تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816550581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

200 مقاله به همايش بين المللي امنيت انساني غرب آسيا ارسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 200 مقاله به همايش بين المللي امنيت انساني غرب آسيا ارسال شد
بيرجند - خبرگزاري مهر: دبير همايش بين المللي امنيت انساني غرب آسيا گفت: تاكنون بيش از 220 مقاله به دبيرخانه اين همايش ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، جواد خامسان ظهر امروز در نشست خبري با خبرنگاران از برگزاري همايش بين المللي امنيت انساني در غرب آسيا در مركز خراسان جنوبي خبر داد و افزود: اين همايش ششم و هفتم آذرماه جاري در دانشگاه بيرجند برگزار مي شود.

دبير همايش بين المللي امنيت انساني غرب آسيا تصريح كرد: كمسيون ملي يونسكو، دفتر منطقه اي يونسكو در تهران، استانداري خراسان جنوبي و دانشگاه بيرجند متوليان اصلي همايش بين المللي امنيت انساني غرب آسيا هستند.

به گفته وي اين همايش با تاكيد بر همكاري هاي چند جانبه اين حوزه جغرافيايي به ويژه كشورهاي ايران، پاكستان، افغانستان و تركمنستان در زمينه هاي فرهنگي و اجتماعي اين مفهوم را هم در سطح نظري و هم كاربردي در يكي از حساس ترين نقاط جهان مورد بررسي قرار خواهد داد.

خامسان فراهم آوردن زمينه هاي شناخت ريشه اي، درك بهتر و فهم عميق تر مفهوم امنيت انساني نزد عاملان اجتماعي و سياسي، فراهم آوردن زمينه هاي همكاري راهبردي كشورهاي منطقه غرب آسيا در زمينه هاي امنيت انساني به منظور بهبود و پيشرفت امنيت انساني در منطقه، پيشنهاد سياست هاي عمومي امنيت انساني متناسب و برگرفته از واقعيت هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي كشورهاي ايران، پاكستان، افعانستان و تركمنستان را از اهداف اين همايش برشمرد.

به گفته وي مطالعات مفهومي و نظري در زمينه تعريف و شاخص هاي امنيت انساني، روابط متقابل امنيت انساني با ساير مفاهيم امنيت و ..، در محور مطالعات موردي كشورهاي منطقه در زمينه جايگاه امنيت انساني در غرب آسيا درمطالعه موردي در چهار كشور مذكور و ... و در محور مسائل امنيت انساني در زمينه قوانين و امنيت انساني ، اقتصاد و امنيت انساني و ... از جمله محورهاي موضوعي اين همايش خواهد بود.

خامسان دفتر منطقه اي يونسكو در غرب آسيا، نمايندگي دائم جمهوري اسلامي ايران در يونسكو، كميسون ملي يونسكو ايران، دانشگاه بيرجند، استانداري خراسان جنوبي، دانشكده مطالعات جهان در دانشگاه تهران ، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، معاونت اجتماعي و فرهنگي وزارت كشور، دانشگاه امام جعفر صادق(ع) و صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را از برگزار كنندگان اين همايش برشمرد.

وي امضاء تفاهم نامه دانشگاه بيرجند با يونسكو، امضا تفاهم نامه دانشگاه بيرجند با موسسه فرهنگي اكو، نمايشگاه كتاب تخصصي دانشگاهي، رونمايي فرش اهدايي دانشگاه بيرجند به يونسكو، نمايشگاه عكس جاذبه هاي فرهنگي افغانستان و افتتاح مركز مطالعات ias را از جمله برنامه هاي جانبي اين همايش عنوان كرد.

دبيرهمايش بين المللي امنيت انساني غرب آسيا يادآور شد: دكتر رجبي رئيس موسسه فرهنگي اكو، دكتر قرباني قائم مقام وزير علوم، دكتر سيف الهي معاون هماهنگ كننده دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام، دكتر مجيدي سفير ايران در يونسكو، دكتر سعيد آبادي دبير كل كميسيون ملي يونسكو، آقاي كانلي هان مدير دفتر منطقه اي يونسكو و دكتر شهربانو تاجبخش از صاحب نظران برجسته امنيت انساني از پاريس و... مهمانان داخلي و خارجي اين همايش خواهند بود.
لينک خبر: http://www.mehrnews.ir/NewsPrint.aspx?NewsID=785499
منبع خبر: مهر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن