تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با هفته كتاب:كتابخانه‌هاي روستايي اردبيل با كتب ديني تجهيز شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با هفته كتاب:كتابخانه‌هاي روستايي اردبيل با كتب ديني تجهيز شدند
اردبيل - خبرگزاري مهر: مسئول آموزش و پژوهش اداره‌ كل تبليغات اسلامي اردبيل از تقويت و تجهيز كتابخانه‌هاي روستايي استان اردبيل با كتب ديني خبر داد.

علي دژباني در كفتگو با خبرنگار مهر در اردبيل با بيان اين خبر اظهار داشت: تعداد اين كتابها 724 جلد بوده كه با موضوعات مختلف در بين كتابخانه هاي روستايي توزيع شده است.

وي افزود: از مجموع اين تعداد 524 جلد با موضوعات ديني، قرآني، اسلامي، فلسفي و تخصصي حوزه دين در بين كتابخانه هاي روستايي و 200 جلد نيز در زمينه هاي علوم و معارف اسلامي در مدارس ديني صدرا توزيع گرديده است.

مسئول آموزش و پژوهش اداره‌ كل تبليغات اسلامي اردبيل هدف از اين اقدام را ترويج و توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني و نيز رشد و گسترش فرهنگ ديني بين نوجوانان و جوانان استان دانست.

وي ابراز داشت: كتابهاي توزيع شده حاوي نكات مهم قرآني، تربيتي، اخلاقي و اجتماعي بوده و در تقويت بنيانهاي ديني و اعتقادي اين قشر جامعه تاثير گزار مي باشد.

دژباني قمه زني سنت يا بدعت، نهم ربيع جهالت ما خسارت ما، سكولاريسم در توبه نقد، راه قرآن و... را از جمله كتابهاي توزيع شده در كتابخانه هاي روستايي برشمرد.

وي عنوان كرد: همچنين كتابهايي نظير گنج هاي بهشتي، احاديث اخلاقي و اجتماعي، گفتار نراقي، رساله حقوق امام سجاد و... نيز به مدارس ديني صدرا اختصاص يافته است.
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن