تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820884030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امیدوارم بازار نفت تغییر نکند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرپرست وزارت نفت در پیش بینی آینده بازار نفت گفت: امیدوارم تغییری نکند، بازار نفت مصرف چندانی ندارد.به گزارش خبرنگار مهر محمد علی آبادی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین اجلاس اوپک و افزایش نیافتن سقف تولید نفت از سوی اعضا این سازمان گفت: برای نخستین بار در اوپک اکثریت اعضا با پذیرش استدلال ایران با افزایش نیافتن تولید نفت موافقت کردند.
وی افزود: تنها مخالف جدی این موضوع عربستان بود که توجهی به منافع خود ندارد و احتمالاً تصمیم در جای دیگری گرفته شده بود که در این باره مقاومت می کرد.

وی درباره پیش بینی آینده بازار نفت گفت: امیدوارم تغییری نکند؛ بازار نفت مصرف چندانی ندارد.

علی آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا این پیش بینی شماست؟ گفت: این طور پاسخ دادن منطقی نیست باید بازار را مراقبت و کارشناسی کرد که ما این کار را می کنیم البته این کار کوتاه مدت نیست.

وی افزود: عربستان چند ماه پیش یک میلیون بشکه به تولید نفت خود افزود اما چون نتوانست آن را در بازار بفروشد دوباره تولید خود را کاهش داد.

سرپرست وزارت نفت درباره اقدام نیکاراگوئه در عرضه پشم به کشورمان به ازای بدهی25 ساله خود از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد و افزود: من چنین مطلبی نشنیده ام.

وی درباره کاهش تولید نفت کشورمان نیز گفت: میزان تولید نفت کشورمان در مقایسه با سال قبل تغییر خاصی نکرده است.

علی آبادی همچنین درباره تولید بنزین در کشور گفت: در این زمینه به سرعت فعالیت می کنیم تا تولید را به حدی برسانیم که هیچ نگرانی وجود نداشته باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن