تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816722768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط مديرعامل منطقه آزاد چابهار تشريح شد راهبردها و تحولات مناطق آزاد تجاري و صنعتي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: توسط مديرعامل منطقه آزاد چابهار تشريح شد راهبردها و تحولات مناطق آزاد تجاري و صنعتي ايران
گروه شهرستانها: دكتر محمدطاهر باقري زاده رئيس هيات مديره و و مديرعامل منطقه آزاد تجاري - صنعتي چابهار در دومين سمپوزيوم بين المللي ايران 1404 كه به همت مجمع تشخيص مصلحت نظام در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد، راهبردها و راهكارهاي اجرايي توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي كشور را تشريح كرد.
به گزارش مردم سالاري به نقل از روابط عمومي سازمان منطقه آزاد تجاري - صنعتي چابهار دكتر محمد طاهر باقري زاده رئيس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار كه به نمايندگي از مناطق آزاد كشور در اين همايش بين المللي سخن مي گفت، اظهار داشت: تدوين و تنظيم قوانين ومقررات واحد و يكپارچه و متمركز بين مناطق آزاد به منظور حضور مقتدرانه در بازارهاي جهاني از مهمترين نيازها و ضرورت هاي مناطق آزاد محسوب مي شود كه ما را به بازارهاي جهان متصل مي كند. مديرعامل منطقه آزاد چابهار افزود: تنظيم برنامه مدون و اجرايي در قالب سند چشم انداز توسعه براي كسب سهم مناسب از بازارهاي منطقه اي و جهاني، برگزاري نشست هاي منظم و دوره اي بين مديران ارشد مناطق آزاد و فراكسيون مناطق آزاد مجلس شوراي اسلامي و حوزه مشاورت رئيس جمهور در امور مناطق آزاد و ويژه مي تواند در تعاملات سازنده و همكاري هاي آينده و جزيره اي عمل نكردن موثر باشد. دكتر باقري زاده پرهيز از اقدامات موازي و متضاد از موضوعات مشترك و مرتبط بين مناطق آزاد و پرهيز از بخشي نگري و ايجاد محدوديت در خلاقيت و نوآوري هايي كه قابل طرح به عنوان ارزش افزوده فكري هستند را از راهكارهاي توسعه در روند رشد مناطق آزاد برشمرد و گفت: مناطق آزاد نيازمند طراحي، ترسيم و اجراي چرخه مديريت هدفمند و مبتكرانه و متناسب با نياز زمان هستند و نيازمند مديران پايدارتر و با ثبات تر براي توسعه و تحولا ت آينده هستند. بنابراين گزارش، مديرعامل منطقه آزاد چابهار در بخش ديگري از سخنان خود اصلاح ساختارهاي موجود و ايجاد ساختارهاي تك پنجره اي مانند سايت جهت (جذب، هدايت و توسعه سرمايه گذاري) كه اخيرا در منطقه آزاد چابهار راه اندازي شده است را گام موثري در توسعه مناطق آزاد عنوان كرد و افزود: ايجاد دفاتر همكاري هاي مشترك منطقه اي با كشورهاي مختلف پيراموني از گام هاي موثر و راهكارهاي اجرايي مناطق آزاد كشور محسوب مي شود كه سازمان منطقه آزاد چابهار اخيرا به راه اندازي دفاتري مشترك در افغانستان، دبي، راس الخيمه، تاجيكستان و ... با همكاري بخش خصوصي نموده است. مديرعامل سازمان منطقه آزادتجاري - صنعتي گفت: بايد در سياست هاي كلان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سهم مشخص مناطق آزاد در شاخص هاي كلان توسعه كشور مشخص شده و مدل توسعه اقتصادي مناطق آزاد و تعريف ميزان اثرگذاري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي كشور بايد در سند چشم انداز 20 ساله كشور طراحي و اجرا شود.
دكتر باقري زاده مناطق آزاد را به عنوان يكي از ابزارهاي راهگشا در اقتصاد جهاني مطرح كرد و گفت: ترسيم نقش هم پيوندي مناطق آزاد ايران بامناطق آزاد كشورهاي همجوار براي استفاده از موقعيت استراتژيك و ژئوپلتيك در تجارت جهاني حائز اهميت اساسي است. وي خواستار تشكيل كنوانسيون منطقه اي ميان مناطق آزاد در آسياي جنوب غربي شامل مناطق آزاد خليج فارس، آسياي ميانه ( CIS) و قفقاز و درياي سياه به منظور بررسي نزديكتر زمينه هاي همكاري مناطق آزاد منطقه با رعايت منافع اعضا جهت تحكيم پيوند ها و همكاري هاي متقابل شد.
مدير عامل منطقه آزاد تجاري- صنعتي چابهار در پايان خاطر نشان ساخت: حضور موثر و منظم در كشورهاي عضو پيمان همكاري شانگ هاي و ايجاد همفكري متقابل در تجارت و سرمايه گذاري بين كشورهاي مسلمان و فارسي زبان (ايران، افغانستان، تاجيكستان و ...) و زمينه سازي جهت حضور سرمايه گذاران مناطق آزاد خاورميانه در يكديگر از گام هاي موثر در تحول اقتصادي ايران در 1404 محسوب مي شود كه اميد است مد نظر قرار گيرد.
شايان ذكر است منطقه آزاد چابهار به عنوان يكي از مهمترين مراكز تجارت و ترانزيت جها ن كه توسط سازمان ملل متحد شناسايي شده، امروزه در اذهان جهاني مطرح است وترانزيت اين منطقه در سال جاري با رشد فزاينده اي حدود 400 درصدي مواجه بوده است.
شهردار بابل:
فعاليت هاي اجتماعي را در شهر رونق مي دهيم
گروه شهرستانها: فعاليت هاي اجتماعي و ايجاد نشاط را در شهر رونق خواهيم داد. به گزارش روابط عمومي شهرداري بابل اين مطلب را مهندس حميد سفيد گربائي، شهردار بابل، در مراسم اختتاميه دومين جشنواره غذاهاي سنتي و بومي بابل بيان داشت و افزود: احساس ما اين است كه در كنار ساخت و ساز، عمران و آبادي در شهرها بايستي به مسائل اجتماعي و فرهنگي شهروندان توجه شود.
شهردار بابل با ابراز تاسف نبود زير ساخت هاي لا زم جهت انجام امور فرهنگي و اجتماعي و مشاركت بيشتر شهروندان درشهرها گفت: در فكر ايجاد يك محل دائمي نمايشگاه و جشنواره براي برگزاري فعالا نه برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي در شهر هستيم و براي اين موضوع در طرح پارك ساحلي قصد ايجاد نمايشگاه دائمي را داريم. شهردار بابل از دست اندركاران برگزاري اين همايش تقدير نمود. اين گزارش مي افزايد: مهندس امير اوليايي رئيس كميسيون اجتماعي شوراي اسلا مي شهر بابل نيز در سخنراني به اهميت برگزاري جشنواره ها درشهرستانها پرداخت و گفت: با استقبال خوبي كه از برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلا مي شهر و شهرداري گرديد، قصد داريم جشنواره غذاهاي سنتي و محلي را در سال دو بار برگزار نمائيم. در دنباله اين مراسم دكتر حسن فلا ح، رئيس شوراي اسلا مي شهر بابل، نيز با اشاره به اين كه در دوره سوم شوراي اسلا مي شهر بابل عملكرد فرهنگي و اجتماعي فعاليت چشمگيري يافته است، از تلا ش و زحمات شوراي اسلا مي شهر و شهرداري بابل در برپايي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي تقدير و تشكر كرد.

انتصاب در شهرداري كرج

گروه شهرستانها: طي حكمي از سوي سيد مهدي مقدسي شهردار كرج محمد تقي عبداللهي به سمت مشاور در امور املا ك منصوب گرديد. به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري كرج در اين حكم آمده است، اميد است با استعانت از درگاه احديت و بهره گيري از تجارب ارزنده و ارائه راهكارهاي مفيد و موثر در پيشبرد اهداف شهرداري تحت نظر اين جانب موفق و مويد باشيد.

روابط عمومي ها حلقه واسطه نهادها و مردم

گروه شهرستانها: اولين همايش آموزش تخصصي مديران روابط عمومي شهرداري هاي كلا ن شهرهاي كشور در اصفهان برگزار شد. شهردار اصفهان در اين همايش بر توجه به 3 جنبه علمي، فني و هنري در آموزش روابط عمومي ها تاكيد كرد و گفت: روابط عمومي كه نقش كليدي در دفاع فيزيكي و غير فيزيكي از سازمان مورد نظر را بر عهده دارد نقش خود را به سه طريق حفاظتي، خون رساني و ارتباطي ايفا مي كند. سقائيان نژاد در ادامه با توجه به روند 7 مرحله اي پيام رساني گفت: براي موفقيت در انجام وظيفه پيام رساني بايد به هفت مرحله مستند بودن محتوا و هدف، قالب بيان، رسانه حامل پيام، شيوه ارائه و دريافت، مخاطب و گيرنده و عكس العمل توجه نمود. وي افزود: در شرايط كنوني شهرداري ها 372 وظيفه را بر عهده دارند و بخشي از وظايف ديگر سازمان ها را نيز انجام مي دهند در حالي كه شهروندان از عملكرد شهرداري ها تصوير صحيحي ندارند و روابط عمومي بايد منعكس كننده اقدامات شهرداري ها باشند. رئيس روابط عمومي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور گفت: در حيطه مديريت شهري انتظار مي رود روابط عمومي وظايفي همچون ارتقاي علمي شهروندان و افزايش تفاهم شهروندان با مديران شهري را بر عهده داشته باشد. مهندس تيمور پور يكي از اهداف اصلي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور را حمايت از روابط عمومي شهرداري ها ذكر كرد و گفت: اين سازمان با ارائه امكانات سخت افزاري و نرم افزاري از ارتقاي روابط عمومي ها در عرصه مديريت شهري حمايت مي كند. در اين همايش جمالي نژاد مدير كل امور شهري استانداري اصفهان با اشاره به توسعه فرآيند جهاني شدن گفت: جهاني شدن و جهان سازي افق هاي جديدي را در برابر مديريت شهري باز كرده است و در چنين فضايي پرورش مديراني كه با فرهنگ هاي متفاوت آشنا باشند، ضروري به نظر مي رسد و در جهان امروز همه اجزاي مديريت شهري بايد نوشوند و از كهنگي دور شوند زيرا انسان جهاني شده است و دانش ار مرزهاي محلي عبور كرده است. وي روابط عمومي را حلقه واسطه نهادها و مردم دانست و گفت: موثرترين نهادي كه وظيفه شفاف سازي و پاسخگويي را بر عهده دارد روابط عمومي است.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1025]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن