تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816421919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گپی کوتاه با 6 بازیگر شاخص سینما و تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

گروه خبری نقد فارسی: بازیگری شغلی سخت اما پرهیجان است و گفت وگو با بازیگران سینما و تلویزیون، هر چند کوتاه، بسیار خواندنی است. اما برای گرفتن همین گپ کوتاه باید بارها با آن.ها. تماس گرفت. در تماس اول می.گویند مقابل دوربین هستند! در تماس دوم می.گویند پشت خطی دارند! در تماس بعدی در حال صرف ناهار هستند و ... بماند که برای یک گپ کوتاه ۱۰ و شاید ۲۰مرتبه باید زنگ زد تا بتوان جدیدترین اخبار و اطلاعات بازیگران سینما و تلویزیون را از زبان خودشان شنید.

نیما شاهرخ شاهی در یک نقش کاملا منفی
در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «گیرنده» هستم. «نیما شاهرخ شاهی» بازیگر سینما و تلویزیون که در کارنامه هنری خود بازی در فیلم.ها.یی همچون مکس، پارک وی، دایره زنگی، مجنون لیلی، کیش و مات، لج و لج بازی، ناسپاس و دموکراسی تو روز روشن را به ثبت رسانده است، به خراسان گفت: در فیلم «گیرنده» نقش داماد (محمدرضا شریفی نیا) صاحب یک کارخانه را بازی می.کنم. بعد از ۸-۷ نقش مثبت، در این فیلم نقشی به طور کامل منفی دارم. البته این توانایی را در خود می.بینم که متنوع بازی کنم چون می.توانم از پس نقش برآیم.
بازیگر مجموعه «موج و صخره» درباره فیلم.ها.ی آماده اکرانش گفت: فیلم سینمایی «مصادره» ایرج قادری را در نوبت اکران دارم. هم نقش و هم کار با ایرج قادری را دوست دارم.
وی ادامه داد: همچنین فیلم.ها.ی سینمایی «آیینه.ها.ی رو به رو» نگار آذربایجانی، «آخرین سرقت» پدرام علیزاده و «نفرین» رضا توکل نیا را در نوبت اکران دارم.
شاهرخ شاهی تصریح کرد: «نفرین» فیلمی .خاص در ژانر وحشت و دلهره و نقش من هم خاص است. چون کلیت قصه در توهم روایت می.شد، نقش من نه منفی و نه مثبت بود. امیدوارم فیلم در اکران خوب از کار در آید.

گلاره عباسی و تکیه بر باد در ماه رمضان
گلاره عباسی گفت: هم اکنون مشغول بازی در مجموعه مناسبتی ماه رمضان، با نام «تکیه بر باد» هستم. این مجموعه داستان خانواده ای را روایت می.کند که برای دختر آن خانواده «افسانه پاکرو»، مشکلی اتفاق می.افتد و دیگر اعضای خانواده را درگیر آن می.کند.
وی افزود: من ایفاگر نقش عروس خانواده «یکی از نقش.ها.ی اصلی» هستم و همبازی.ها.یم اشکان خطیبی، فرامرز قریبیان و مهدی فخیم زاده هستند.
«عباسی» با اشاره به این که «تکیه بر باد» مجموعه ای پرقصه و تو در توست، ادامه داد: امیدوارم بینندگان در ماه مبارک رمضان، از تماشای این مجموعه لذت ببرند و بازی ام را بپسندند.
وی از پایان یافتن بازی اش در مجموعه «حیرانی»، به کارگردانی «کیوان علیمحمدی» و «امید بنکدار» خبر داد و اظهار داشت: تنها فیلم برداری بخش کوچکی از این مجموعه باقی مانده است. قراربود پخش این مجموعه از خردادماه آغاز شود اما محقق نشد. پیش بینی می.کنم که «حیرانی» پس از ماه مبارک رمضان روانه آنتن شود.
وی تصریح کرد: مجموعه «حیرانی» اثری جذاب و متفاوت نسبت به دیگر مجموعه.ها.یی است که تاکنون بازی کرده ام. دو کارگردان این مجموعه به کار مسلط بودند و دکوپاژ خوبی داشتند. از همکاری با آن.ها. لذت بردم.
عباسی از آماده اکران شدن فیلم سینمایی «یک گزارش واقعی» داریوش فرهنگ خبر داد و افزود: فیلم تلویزیونی «مرگ در نمی.زند» به کارگردانی «مصطفی رزاق کریمی» با بازی وی روز پدر از رسانه ملی پخش خواهد شد.

«لیندا کیانی» از «وضعیت سفید» خارج شد
«لیندا کیانی» بازیگر مجموعه.ها.ی «روز حسرت» و «رستگاران» که با بازی در مجموعه «ساعت شنی» پا به دنیای بازیگری گذاشت، به خراسان گفت: به تازگی بازی ام در مجموعه «وضعیت سفید» به کارگردانی «حمید نعمت ا...» به پایان رسیده است. این سریال هم اکنون مراحل تدوین خود را سپری می.کند تا برای پخش در اوایل پاییز آماده شود.
وی درباره ویژگی.ها.ی نقش خود در این مجموعه توضیح داد: نقش دختری مذهبی به نام «منیره» را بازی می.کنم. این نقش با دیگر نقش.ها.یی که تاکنون بازی کرده ام تفاوت دارد. داستان این مجموعه به ۲۰ سال پیش و زمان موشک باران باز می.گردد و قصه جذاب و پرکششی دارد.
وی تصریح کرد: من در این مجموعه همبازی افسانه بایگان، افسانه چهره آزاد، امیرحسین رستمی، حمیرا ریاضی، عباس غزالی، ابوالفضل پورعرب و شهین تسلیمی .بودم.
کیانی عنوان کرد: «حمید نعمت ا...» کارگردان سرشناس و کاربلدی است. همکاری با او رضایت بخش بود و منتظر پخش مجموعه و بازتاب آن در میان مخاطبان هستم.

«پویا امینی» و دو مجموعه تلویزیونی آماده پخش
«پویا امینی» بازیگر مجموعه.ها.ی خط قرمز، در قلب من، خوش رکاب، کمکم کن، شب هزار و یکم و کلانتر، درباره کارهای آماده پخش خود گفت: دو مجموعه تلویزیونی «تا رهایی» به کارگردانی «حسین تبریزی» و «گلریزان» مسعود رشیدی را در نوبت پخش از رسانه ملی دارم. فیلم برداری مجموعه «تا رهایی» سال گذشته به پایان رسید و همبازی.ها.یم حمیدرضا پگاه، حسن جوهرچی، شیوا خسرومهر، جعفر دهقان، مریم خدارحمی، مهدی سلوکی، شهرام عبدلی، روناک یونسی و جمعی دیگر از بازیگران بودند. این مجموعه در نوبت پخش است.
وی افزود: چند سال از تولید مجموعه «گلریزان» می.گذرد اما همچنان در نوبت پخش قرار دارد. موضوع این مجموعه به سال.ها.ی گذشته باز می.گردد و شاید هنگام پخش قدیمی.شده باشد چون در زمان تولیدش پخش نشد. ما تصمیم گیرنده نیستیم و متاسفانه زمان پخش و علت پخش نشدنش را نمی.دانم.
وی ادامه داد: فیلم.ها.ی تلویزیونی «برای طوبی و مادرم تهمینه» ساخته رضا ابوفاضلی، «پدر مجرد» ساخته بیژن شیرمرد، «اولتیماتوم» ساخته حسن لفافیان را در نوبت پخش دارم.
امینی دلیل کم کاری سال.ها.ی اخیر خود را نامناسب بودن کارها و ضعیف بودن فیلم نامه.ها. عنوان کرد. وی افزود: هم اکنون مشغول مطالعه چند فیلم نامه هستم که در صورت موافقت و بستن قرارداد، کارم را آغاز خواهم کرد.

حدیثه تهرانی در نمایش «پاک نویس»
حدیثه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش با مجموعه «آسمان همیشه ابری نیست» میهمان قاب شیشه ای بود، از بازی خود در نمایش «پاک نویس» خبر داد و گفت: هم اکنون مشغول بازی در نمایش «پاک نویس» به کارگردانی «حمید شریف زاده» هستم، البته در گذشته بازی در تئاتر را هم تجربه کرده بودم.
وی از آماده پخش شدن فیلم تلویزیونی «آخرین شب سال» با بازی اش در رسانه ملی خبر داد و افزود: این فیلم را «جواد مزدآبادی» کارگردانی کرد. در این فیلم علاوه بر من شهره سلطانی، ملیحه نیکجومند، حشمت آرمیده و فرحناز منافی ظاهر بازی کردند. این فیلم از مضمونی اجتماعی برخوردار است.
وی افزود: همچنین در اپیزود «یک خط در میان» از مجموعه «شاید برای شما اتفاق بیفتد» بازی کردم. این اپیزود به کارگردانی «راما قویدل» ساخته شد.

شراره رخام با «آژانس ازدواج» و «مردان مریخی زنان ونوسی» به سینما می.آید
«شراره رخام» از آماده اکران شدن دو فیلم «آژانس ازدواج» محمد درمنش و «مردان مریخی زنان ونوسی» کاظم راست گفتار خبر داد و گفت: «آژانس ازدواج» از مضمونی طنز برخوردار است. فیلم خوبی از کار در آمد و کارگردان آن بسیار خوش اخلاق و مسلط به کار بود. در محیط کار آرامش حاکم بود.
وی افزود: «مردان مریخی زنان ونوسی» نیز فیلمی.با مضمون طنز است و با عوامل حرفه ای تولید شد. بازیگران کاربلد و توانایی همچون امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد و امیرحسین رستمی .در این فیلم همبازی ام بودند. امیدوارم مردم از فیلم لذت ببرند.
«رخام» از پایان بازی اش در فیلم «اژدهای سرخ» خبر داد و اظهار داشت: این فیلم محصول مشترک ایران و چین بود. با برخی از بازیگران کشور چین همبازی بودم و تجربه خوبی بود. آن.ها. بازیگران خونگرم و فوق العاده عالی بودند و شرایط کار حرفه ای و خوب بود.
وی با اشاره به این که در این فیلم ایفاگر نقش منفی و جزو اعضای یک باند است، تصریح کرد: «اژدهای سرخ» فیلمی .رزمی .است و هم اکنون مراحل فنی خود را سپری می.کند.
--------------------------------
منبع : خبرگزاری خراسان






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن