تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812667766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فریبرز عرب.نیا: از حامد بهداد گله ای ندارم!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:












عرب نیا در برنامه هفت گفت: یکی از همکاران حرفهایی را خطاب به من زده بود و با وجود اینکه در حداقل پنج مورد، صحبتهای ایشان قابل پیگیری قانونی است ولی من از این شخص گله ای ندارم!










عرب نیا در برنامه هفت گفت: یکی از همکاران حرفهایی را خطاب به من زده بود و با وجود اینکه در حداقل پنج مورد، صحبتهای ایشان قابل پیگیری قانونی است ولی من از این شخص گله ای ندارم!

فریبرز عرب نیا که اظهارات دو هفته گذشته اش در برنامه «هفت» سوءتفاهامات بسیاری را در میان اهالی رسانه برانگیخته بود و حامد بهداد هم جوابیه ای خطاب به او را منتشر کرده بود، در سومین حضور خود در برنامه «هفت» از این مساله سخن گفت که هرچند می تواند از بهداد شکایت کند اما از او گله ای ندارد. بخش هایی از گفته های عرب نیا در این برنامه را در ادامه می خوانید:

می شود حرف زد
در مورد بازتابهای حرفهای گذشته خود باید بگویم، حسن مطرح شدن این مسائل این بود که تجربه کردیم می شود در مورد این گونه مسائل صحبت کرد و به ورطه های ناخوشایند نغلطید.

جریان بسیار خطرناک
در صحبت های پیشین از آن جا که من رسم جوانمردی نمی دانستم که از کسی اسم ببرم سعی کردم به هیچ کس اشاره نکنم . من نظرم نسبت به هیچ شخص خاصی نیست و در مورد جریاناتی است که برخی از دوستان در این جریانات قربانی شده اند. در صحبت های گذشته به کسی اشاره کردم که با گرفتن پول از مردم آنها را وارد عرصه بازیگری می کند؛ همه ما می دانیم تهیه کنندگانی در سینما هستند که این کار را می کنند و این جریان بسیار خطرناک شده است.

هیچ شکایتی ندارم
یکی از همکاران من در یکی از رسانه هایی که بارها تاکید کرده ایم غیر شرافتمندانه عمل می کنند حرفهایی را خطاب به من زده بود که بیشتر هتاکی بود. من به این شخص گله ای ندارم و با وجود اینکه در حداقل پنج مورد، صحبتهای ایشان قابل پیگیری قانونی است اما من به صراحت اعلام می کنم دعوا به هیچ وجه بین ما بازیگران نیست و من نه تنها اسم نبردم بلکه بارها اعلام کردم من از جریاناتی صحبت می کنم که جلوی ماندگاری بازیگران را می گیرند.

از خلیل عقاب پوزش می خواهم
به نظر من تمام هتاکی های این همکار قابل بخشش است به جز یک مورد که در آن از آقای خلیل عقاب با تحقیر نام برده شد. به نظر من ایشان در سرگرم سازی فرهنگی کار بزرگی در این مملکت انجام داده اند و برای اولین بار سیرکی را به ایران آوردند، اما متاسفانه ما سالها است که از کسی سپاسگزاری نمی کنیم؛ من از طرف جامعه بازیگری از ایشان پوزش می خواهم.

از این به بعد پیگیری می کنم
در بخشی از نامه بازیگر معروف به خانواده من توهین شده بوده و اگر پیگیری نکردم به این خاطر بوده که جامعه سینمایی آبرویش نرود اما از این به بعد هر یک از همکاران و مطبوعات به من و خانواده ام اهانت کنند من از طریق قوانین جمهوری اسلامی با تمام قدرت این موضوع را پیگیری می کنم.

وظایف اهالی رسانه
همکاران سینمایی، مردم، مطبوعات و بازیگران وظایفی دارند که تا این وظایف را انجام ندهند سینمای ما امکان ماندگاری نمی یابد. مهم این است که ما وارد جریان اغتشاشی که وجود دارد نشویم و اگر در این جریان هستیم از آن خارج شویم.

نشر منکر
مساله ای که امروزه با آن مواجه هستیم نشر منکر است. ما وقتی به عنوان مسئولان به تهیه کنندگانی که پرونده های باز حقوقی دارند و حقوق خیلی ها را مخدوش کرده اند اجازه فعالیت می دهیم چشم به منکر بسته ایم. امام راحل بارها می گفتند بسیاری از بزرگان هم بر این باور هستند که همه چیز از فرد شروع می شود. کیومرث ملک مطیعی وقتی فوت کرد ۱۱ میلیون تومان از تهیه کنندگانی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند طلبکار بود و ما چشممان را بستیم. ما کرامت و میل انسانها به یک بازی جوانمردانه را می کُشیم.

همه در حفظ استاندارد نقش دارند
تک تک ما در حفظ کیفیت و استاندارد کاری که انجام می دهیم مهم هستیم، ما روزگاری در دهه ۶۰ و ۷۰ انواع و اقسام ژانرهای فیلم را در کشور داشتیم. چندین کارگردان با نگاه های مختلف، بازیگران با سبکهای متنوع کار می کردند و بازار پررونقی وجود داشت که اگر در آن ۷۰ اثر تولید می شد حداقل ۱۰ الی ۱۵ اثر آثار شاخص و ۲۰ تا ۲۵ آثاری سالم و پنج تا ۱۰ تا آثار ضعیفی بودند. اما الان در کشورمان حداقل از کارگردان های بین ۶۰ تا ۷۰ سال پنج کارگردان قدر داریم همچنین در گروه سنی ۵۰ تا ۶۰ سال هشت تا ده تا کارگردان برجسته و در ۴۰ تا ۵۰ سال هفت الی هشت کارگردان بارز و از فیلمسازان جوان حداقل ۱۵ کارگردان برتر داریم مجموع این افراد بیش از ۲۵ نفر می شوند. ما این توان را داریم که با معیارهای جمهوری اسلامی در سال ۲۵ فیلم برتر تولید کنیم در این شرایط آیا بازیگر احتمال ماندگاری بیشتری دارد یا در شرایط گذشته؟

چرا افراد غیرحرفه ای را وارد می کنیم
در جامعه ما طیفهایی از تهیه کنندگان، پخش کننده ها، گروهی از پخش کننده ها و سینمادارهای خصوصی یا دولتی وجود دارد، این طیفها زنجیره قدرتی دارند که اجازه نه گفتن به آثار سخیف را به عوامل خود نمی دهند. وقتی در بازار بازیگری با ساخت حدود ۷۰ فیلم باز هم عده زیادی از همکاران سینمایی بیکار می مانند چطور جمع زیادی از افراد غیرحرفه ای به این عرصه وارد می شوند.

نهادهای سینمایی، انحصاری عمل نکنند
تا وقتی که نهادهای سینمایی انحصاری عمل کنند ما سینمای ماندگار نخواهیم داشت. چطور از بازیگر توقع ماندگاری داریم در صورتی که اتحادیه تهیه کنندگان و توزیع، قوانینی را برای نجات سینما به تازگی وضع می کنند که هیچ کدام از عوامل سینما بدون کارت حرفه ای حق ورود به جرگه سینما را ندارند به جز بازیگران.

خدا پشتیبان کسی است که پشتکار داشته باشد
درصد زیادی از بازیگران حرفه ای در حال حاضر بیکار هستند، هرچند خدا پشتیبان کسی است که پشتکار داشته باشد و تنها در صورت حضور جوانان می شود رقابت ایجاد کرد.













شبکه ایران (www.inn.ir)






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن