تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819349998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان تعزيرات حكومتي اعلام كرد: كشف حدود 15 تن شمش مس محكوميت عرضه خارج از شبكه سوخت سهميه‌بندي تعطيلي دو واحد تزريقات و انجام خدمات پزشكي فاقدمجوز


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سازمان تعزيرات حكومتي اعلام كرد: كشف حدود 15 تن شمش مس محكوميت عرضه خارج از شبكه سوخت سهميه‌بندي تعطيلي دو واحد تزريقات و انجام خدمات پزشكي فاقدمجوز


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اقتصادي

دو واحد تزريقات و انجام خدمات پزشكي فاقد مجوز تعطيل شدند.

به گزارش ايسنا، سازمان تعزيرات حكومتي اعلام كرد: با عنايت به گزارش گشت مشترك بازرسان تعزيرات حكومتي و شبكه بهداشت صومعه سرا دائر بر فعاليت واحد تزريقات بدون اخذ مجوز قانوني در مطب دو پزشك عمومي در اين شهرستان، پس از طرح موضوع در كميسيون ماده 11 و تائيد تخلف، موضوع جهت رسيدگي در شعبه اول تعزيرات حكومتي شهرستان مطرح و اين شعبه با توجه به دفاعيات غير موجه متهم و ساير قرائن و امارات موجود در پرونده تخلفات انتسابي را محرز و مسلم تشخيص و از باب تخلفات بهداشتي آنان را به پرداخت جريمه نقدي به نفع دولت و از باب دائر كردن واحد تزريقات بدون مجوز قانوني، حكم به تعطيلي واحد مذكور و درج در پرونده پزشكي آنان صادر كرد.

پرونده عرضه خارج از شبكه بيش از 390 تن برنج

افرادي كه اقدام به عرضه خارج از شبكه برنج كرده بودند پس از شناسايي به تعزيرات حكومتي كردستان معرفي و به جزاي نقدي محكوم شدند.

با اعلام شكايت سازمان بازرگاني استان كردستان با عرضه كنندگان خارج از شبكه برنج خارجي 19 پرونده در اين راستا به شعب تعزيرات حكومتي استان كردستان ارجاع و مورد رسيدگي قرار گرفت. شعب رسيدگي كننده در شهرستان‌هاي سنندج،بانه سقز و... با احضار متهمان پرونده‌ها و اخذ دفاعيات آنان و با محرز شدن تخلف اقدام به صدور راي كرده و علاوه بر توزيع برنج مكشوفه در شبكه رسمي كشور متهمان را به پرداخت مبلغ000/ 720 /305/ 1ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

پرونده وارد كنندگان داروي خارجي قاچاق

با اعلام گزارش نيروي انتظامي منطقه زنجان و شكايت دانشگاه علوم پزشكي و گمرك استان پرونده افرادي كه بدون اخذ مجوز اقدام به ورود داروهاي خارجي كه عمدتاً تاريخ گذشته وغيرقابل مصرف بود كرده بودند در اداره كل تعزيرات استان مطرح و منتهي به صدور راي شد.

شعبه رسيدگي كننده با احضار دو نفر متهم پرونده و اخذ دفاعيات آنان با استناد به قانون مجازات مرتكبان قاچاق علاوه بر معدوم كردن داروهاي مكشوفه مجموعاً راي به پرداخت مبلغ 000/ 760/ 802 /1 ريال جزاي نقدي در حق دولت صادر كرد.

محكوميت يك پزشك به اتهام اخذ وجه اضافه

يك پزشك در شهرستان نيشابور به علت اخذ وجه اضافي از سوي شعبه اول اداره تعزيرات حكومتي نيشابور علاوه بر استرداد وجوه اضافي به شكات پرونده، به جزاي نقدي به نفع دولت نيز محكوم شد كه راي صادره از سوي شعبه دوم تجديد نظر استان تاييد شد.

كشف حدود 15 تن شمش مس در كردستان

پرونده قاچاق حدود 15 تن شمش مس پس از سير مراحل قانوني جهت رسيدگي به اداره كل تعزيرات حكومتي استان كردستان ارجاع شد وعاملان آن به بيش از يك ميليارد جريمه محكوم شدند.

اين پرونده حكايت از آن دارد كه ماموران انتظامي مبارزه با جرائم اقتصادي در محور بانه به سنندج يك دستگاه كاميون را متوقف و مقدار 14970 كيلو گرم شمش مس ريخته شده به ارزش بيش از 573 ميليون ريال كشف مي‌كنند كه با اعلام شكايت گمرك استان پرونده در شعبه چهارم ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق تعزيرات حكومتي كردستان مطرح و راي مقتضي صادر شد.

در اين راستا شعبه رسيدگي كننده با احضار متهمان پرونده و اخذ اعترافات و دفاعيات آنان و با محرز شدن تخلف انتسابي آنان را علاوه بر ضبط كالاي مكشوفه راي به پرداخت مبلغ 880 /520 /146/ 1 ريال جزاي نقدي در حق دولت صادر كرد.

محكوميت عرضه خارج از شبكه سوخت سهميه بندي

چهارده مورد تخلف مربوط به مسافربرهاي شخصي كه داراي كارت سوخت سهميه‌بندي دولتي هستند به اتهام عرضه خارج از شبكه بنزين سهميه بندي، از سوي شعبه چهارم تعزيرات حكومتي مشهد علاوه بر جزاي نقدي هر كدام به قطع سهميه سوخت به مدت سه ماه محكوم كه رأي اصداري از سوي شعبه دوم تجديد‌نظر استان نيز تأييد و قطعي شد.

5/ 4 ميليارد ريال جريمه براي عاملان قاچاق گوشي تلفن همراه در تعزيرات

با مطرح شدن 15 فقره پرونده قاچاق گوشي تلفن همراه در تعزيرات حكومتي كردستان عاملين قاچاق 1431 دستگاه تلفن همراه به پرداخت حدود 5/ 4 ميليارد ريال جزاي نقدي محكوم شدند.

در راستاي تشديد مبارزه با ورود كالاي قاچاق خصوصاً از مرزهاي غربي كشور و با اعلام شكايت گمرك استان كردستان 15 فقره پرونده در تعزيرات حكومتي سنندج و بانه پس از طي مراحل قانوني تشكيل و منتهي به صدور راي شد.

حسب محتويات اين پرونده‌ها كه مشتمل بر 1431 دستگاه گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي بود متهمان به شعب رسيدگي كننده ويژه قاچاق كالا احضار و پس از اخذ دفاعيات آنان و با محرز شدن بزه انتسابي علاوه بر ضبط كالاي مكشوفه مجموعاً به پرداخت 232/ 849/ 497/ 4 ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت محكوم شدند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن