تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه دين و انديشه/افزايش 45 درصدي هزينه حج در كويت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه دين و انديشه/افزايش 45 درصدي هزينه حج در كويت
گروه دين و انديشه: روزانه اخبار بسياري منتشر مي‌شوند كه قابليت پرداخت كامل ندارند اما از آنجا كه وظيفه يك رسانه اطلاع‌رساني است، اين حق را براي مخاطبان قائل هستيم كه در جريان اين اطلاعات قرار گيرند. از اين رو برخي از آنها در قالب خبر كوتاه منعكس مي‌شوند.

افزايش 45 درصدي قيمت حج در كويت و انصراف زائران

قيمت حج نسبت به سال گذشته 45 درصد افزايش يافته است، به طوري كه بسياري از دفاتر حج و عمره در اين زمينه با هم رقابت مي كنند. بسياري از افرادي كه تمايل داشتند امسال به منظور اداي فريضه حج به خانه خدا سفر كنند ضمن شكايت از افزايش 45 درصدي قيمتها، از سفر به عربستان انصراف دادند. اما كميته عالي امور حج كويت اعلام كرد براي موسم حج قوانيني در نظر مي گيرد تا از افزايش قيمتها جلوگيري و افزايش اجاره ساختمانها و مواد غذايي بررسي شود.

رسميت جايگاه حقوقي كليساي كاتوليك در برزيل

مقر پاپ با دولت برزيل توافقنامه اي مبني بر به رسميت شناختن جايگاه حقوقي و قضايي كليساي كاتوليك در برزيل امضا كرد. اين توافقنامه از طرف واتيكان ، مقر رهبر كاتوليكهاي جهان توسط اسقف اعظم دامنيك مامبرتي وزير امور خارجه واتيكان و از طرف برزيل توسط سلسو آموريم وزير امور خارجه برزيل امضا شد. كنفرانس اسقفهاي برزيل در بيانيه اي يادآور شد: اگرچه ماهيت حقوقي كليساي كاتوليك در قانون برزيل به رسميت شناخته شده اما اين توافقنامه به منظور تثبيت و رسمي كردن اين جايگاه امضا شد.

بازگشتن نقاشيهاي قرون وسطي پس از 60 سال از روسيه به آلمان

نقاشي كليسايي روي شيشه متعلق به قرون وسطي كه در طول جنگ جهاني دوم از سوي ارتش سرخ روسيه به سرقت رفته بود ديروز دوشنبه 27 آبان ماه به كليساي آلماني بازگردانده شده و مقامات ابراز اميدواري كردند بتوانند براي بازگرداندن ساير آثار هنري به يغما رفته نيز مذاكره كنند. اين نقاشي روي شيشه انجيل را به تصوير كشيده و پس از گذشت 60 سال از روسيه به آلمان منتقل شد.

هشدار در مورد پوشش يكسان زنان و مردان در مالزي

رهبر روحاني حزب اسلامي مالزي نسبت به شبيه شدن زنان به مردان در اين كشور هشدار داد و گفت كه شوراي ملي اخيرا اين شباهت را تحريم كرد زيرا بر اساس آموزه ها و تعاليم الهي زنان بايد لباس زنانه بپوشند و به اموري پردازند كه مرتبط با خودشان است. در حالي كه دو سازمان غير دولتي در كوالالامپور نسبت به فتواي اخير اعتراض كرده و اين مسئله را هتك حرمت به حقوق افراد بيان كردند.
لينک خبر: http://www.mehrnews.ir/NewsPrint.aspx?NewsID=785215
منبع خبر: مهر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن