندگي در كشور مي باشد.
سرهنگ ناصر دولاح افزود : بسيج سازندگي بر گرفته از نگرش مقام معظم رهبري در سال 1379 تشكيل شده و اهداف اين سازمان به فرمان مقام معظم رهبري مبني بر استفاده از نيرو و نشاط جوانان براي سازندگي كشور و سپس غني سازي اوقات فراغت جوانان در عرصه كار و تلاش مي باشد. وي اظهار داشت : غني سازي اوقات فراغت جوانان با رويكرد كار و تلاش و كمك به دولت در عرصه سازندگي از ديگر اهداف برنامه هاي بسيج سازندگي مي باشد.
مسئول بسيج سازندگي سپاه امام صادق (ع ) استان بوشهر با بيان اين كه بسيج يكي از مقدس ترين نهادهاي جمهوري اسلامي ايران است كه علاوه بر عرصه هاي نظامي در عرصه هاي فرهنگي علمي و سازندگي نيز حضوري چشمگير داشته است گفت : اجراي برنامه هاي بسيج سازندگي در جاي جاي ايران اسلامي گوياي اين است كه فرهنگ ايثار و نوعدوستي در ميان ملت نهادينه شده و همه مردم براي توسعه و پيشرفت كشور تلاش مي كنند.
دولاح گفت : بسيج سازندگي سپاه امام صادق (ع ) استان بوشهر اين افتخار را دارد در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري به سال نوآوري و شكوفايي مزين شده است بر اساس سه اصل غني سازي اوقات فراغت جوانان در عرصه هاي سازندگي كمك به دولت اصول گرا در فعاليت هاي عمراني و محروميت زدايي و كمك به ايجاد زمينه اشتغال بسيجيان و جوانان و نوجوانان با همت دست اندركاران و با اهداف متعالي خود كه همان عمران آباداني سازندگي و رشد و تعالي ميهن اسلامي است بيش از پيش نزديك سازيم .
وي بيان داشت : بسيج سازندگي استان با استفاده بهينه و فراگير از ظرفيت ها و توانمندي هاي اقشار بسيج از جمله دانشجوبان دانش آموزان مهندسين و پزشكان بسيج طلاب و روحانيون فرهنگيان متخصصين خواهران و ديگر اقشار مردم در قالب اردوهاي هجرت 3 و عرصه هاي سازندگي و محروميت زدايي سعي در زدودن غبار محروميت در استان دارد. مسئول بسيج سازندگي سپاه امام صادق (ع ) استان بوشهر اضافه كرد : در همين راستا اقشار ياد شده در 14 عرصه و برنامه متنوع شامل منابع طبيعي وكشاورزي فني و محروميت زدايي مداخلات آموزش سلامت اعزام تيم هاي بهداشتي و درماني ويزيت رايگان زيست محيطي اردوهاي جهادي دانشجويي آموزش فني و حرفه اي سوادآموزي بهسازي مرمت زيبا سازي مدارس كلاس هاي تقويتي جبراني و خدمات مشاوره اي به ارائه خدمت به محرومان مي پردازند.
وي افزود : طي 6 ماهه سال جاري با به بكار گيري 11 هزار و 965 نفر از بسيجيان استان و با عملكردي حدود 223 هزار و 523 نفر روز در قالب برنامه هاي ياد شده خدمات به هم استاني هاي عزيز ارائه شد.
مسئول بسيج سازندگي سپاه امام صادق استان بوشهر گفت : در سال گذشته بسيجيان 150 هزار نفر روز در عرصه هاي مختلف سازندگي حضور پيدا كردند و امسال نيز تلاش داريم كه اين ميزان را با تعامل و همكاري همه دستگاه هاي مرتبط افزايش دهيم و به 500 هزار نفر روز برسانيم .
دولاح طرح هجرت 3 را فرصتي مناسب براي آباداني كشور دانست و گفت : طرح هجرت ايجاد فضا براي حضور جوانان و استفاده صحيح از مهارت و تخصص آنان را در پيشرفت كشور فراهم مي سازد. وي اضافه كرد : در طرح ياد شده با بكارگيري دانش آموزان و بسيجيان و دانشگاهيان جوان كار مرمت و بهسازي مدارس و محروميت زدايي انجام مي گيرد و با انجام اردوهاي دانشجويي و اعزام به مناطق محروم بخصوص روستاهاي محروم فعاليت عمراني و فعاليت فرهنگي توسط اين عزيزان صورت مي پذيرد .
سرهنگ دولاح گفت : تا پايان سال جاري در بحث اردوهاي هجرت بالغ بر 48 هزار نفر در سراسر استان جذب كار خواهند شد و در بحث همكاري با بسيج سازندگي در محروميت زدايي روستايي نيز بالغ بر 28 هزار نفر بايد آموزش هاي لازم را فرا گيرند . وي اعزام تيم هاي پزشكي به مناطق محروم استان ويزيت رايگان توسط پزشكان بسيجي در مطب هاي شخصي را از اهداف سازمان بسيج سازندگي در قالب اردوهاي هجرت 3 جهادي و طرحهاي بسيج سازندگي عنوان كرد و گفت : در همين خصوص طي سال جاري 250 نفر از بسيجيان استان با عملكردي بالغ بر 5322 نفر روز به مناطق محروم استان اعزام شده اند .
مسئول بسيج سازندگي سپاه امام صادق استان بوشهر گفت : در بحث آموزشي مهارتي و فني و حرفه اي براي جوانان بسيجي با تفاهمنامه اي كه با سازمان فني و حرفه اي داشته ايم و با همكاري و استفاده از 103 مربي بسيج فرهنگيان جامعه پزشكي و جامعه مهندسين با عملكردي حدود 25 هزار و 701 نفر روز سعي در افزايش سطح توان و آموزش هاي فني و حرفه اي جوانان استان داشته ايم .
سرهنگ دولاح آموزش كامپيوتر آموزش جوشكاري آرگون و لوله خياطي و گلدوزي را از مهمترين رشته هاي آموزشي براي جوانان بسيجي استان عنوان كرد و گفت : افراد شركت كننده در اين دوره ها پس از قبولي در آزمون پاياني كارت مهارت از سازمان فني و حرفه اي استان دريافت خواهند كرد.
وي ادامه داد : برپايي اردوهاي جهادي دانشجويي با 390 نفر و با عملكردي بالغ بر 15 هزار و 227 نفر روز بهسازي و مرمت مدارس با عملكردي حدود 45 هزار و 106 نفر روز و برگزاري كلاس هاي تقويتي و خدمات مشاوره اي با عملكردي بالغ بر 25 هزار و 701 نفر روز از ديگر برنامه هايي بوده است كه طي سال جاري توسط بسيج سازندگي سپاه امام صادق استان بوشهر اجرا شده است .
سرهنگ دولاح با اشاره به ويژگي هاي منحصر به فرد نيروهاي بسيجي تاكيد كرد : مسئولان كشورمان مي بايست با برنامه ريزي صحيح و مدون از نيروي ارزشمند و توان بالقوه اي كه در تك تك بسيجيان اين مرز و بوم نهفته است استفاده بهينه نمايند. مسئول بسيج سازندگي سپاه امام صادق استان بوشهر با بيان اين كه وجود نيروي قوي و ارزشمندي چون بسيج امنيت را در كشور ما طنين انداز كرده است گفت : بسيج به عنوان ذخيره معنوي و الهي و بازوي پرتوان مقام معظم رهبري و به عنوان سرمايه اي ملي در اختيار مديران اجرايي نظام قرار دارد كه ما بايد از اين يادگار امام راحل به خوبي پاسداري كنيم .
دولاح رسالت آحاد جامعه بويژه بسيجيان در تحقق شعار انقلاب يعني استقلال آزادي و جمهوري اسلامي را حساس و مهم دانست و تصريح كرد : اين شعار در صورتي تحقق پيدا مي كند كه بتوانيم با توجه به هجمه و نيرنگ و توطئه هاي متعدد دشمنان روي پاي خود بايستيم و به خود متكي باشيم و از توانايي هاي جوانان توانمند در عرصه هاي مختلف نهايت استفاده را ببريم .مسئول سازمان بسيج سازندگي سپاه امام صادق (ع ) استان بوشهر افزود : همه وظيفه داريم از دستاوردهاي انقلاب اسلامي پاسداري كنيم و همانطوري كه در هشت سال دفاع مقدس از كيان و ميهن خود دفاع كرديم اكنون هم لازم است تا در تمام عرصه هاي سازندگي و توسعه همه جانبه كشور گام برداريم .
وي با بيان اينكه رمز موفقيت بسيج و سپاه اتكا به معنويت و نيروي جوان در تمام زمينه هاست گفت : با استفاده از نيروهاي خلاق جوان و متعهد بسيجي در عرصه هاي مختلف در سالهاي آينده شاهد رشد و شكوفائي فزاينده اي در كشور خواهيم بود. دولاح به هفته بسيج اشاره كرد و گفت : افتتاح و اختتاميه طرح هاي محروميت زدايي ويزيت رايگان بسيجيان در مراكز درماني اعزام تيم هاي درماني به مناطق محروم همايش بسيج سازندگي و نمايشگاه عملكرد بسيج سازندگي از مهمترين برنامه هاي بسيج سازندگي سپاه امام صادق استان بوشهر در اين هفته مي باشد.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 406]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن