تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813339512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

98 درصد پروژه هاي سفر دور دوم در استان زنجان تحقق يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 98 درصد پروژه هاي سفر دور دوم در استان زنجان تحقق يافته است
زنجان - خبرگزاري مهر: استاندار زنجان گفت: بيش از 98.9 درصد از تعداد 177مصوبه و توافقنامه دور اول سفر رئيس جمهوري و هيئت دولت در ارديبهشت ماه سال 85 در استان زنجان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، محمد رئوفي نژاد امروز در جلسه شوراي برنامه ريزي استان زنجان با اشاره به دوردوم سفر قريب الوقوع رئيس جمهوري و هيئت دولت به استان، عملكرد مسئولان استان زنجان را در تحقق پروژه ها مطلوب دانست و افزود: پيشرفت طرحهاي انجام شده در اين خصوص طي 2.5 سال گذشته، گوياي سرعت و دقت مسئولان استان در پيگيري مصوبات دور اول سفر است.

وي با يادآوري اين كه آمار98.9 درصدي ميزان تحقق پروژه ها در آخرين ارزيابي در تهران به دست آمده است، ادامه داد: ميزان تحقق مصوبات و تواققات سفر دور اول را موجب دلخوشي و اميدواري مردم استان ازدولت خدمتگزار است.

رئوفي نژاد مردم اين استان بي صبرانه منتظر اين فرصت و توفيق ديدارهستند تا خاطره شيرين، ماندگار و پايدار دوراول سفر رئيس جمهوري به زنجان را تجديد كنند.

استاندار زنجان اظهارداشت: هم اكنون مردم استان زنجان آماده ميزباني از رئيس جمهوري و هيئت دولت هستند تا ضمن ابراز قدرداني خود از آنان، از بركات و رهاوردهاي سفر دوردوم نيز به نحو شايسته اي بهره مند شوند.

رئوفي نژاد، استقبال پرشكوه و پرشور مردم ازرئيس جمهوري درسفرهاي استاني را داراي پيام براي شياطين و غرض ورزان دانست و گفت: حضور مردم درهر صحنه اي از انقلاب، نشانه اعلام وفاداري نسبت به نظام، دولت و خدمتگزاران صديق اين كشور است.

وي، به احياي گفتمان انقلابي، عدالتگرايي و خدمتگزاري توسط رئيس جمهوري اشاره كرد و افزود: آنچه امروز از عملكرد دولت شاهد هستيم دليلي گويا و سندي محكم و شفاف بر پرتلاشي، سرعت و انقلابي عمل كردن دولت نهم به خصوص شخص رئيس جمهوري درعرصه هاي داخلي و خارجي است.

استاندارزنجان، حضور پرشور مردم در استقبال از رئيس جمهوري را بيانگر رضايتمندي و قدرداني آنان از ايشان و خدمات دولت دانست و گفت: مردم و مسئولان اين استان بايد از لحظه لحظه اين فرصت طلايي استفاده كنند.

نماينده ولي فقيه دراستان و امام جمعه زنجان، حمايت مقام معظم رهبري گفت: حمايت صريح، مستمر و موثر مقام معظم رهبري از دولت نهم، يكي از شاخصه هاي بارز اين دولت است.

حجت الاسلام محمدتقي واعظي با عنوان اين كه اين حمايتها هم جنبه رباني و الهي و هم جنبه عقلاني دارد، افزود: اين حمايتها گاها به طور مستقيم ازسوي خود مقام معظم رهبري و گاها نيز ازسوي شاگردان ايشان بيان شده است.

وي با تاكيد بر اينكه هيچ موفقيتي دراين كشور بدون توفيق دولت امكان پذيرنيست، يادآورشد: حمايت از رئيس جمهوري و پشتيباني دولت، حمايت از كلمه طيبه لااله الاالله، توحيد، شريعت محمدي و اهل بيت (ع) است.

حجت الاسلام واعظي گفت: درحال حاضررئيس جمهوري ايران اسلامي در تمام دنيا مطرح است و هم اكنون احدي توان تهديد و تحقيركردن ايران و ملت مقتدر اين كشوررا ندارد.
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن