تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812933318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان ورزش بسيج كشور: ورزش بسيج، عامل اصلي براي تحقق بسيج ده ها ميليوني است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس سازمان ورزش بسيج كشور: ورزش بسيج، عامل اصلي براي تحقق بسيج ده ها ميليوني است


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: رئيس سازمان ورزش بسيج كشورگفت:از آنجايي كه ورزش بسيج عامل اصلي براي تحقق بسيج ده ها ميليوني است بيش از 50 درصد برنامه هاي خود را در هفته بسيج روي اين امر متمركز كرده ايم.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ورزشي خبرگزاري ايسكانيوز، سردار سيد محمد حاج آقامير در نشست امروز خود با خبرنگاران برنامه هاي سازمان ورزش بسيج كشور را در هفته بسيج تشريح كرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته از چندين ماه پيش با استفاده از نيرو هاي توانمند بسيجي قصد داريم برنامه هاي خود را در اين هفته با نظم و انسجام خوبي برگزار كنيم.
وي تصريح كرد: با تجمع 50 نفري در پايگاه هاي مقاومت ،هفته بسيج از روز نخست آذرماه ( جمعه ) آغاز مي شود و در ادامه نيز با وجود جايگاه ويژه ورزش همگاني در برنامه هاي ما بيش از 150 دانش آموز بسيجي براي كوهپيمايي و فتح قلل تهران شركت مي كنند.
سردار حاج آقامير خاطرنشان ساخت: از آنجايي كه پايه اصلي ورزش در 48 هزار واحد مقاومت و 52 هزار پايگاه دانش آموزي ورزش همگاني است رشته هاي كوهپيمايي ، شنا و تير اندازي بيشتر از ديگر رشته ها در هفته بسيج مورد توجه ما هستند.
وي با تاكيد بر اينكه 7 استان به عنوان محل برگزاري كوهييمايي طرح جماران انتخاب شده اند ، افزود:
رئيس سازمان ورزش بسيج كشور گفت: استان هاي يزد، كرمانشاه، كرمان، زنجان، مركزي، خراسان مركزي و سيستان و بلوچستان نيز 7 استاني مي باشند كه محل برگزاري كوهپيمايي طرح جماران برگزيده شده اند.
وي اضافه كرد:سازمان ورزش بسيج برنامه هاي زيادي در راستاي اهداف خود در هفته بسيج دارد كه به هين منظور در دو بخش بانوان و آقايان برنامه هايش را پيگيري خواهد كرد .
سردار حاج آقا مير در ادامه گفت:تجمع 5 هزار نفري در گيلان ، حضور 300 خانواده در مسابقات دو خانوادگي استان كرمان و رقابت 5 هزار دوچرخه سوار در اصفهان از ديگر برنامه هاي ما است.
وي در خصوص تجمع 50 هزار نفري ورزشكاران ذوالقدر در هفته بسج بيان كرد: يكي ديگر از برنامه هاي ويژه سازمان ورزش بسيج تجمع 50 هزار نفري ورزشكاران ذوالقدر به طور همزمان در تهران و ساير شهرستانها است كه پنجم آذرماه با حضور رييس جمهور برگزار مي شود.
وي اضافه كرد : در افتتاحيه اين مراسم نيز ورزشكاران باستاني و رزمي به اجراي نمايش مي پردازند و بايد بگويم كه برنامه هاي ما در هفته بسيج در 400 شهر ايران به اجراء در مي آيد.
رئيس سازمان ورزش بسيج كشور برنامه هاي سال جاري را به مراتب بهتر از سال گذشته دانست و افزود: با توجه به اينكه گسترش ورزش در بسيج و اهميت به ورزش بانوان بسيجي يكي ديگر از مهمترين برنامه هاي سازمان است به هيمن دليل از ماهها قبل با هدف خاصي براي هر چه بهتر برگزار كردن مسابقات ورزشي برنامه ريزي كرده ايم.
وي با اشاره به امكانات سازمان ورزش بسيح كشور گفت: به هر صورت با مشكلات زيادي در بحث ساخت و ساز روبرو هستيم اما ما در برنامه هاي خود احداث زيرساخت هاي لازم و رساندن آنها به سقف مورد نياز ورزش بسيج كشور را طي سال هاي آينده لحاظ كرده ايم.
سردار حاج آقا ميرگفت: هم اكنون مسابقات قهرماني كارگري، كارمندي و اصناف در گيلان با حضور 1000 ورزشكار و در 5 رشته در حال برگزاري است و مسابقات تنيس روي ميز و آمادگي جسماني خواهران نيز با شركت 500 نفر دراستان فارس در حال پيگيري است./158/110
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن