تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802896533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشيه همايش «جوانان و هويت ايراني»چهار كارگروه تخصصي مرتبط با هويت ملي و مذهبي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: در حاشيه همايش «جوانان و هويت ايراني»چهار كارگروه تخصصي مرتبط با هويت ملي و مذهبي برگزار مي‌شود
گروه اجتماعي: برپايي چهار كارگروه تخصصي «امام خميني (ره)، هويت ديني و ملي»، «آموزش و پرورش و مسئله هويت»، «امدادگري؛ هويت‌بخش ايراني» و «نمادها و هويت شهري» از برنامه‌هاي بعد از ظهر همايش «جوانان و هويت ايراني» است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، برنامه‌هاي بخش دوم از همايش «جوانان و هويت ايراني؛ همسازي عناصر ديني و ملي» ساعت 13:30 امروز چهارشنبه 29 آبان‌ماه با برپايي چهار كارگروه تخصصي در چهار تالار دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه تهران آغاز مي‌شود.

تشكيل كارگروه تخصصي «امام خميني (ره) انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و هويت ديني و ملي» بخشي از برنامه‌هاي جنبي نخستين همايش «جوانان و هويت ايراني» است كه به‌همت موسسه تنظيم نشر آثار امام خميني(ره) در تالار «شورا» دانشكده ادبيات و علوم انساني برگزار مي‌شود.

برنامه‌هاي اين كارگروه با سخنراني «نجفقلي حبيبي» عضو هيئت علمي دانشگاه تهران آغاز مي‌شود و با بررسي موضوعاتي نظير «مقايسه گفتمان امام خميني(ره) و گفتمان‌هاي رقيب در هويت جوانان»، «منابع هويت از ديدگاه امام خميني(ره) نمادپردازي هويت جوانان»، «هويت در شعارهاي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي و تأثير آن بر جوانان»، «انقلاب اسلامي و نقش تاريخي و هويت‌ساز امام خميني (ره)» با حضور قيصري، جمشيدي، ظرفيان و محمدي ادامه مي‌يابد.

سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي نيز در تالار «كمال» دانشكده ادبيات و علوم انساني كارگروه «آموزش و پرورش ومسئله هويت» را برگزار مي‌كند.

در ابتداي اين كارگروه حجت‌الاسلام‌والمسلمين «محمديان» معاون وزير آموزش و پرورش درباره «هويت ديني و ملي» سخنراني مي‌كند و برنامه‌هاي اين كارگروه‌ها با بررسي «هويت در كتب درسي» توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمين «علي ذوعلم» مديركل دفتر تأليف و برنامه‌ريزي كتب درسي ادامه مي‌يابد.

«معرفي ظرفيت‌هاي انعكاس هويت و وحدت ملي در برنامه‌ريزي‌هاي آموزش و پرورش»، «تجلي هويت در اهداف آموزش و پرورش در دوران دبيرستان» و «بررسي مسئله هويت در كتب درسي» از ديگر موضوعات كارگروه «آموزش و پرورش و مسئله هويت» است كه توسط «علي‌اصغر قاسمي»، «علي‌اصغر احمدي» و «سعيد كرمي» به آن پرداخته مي‌شود.

برنامه كارگروه «نمادها و هويت شهري» شهرداري تهران نيز با سخنراني «مسجدجامعي» از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران در تالار دانشكده جغرافيا آغاز مي‌شود و با موضوع «هويت‌يابي مناطق شهري»، خاطره و يادسپاري نمادها محله در هويت زندگي شهري» ادامه مي‌يابد.

«امدادگري؛ هويت‌بخش ايراني» نيز از جمله برنامه‌هاي سازمان جوانان جمعيت هلال احمر است كه در تالار فردوسي دانشكده ادبيات و علوم انساني برگزار مي‌شود و بررسي انتظارات جوانان ودانشجويان از سازمان جوانان در عرصه خدمت‌رساني با سخنراني «محمود مظفر» رييس سازمان جوانان هلال احمر از جمله برنامه‌هاي اين كارگروه است.

بررسي تأثيرپذيري هويت گروهي جوانان در فعاليت‌هاي امدادي و تأثير مشاركت در فعاليت‌هاي امدادي بر تقويت هويت ديني و ملي جوانان توسط «سيد علي منيري» و «مهدي ذوالنوريان» از ديگر برنامه‌هاي كارگروه «امدادگري؛ هويت‌بخش ايراني» است.

همچنين همايش «جوانان و هويت ايراني؛ همسازي عناصر ديني و ملي» ساعت 9 امروز 29 آبان‌ماه در در تالار فردوسي دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه تهران آغاز شده است و ساعت 17 نيز با معرفي مقالات برتر و تجليل از مؤلفان آنها پايان مي‌يابد.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن