تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820941264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه نينوا : 300 برنامه فرهنگي اجتماعي هنري و ورزشي طي هفته بسيج در استان گلستان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه نينوا : 300 برنامه فرهنگي اجتماعي هنري و ورزشي طي هفته بسيج در استان گلستان برگزار مي شود
گرگان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت : امروز بسيج در كنار نيروهاي مسلح و همراه مردم سلحشور ايران براي دفاع از ميهن اسلامي گامهاي اساسي برداشته است .
آيت الله « سيدكاظم نورمفيدي » در جلسه شوراي اداري استان در گرگان افزود : تشكيلات بسيج از بركات وجودي حضرت امام (ره ) است .
وي گفت : تفكر بسيجي در همه عرصه ها ايفاگر نقش اصلي براي تعالي نظام است .
امام جمعه گرگان در ادامه افزود : امروز يكي از عرصه هايي كه بايد اين انقلاب در صحنه جهاني و شرايط موجود حضور داشته باشد صحنه علمي است و لذا مسئوليت دست اندركاران اين سازمان را خيلي سخت و دشوار كرده و بايد در اين زمينه براي بسيج كار و تلاش شود.
آيت الله « نورمفيدي » اخلاق نيكو ايمان راسخ دشمن شناسي استقلال طلبي كسب علم روز و خدمت به مردم را از ويژگيهاي بسيجيان برشمرد.
به گزارش خبرنگار ما از مركز گلستان استاندار گلستان فرهنگ بسيجي را نشات گرفته از انبيا و ائمه اطهار(ع ) دانست و گفت : اين فرهنگ بايد در بين تمام مديران تسري يابد.
مهندس « يحيي محمودزاده » افزود : فرهنگ بسيجي است كه بسياري از كشورهاي ديگر از جمله حزب الله لبنان در مقابل اسرائيل مي ايستد.
وي اظهار داشت : وظيفه همه ماست تا از فرهنگ بسيجي حمايت كنيم .
استاندار گلستان همچنين خبر داد : به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 30 طرح بزرگ عمراني فرهنگي و اجتماعي در استان به بهره برداري مي رسد.
همچنين فرمانده سپاه نينوا استان گلستان با تشريح برنامه هاي هفته گراميداشت بسيج گفت : در اين هفته نزديك به 300 برنامه فرهنگي اجتماعي هنري و ورزشي با حضور مردم برگزار مي شود.
سردار « ناصر رزاقيان » افزود : حضرت امام (ره ) با شناخت عميق و درايت بالا به دشمن شناسي اين انتخاب تاريخي را كردند و فرمان تشكيل بسيج را دادند.
وي با بيان اين مطلب كه حضرت امام (ره ) ميخواستند انسانهاي بزرگ تحمل راه سنگين را داشته باشند افزود : بسيج يك نياز بزرگ براي تثبيت و صدور انقلاب است .
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن