تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815628752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واعظي آشتياني در غرفه‌ي ايسنا: رابطه‌ي من و «قلعه‌نويي» بي‌نظير است متخلفان مجموعه مرغوبكار را به دادگاه مي‌كشانيم استعفاي افشين قطبي صادقانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: واعظي آشتياني در غرفه‌ي ايسنا: رابطه‌ي من و «قلعه‌نويي» بي‌نظير است متخلفان مجموعه مرغوبكار را به دادگاه مي‌كشانيم استعفاي "افشين قطبي" صادقانه بود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: هيچ مشكلي در مجموعه اين باشگاه وجود ندارد و تمامي اركان باشگاه و استقلال با همدلي و اتحاد به كار خود ادامه مي‌دهند.

اميررضا واعظي آشتيباني صبح روز چهارشنبه در غرفه‌ي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در محل نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات حاضر شد و در گفتگويي تفصيلي به سوالات خبرنگاران ايسنا پاسخ داد.

واعظي آشتياني در ابتدا پيرامون برگزاري نمايشگاه مطبوعات گفت: اين نمايشگاه نشان دهنده توانمندي‌هاي رسانه‌اي و علاقمندي مردم نسبت به مطبوعات و رسانه‌ها است. بي‌ترديد اگر مطبوعات و رسانه‌ها به درستي افكار مربوط به جامعه را به درستي منعكس كنند، اثرات خوبي براي جامعه به ارمغان مي‌آورد. اكنون در دوراني هستيم كه عصر رسانه‌هاي اينترنتي و مجازي است، بي‌ترديد رسانه مي‌تواند در عرصه‌هاي ورزشي، اقتصادي، صنعت و فرهنگ و ساير مسائل تاثير بسزايي داشته باشد.

واعظي آشتياني افزود: در باشگاه استقلال نيز خوشبختانه با كمك تمامي عوامل اجرايي به دور از هرگونه فضاسازي و حاشيه‌سازي تلاش مي‌كنيم راه موفقيت را طي كنيم و تا امروز هر موفقيتي كه براي استقلال به دست آمده، مرهون زحمات تمامي عوامل باشگاه شامل كادر اجرايي، سرپرستي، فني و بازيكنان تيم است. من نيز به عنوان جزئي كوچك از خانواده استقلال سهمي در اين موفقيت‌ها داشته‌ام اما، نوار روند موفقيت را در دست هواداران و ساير عوامل اجرايي، فني و بازيكنان استقلال مي‌دانم به خصوص امير قلعه‌نويي كه به عنوان سرمربي نقش مهمي داشته است.

* از حاشيه‌ها گريزان هستيم

مديرعامل باشگاه استقلال تهران در ادامه به ايسنا گفت: همواره تلاش كرديم از حاشيه‌هاي بي‌مورد كه ما را ناچار به ورود به يك جنگ رواني مي‌كند پرهيز كنيم. هم‌چنين اكنون در برخي از مطبوعات شاهد هستيم كه عده‌اي علاقه دارند براي استقلال حاشيه‌ درست كنند اما با اطمينان مي‌گويم كه در مجموعه استقلال كار با صميمت، دوستي و انسجام پيش مي‌رود و ما هيچ‌گاه وارد اين حاشيه‌هاي بي‌ارزش كه طرح كردن آن جز خنده چيز ديگري در پي ندارد نمي‌شويم. ما به دنبال راضي كردن هواداران هستيم و من به طرفداران تيم پيشنهاد مي‌كنم كه به شايعات و حاشيه‌سازي‌ها توجه نكنند و از اين پس تنها من به عنوان سخنگوي باشگاه مسائل تيم را بيان مي‌كنم.

* دوستي من و قلعه‌نويي بي‌نظير است

اميررضا واعظي آشتياني در ادامه به ايسنا گفت: مي‌خواهم هواداران استقلال بدانند همان طور كه قلعه‌نويي گفته رابطه بي‌نظيري بين ما وجود دارد و مانند دو برادر، دوست و در عين حال با حفظ حرمت‌ها تلاش مي‌كنيم تا با كمك يكديگر و همچنين سايرين دوستان در باشگاه استقلال به موفقيت دست پيدا كنيم.

وي افزود: نمي‌خواهيم حقايق را بيان نكنيم اما، بعضي مسائل است كه هيچ ارزش خبري ندارد و در اينجا نيز به قول قلعه‌نويي بايد بگويم عده‌اي از بي‌حاشيه بودن استقلال دچار مشكل هستند و با توجه به اينكه همه چيز اكنون در استقلال طبق روال عادي پيش مي‌رود پس بنابراين دو دليل بيشتر براي ايجاد حاشيه وجود ندارد يا آنكه افراد حاشيه‌ساز منافع‌شان از سوي باشگاه تهديد شده است و يا آنكه اين افراد به دنبال اهدافي هستند كه با سياست‌هاي باشگاه همخواني ندارد.

وي افزود: من و قلعه‌نويي هيچ تعارفي با يكديگر نداريم با اين حال هفته‌اي يك بار نشستي دو ساعته را با يكديگر برگزار مي‌كنيم كه در اين زمان مسائل مختلفي پيرامون ارتباطات دو طرف مطرح مي‌شود و حتي فضاي اين نشست‌ها آنقدر صميمانه است كه درباره مباحث خانوادگي نيز صحبت مي‌كنيم، بنابراين دليلي ندارد وقتي هر دوي ما يك تفكر و يك زبان داريم به سمت حاشيه برويم چرا كه اساس كار ما خوب صحبت كردن و خوب فكر كردن است.

واعظي آشتياني خاطر نشان كرد: معتقدم من و قلعه‌نويي از لحاظ فكري و اخلاقي به يكديگر نزديك هستيم البته وجود برخي تفاوت‌ها اجتناب‌ناپذير است اما، قرار نيست اين تفاوت‌ها منجر به اختلاف شود. از روز نخستي كه با قلعه‌نويي آشنا شدم به او گفتم اگر بين من و تو فرد سومي وجود داشته باشد با يكديگر دچار چالش مي‌شويم كه خوشبختانه تا به امروز اجازه نداديم نفر سومي بين ما وارد شود. بي‌ترديد اگر مساله‌اي هم در يك مجموعه وجود داشته باشد ما سعي نمي‌كنيم مانند يك هنرپيشه ايفاي نقش كنيم البته منظورم اين نيست كه تاكيد كنيم اختلافي وجود دارد اما به دنبال اين نيز نخواهيم بود مسائل را به گونه‌اي جلوه دهيم كه در نهايت نتايج وارونه‌اي به دنبال داشته باشد. در هر صورت يكي از نكات مهم در هر سازماني از جمله يك باشگاه ورزشي اين است كه تنها يك نفر در آن مجموعه صحبت كند تا آن سازمان مصون از حاشيه بماند و به همين دليل است كه تصميم گرفتيم كه در باشگاه استقلال تنها من صحبت كنم و البته در مسائل فني تيم بي‌ترديد اظهارنظر با سرمربي تيم خواهد بود.

* تمامي افراد در استقلال وظيفه خود را مي‌شناسند

مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره سازماندهي و داشتن شرح وظايف از سوي افراد مشغول به كار در باشگاه استقلال نيز گفت: يكي از وظايف مديريتي يك مجموعه اين است كه شرح وظايف را به درستي مشخص كند و ما در باشگاه استقلال تلاش كرديم تا از هر فردي در جاي خودش استفاده كنيم. به همين دليل كميته‌هايي در باشگاه استقلال ايجاد شده است وما در هر امر خوشحال مي‌شويم تا از افرادي كه به كار آشنا هستند استفاده كنيم به عنوان نمونه در كميته اقتصادي از افكار "انصاري" استفاده كنيم. ضمن آنكه علاوه بر انصاري از افراد صاحب نظر ديگري نيز استفاده مي‌كنيم كه بي‌ترديد نتايج حضور اين افراد در فرصتي مناسب انعكاس خواهد يافت.

وي افزود: ما در حال حاضر 9 كميته تشكيل داديم و قرار نيست افراد اين كميته‌ها در چارچوب نيروهايي ثابت كار كنند بلكه ما از تمامي ظرفيت‌هاي مختلف و تخصص‌هاي مختلف استفاده كنيم.

وي افزود: در حال حاضر فتحي به عنوان مسئول روابط بين‌الملل و حقوقي باشگاه، نفريه به عنوان مسئول كميته عمران و زيربنايي، اميري به عنوان مسئول كميته پشتيباني و اداري مالي باشگاه، انصاري به عنوان مسئول كميته اقتصادي و نوري‌فرد به عنوان مسئول روابط عمومي فعاليت مي‌كنند و با مطالعه و بررسي همه جانبه به دنبال فعال كردن ساير كميته‌ها هستيم.

وي درباره‌ي كميته‌ي فني نيز گفت:‌با توجه به حساسيت و ظرافت خاصي كه در انتخاب افراد كميته فني داريم در نظر داريم تا از نيروهايي استفاده كنيم كه در بخش فني ذي‌نفع نباشند، ضمن اينكه نسبت به كادرفني تيم نيز حساسيتي نداشته باشند و بتوانند از نظر كارشناسي نيز صاحب نظر باشند. به همين دليل با وسواس خاصي كار انتخاب و مطالعه اعضاي اين كميته را انجام مي‌دهيم.

* به دنبال حضور قدرتمندانه در ليگ قهرمانان آسيا هستيم

آشتياني در بخش ديگري از صحبتهايش به ايسنا گفت:‌ از روز شنبه گذشته ستادي در باشگاه استقلال پيرامون حضور تيم در ليگ قهرمانان آسيا آغاز به كار كرده است و در اين ستاد مسائل مربوط به چگونگي حضور ما در ليگ قهرمانان آسيا، فرآيند اداري براي حضور در اين رقابت‌ها و همچنين مباحث مختلفي ديگري نيز مطرح شد و تلاش كرديم تا با استفاده از تجربيات ساير دوستان در استقلال شرايط را براي حضوري قدرتمندانه و منظم در ليگ قهرمانان آسيا فراهم كنيم تا در اين رقابت‌ها حضوري جدي داشته باشيم.

وي درباره اولويت‌بندي‌هاي باشگاه استقلال در اين فصل نيز گفت: در ليگ برتر تمامي تيم‌هاي براي موفقيت تلاش مي‌كنند و استقلال نيز به دنبال جايگاه مناسب در پايان فصل است و با تلاش همه جانبه اميدواريم بتوانيم در ليگ برتر موفقيت كامل را به دست آوريم، ضمن آنكه در جام حذفي نيز به فكر تكرار قهرماني خود هستيم كه البته در اين زمينه بايد شانس نيز يار ما باشد و اميدواريم از ليگ قهرمانان آسيا نيز سربلند بيرون بيايم.

* هيچ توجهي به ميراث حاشيه‌هاي گذشته ندارم

مديرعامل باشگاه استقلال درباره حاشيه‌هايي كه به نوعي ميراث گذشته باشگاه استقلال است نيز گفت: اصلا برايم اهميتي ندارد، چرا كه هيچ توجهي به گذشته و حاشيه‌ها ندارم. يكي از دلايلي كه برخي افراد وارد بحث‌هاي از پيش تعيين شده شده‌اند و دروغ‌پردازي مي‌كنند نيز همين مسائل است اما، با آن‌ها كاري نداريم و كار خود را انجام مي‌دهيم.

وي درباره نحوه برخورد با اين حاشيه‌سازان نيز گفت: در هر صورت اين فوت كوزه‌گري كار ماست ما كار خود را انجام مي‌دهيم و مي‌دانيم با اين جماعت چگونه برخورد كنيم هر چند كه آن‌ها در نوشته‌هاي خود به صورت تلويحي ما را تهديد مي‌كنند كه همين تهديد كردن نشان دهنده ضعف آن‌هاست.

وي افزود: آن‌ها عنوان مي‌كنند كه منتظر يك شكست تيم استقلال هستند اما مگر قرار است استقلال هيچ‌گاه نبازد مگر تيم‌هاي بزرگ جهان شكست نمي‌خورند در هر صورت همان طور كه در شرايط بحراني مجموعه استقلال به خوبي بحران را مهار كرد اكنون نيز در صورت يك شكست اجازه نمي‌دهيم كه اين افراد به شادي بپردازند.

* به دنبال پرداخت تعهد 10 ميلياردي هستيم

اميررضا واعظي آشتياني درباره مشكلات مالي باشگاه استقلال نيز گفت: در هر صورت تيم‌هاي بزرگ بدون مشكل مالي نخواهند بود، استقلال تا پايان سال با تعهدي دو ميلياردي روبروست و در مقابل منافعي كه براي درآمد‌زايي دارد محدود است، بخشي از اين تعهدات به بازيكنان و كادر فني و بخشي نيز مربوط به بدهي‌هاي گذشته باشگاه بود است. در هر صورت ما صادقانه تمامي درآمدي كه به دست مي‌آوريم را به سرعت ميان مجموعه تيم توزيع مي‌كنيم و براي كليه بازيكنان حساب بانكي باز كرده و پول‌ها را به حساب آن‌ها واريز مي‌كنيم. حتي در مورد يك ميليارد توماني كه از رييس جمهور دريافت كرديم 320 ميليون تومان آن را بابت بدهي كه براي وام گرفته شده در مديريت قبلي باشگاه بوده است كسر كرديم و 680 ميليون باقي مانده نيز به حساب بازيكنان واريز شد.

* در مسايل فني تنها قلعه‌نويي حق اظهارنظر دارد

واعظي آشتياني درباره‌ي حاشيه‌هاي به وجود آمده بر سر حضور بازيكنان برزيلي نيز گفت: شركت وب ساكر امروز اين بازيكنان را به تهران آورده است و آنها در هتل به سر مي‌برند و ظرف يكي، دو روز آينده در تمرينات حاضر مي‌شوند كه بحث حضور آنها در تيم استقلال نيز بستگي به نظر قلعه‌نويي دارد و اگر او اين بازيكنان را بپسندد و به من اعلام كند، اقدامات لازم را جهت جذب آنها انجام مي‌دهيم.

وي درباره‌ي برخي اظهارنظرها كه پيرامون جذب اين بازيكنان صورت گرفته است نيز گفت: اين صحبت‌ها صحت نداشته است و اگر منظور شما صحبت‌هاي رجبي است، او عنوان كرده كه مصاحبه‌اي در اين زمينه انجام نداده است. در هر صورت ما به جز كادرفني و بازيكنان هيچ فردي ديگري در اردوي استقلال نداريم و در تمامي مسايل فني نيز قرار است تنها شخص امير قلعه‌نويي صحبت كند.

وي افزود: در هر صورت برخي مباحث اختلاف برانگيز در اين زمينه طراحي مي‌شود اما، در مساله‌ي جذب يك بازيكن مديريت و سرمربي هر كدام وظايفي دارند و در نهايت نيز پس از آنكه سرمربي درباره‌ي يك بازيكن تصميمي مي‌گيرد، نظر خود را به مديريت اعلام مي‌كند و اينها مباحث پيش پا افتاده‌اي است كه نبايد چندان وارد آن شد.

وي افزود: خوشبختانه استقلال هيچ حاشيه‌ي دروني ندارد و سرمربي تيم استقلال تنها كسي است كه از او خواسته‌ايم در مسايل فني اظهارنظر كند و من نيز به عنوان مديرعامل هرگاه كه صلاح بدانم، صحبت مي‌كنم تا افراد خرده‌گير نتوانند بهانه‌اي بدست آورند.

* بازيكن بي‌ارزش جذب نمي‌كنيم

واعظي آشتياني درباره‌ي وجود قيمت‌هاي كاذب در بازار نقل و انتقالات و مشكلات موجود در جذب بازيكنان نيز گفت: ما براي جذب يك بازيكن خارجي به طور كامل شناسنامه‌ي او را بررسي مي‌كنيم و از طريق سايت باشگاه قبلي و ساير منابعي كه در اختيار داريم، تلاش مي‌كنيم تا تمامي سوابق بازيكن را استخراج كرده و توانمندي‌هاي فني و فيزيكي او را شناسايي كنيم. شايد يك بازيكن با كارنامه‌ي درخشان به تازگي دچار مشكل شده باشد و يا آنكه بازيكني نيز با وجود مشكلاتي در گذشته اكنون به يك بازيكن خوب تبديل شده باشد. بنابراين با نهايت دقت اين انتخاب را انجام مي‌دهيم.

وي افزود: ما بررسي مي‌كنيم تا مشخص شود كه انتخاب بازيكنان‌ باعث رسيدن افراد دلال به اهداف خود مي‌شود يا نه و بي‌ترديد نهايت وسواس و دقت خود را در اين زمينه به خرج مي‌دهيم. ضمن آنكه در بحث بازيكنان داخلي نيز به دنبال اين هستيم تا يك بازيكن نتواند از طريق واسطه‌ها و همچنين ترفندهاي مختلف خود را به باشگاه تحميل كند و بي‌ترديد در اين زمينه مديريت باشگاه استقلال بيشترين دقت را به خرج مي‌دهد.

* اهداف فرهنگي را از ياد نبرده‌ايم

مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره‌ي فعال شدن كميته‌ي فرهنگي اين باشگاه نيز گفت: به دنبال آن هستيم تا با جذب افرادي كه در اين زمينه توانمندي دارند، اين كميته را نيز فعال كنيم چرا كه تنها به مباحث قهرماني توجه نداريم و در كنار آن به مسايل فرهنگي در ميان طرفداران و حتي بازيكنان‌مان نيز توجه مي‌كنيم و تلاش مي‌كنيم تا از افراد صاحب نظر و داراي نگاه‌هاي قوي در پيشرفت مسايل فرهنگي در باشگاه استقلال استفاده كنيم.

* سايت خبري و روزنامه‌ي استقلال در راه است

اميررضا واعظي آشتياني درباره‌ي بحث انتشار روزنامه‌ي باشگاه استقلال نيز گفت: در هر صورت هر باشگاه اين حق را دارد تا از ابزارهايي براي ارتباط با مخاطبانش استفاده كند. در جهان باشگاه‌ها اين كار را با استفاده از رسانه‌هاي تصويري انجام مي‌دهند و ما به دليل نبود اين امكان در ايران تلاش مي‌كنيم تا با استفاده از روزنامه اطلاع رساني بي‌طرفانه، انعكاس اخبار صحيح و گرفتن نظر هواداران را براي ارتباط بهتر با مخاطبان باشگاه را انجام دهيم.

وي افزود: سايت خبري استقلال نيز به زودي آغاز به كار مي‌كند و اميدواريم هواداران با اين سايت ارتباط بگيرند تا بتوانند از آخرين اخبار باشگاه حتي حاشيه‌هايي كه مي‌تواند براي آنها جالب باشد، استفاده كنند.

* افراد سودجو در مرغوب‌كار را اخراج كرديم

اميررضا واعظي آشتياني درباره‌ي تحولات اخير در مجموعه‌ي مرغوبكار نيز به ايسنا گفت: بي‌ترديد اين رابطه در آينده اخبار خوبي را خواهيد شنيد اما، در هر صورت مجموعه‌ي مرغوبكار به حيات خلوت عده‌اي فرصت طلب تبديل شده بود كه به جاي استفاده از منابع درآمدي سازمان تربيت بدني براي تعليم و تربيت بازيكنان تيم‌هاي پايه‌اي به سمت منافع خود حركت كرده بودند و مسايلي كه در اين مجموعه ايجاد شده بود، ‌به شدت از نظر فرهنگي جاي سوال داشت اما، در اين زمينه مديريت جديد را منصوب كرديم تا مشخص شود استقلال با كسي تعارف ندارد. در هر صورت ما در اين مجموعه بحثي تحت عنوان باشگاه استقلال جنوب نداريم و تنها بحث آكادمي استقلال است و ساير مسايلي كه در اين باره مطرح شده، وجاهت قانوني ندارد.

وي افزود: شايد برخي افراد سودجو كه اكنون در اين مجموعه نيستند را به پاي ميز محاكمه در دادگاه بكشانيم و شايد هم قبل از اينكه كار به اينجا كشيده شود، آنها حاضر شوند حساب پس دهند.

* در آسيا تمرين حرفه‌اي شدن مي‌كنيم

مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره‌ي حضور شايسته و درخور اين نماينده‌ي ايران در ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت: يكي از وظايف كميسيون شركت در ليگ قهرمانان آسيا در باشگاه استقلال همين است كه تيمي كاملا حرفه‌اي را آماده‌ي اين مسابقات كند و حتي ما قصد داريم در زمينه‌ي مراودات، پوشاك و چگونگي گفتمان تيم در ليگ قهرمانان آسيا كاملا حرفه‌اي حاضر شويم و در واقع در آسيا تمرين حرفه‌اي بودن كنيم.

وي افزود: البته واقعيت اين است كه حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها در ايران به زمان احتياج دارد. در حال حاضر اكثر تيم‌هاي ليگ برتر ما وابسته به دولت هستند و بي‌ترديد اگر اصل 44 قانون اساسي در زمينه‌ي واگذاري بخش‌هاي دولتي به بخش خصوصي اجرا شود، اين فرصت براي تيم‌هاي ورزشي نيز ايجاد مي‌شود كه با دقت و سرعت بيشتري در اين مسير قرار بگيرند و بي‌ترديد در فضاي خصوصي فوتبال نيز شكل حرفه‌اي‌تري به خود خواهد گرفت.

وي افزود: بي‌ترديد يكي از نكات مهم اين است كه اصل 44 به طور كامل در تمامي بخش‌ها اجرا شود تا اين مسير به ورزش نيز راه پيدا كند. با اين حال باشگاه استقلال تمام تلاش خود را انجام مي‌دهد تا حداقل شكل حضورش در ليگ قهرمانان آسيا حرفه‌اي باشد و سعي مي‌كنيم اگر نواقصي در اين زمينه وجود دارد نيز برطرف كنيم.

واعظي آشتياني افزود: تنها حرفه‌اي شدن از نظر امكانات كافي نيست و ما بايد تفكر خود را نيز حرفه‌اي كنيم و اين كاري است كه در باشگاه استقلال انجام مي‌دهيم تا اگر روزي مجموعه‌ي استقلال خصوصي شد، بتوانيم اين تفكرات را به آن مجموعه منتقل كنيم.

* رفتن قطبي به ضرر دانش فني فوتبال بود

اميررضا واعظي آشتياني در بخش ديگري از گفت‌وگو با ايسنا درباره‌ي استعفاي افشين قطبي از سرمربي‌گري تيم پرسپوليس تهران نيز گفت: هيچ گاه رفتن دانش فني از فوتبال ايران را به صلاح نمي‌دانم. در هر صورت قطبي يك دانش فني در جامعه‌ي فوتبال ما بود اما، براي آنكه زمينه‌هاي اين اتفاق را پيدا كنيم، بايد شكل ورود و خروج قطبي را به پرسپوليس مورد ارزيابي قرار دهيم و بي‌ترديد اگر مسوولان باشگاه پرسپوليس اين كار را انجام دهند متوجه بسياري از مسايل مي‌شوند. در هر صورت اين مساله به مسوولان باشگاه پرسپوليس مربوط مي‌شود اما، معتقدم آنها بايد تمامي اين فرآيندها را بررسي كنند همان طور كه خود من پس از دو ماه فعاليت در باشگاه استقلال فرآيند مديريتي‌ام را بررسي كردم چرا كه اين كار به ما كمك مي‌كند در آينده حضور بهتري داشته باشيم.

واعظي آشتياني در ادامه گفت: در هر صورت با توجه به شرايط فعلي معتقدم تصميم قطبي براي ترك پرسپوليس بسيار صادقانه بود و او با صداقت اين تصميم را گرفت.

وي افزود: يكي از نكات بسيار مهم اين است كه هيچ گاه مغرور نشويم چرا كه غرور نتيجه‌ي خوبي نخواهد داشت. در هر صورت من براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌كنم چرا كه هر چقدر پرسپوليس قوي‌تر باشد، سبب افزايش رقابت ميان پرسپوليس و استقلال و قدرت تيم ما مي‌شود. ضمن آنكه اميدوارم تمام تيم‌هاي ليگ برتر نيز قدرتمند باشند.

* كمپ استقلال بدون مشكل به پيش مي‌رود

مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره‌ي كمپ اين باشگاه نيز گفت: كار كمپ زيرنظر نفريه بدون مشكل به پيش مي‌رود و خوشبختانه با پيگيري سازمان تربيت بدني قسط نخست پيمانكار كمپ را نيز پرداخت كرده‌ايم. در هر صورت كارگروه اقتصادي نيز برنامه‌هاي خوبي را براي اين كمپ در نظر گرفته است تا بتوانيم با استفاده از فضاهاي موجود در كمپ درآمدزايي كنيم.

* دستور قانون درباره‌ي مديران دو شغله را مي‌پذيرم

واعظي آشتياني درباره‌ي بحث صورت گرفته از سوي سازمان بازرسي كل كشور درباره‌ي مديران دو شغله نيز گفت: همواره به قانون احترام گذاشته‌ام و هر تصميمي كه به صورت قانوني در اين زمينه اعلام شود را مي‌پذيرم. اگر قانون حكم كند كه از يكي از دو سمت خود در فدراسيون دوچرخه‌سواري يا باشگاه استقلال استعفا كنم، اين كار را انجام خواهم داد.

وي درباره‌ي اينكه احتمال دارد از كداميك از اين دو مجموعه استعفا دهد نيز گفت: در اين زمينه احتياج به زمان است و پس از آنكه چنين قانوني اعلام شد در اين زمينه تصميم‌گيري مي‌كنم.

وي افزود: در هر صورت به قانون احترام مي‌گذارم چرا كه عدم تمكين به قانون سبب رواج بي‌قانوني مي‌شود.

در پايان مصاحبه نيز نظر واعظي آشتياني را درمورد اين نام‌ها جويا شديم كه اين طور پاسخ داد:

فتح‌الله‌زاده: دوست خوب

قلعه‌نويي: بسيار آقاست

قطبي: ناراضي

حبيب كاشاني: صميمي

نظم: عالي است

دوچرخه: تحرك

داربي: حساس

انتهاي پيام
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن