تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815313831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه حل مشکلات میراث فرهنگی ادغام نیست!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادغام سازمان میراث فرهنگی در وزارت ارشاد بازگشت از راه رفته است گفت: مسلما اتخاذ تصمیمات باید بر پایه کاهش مشکلات و منفعت نظام استوار باشد نه اینکه از تعجیل و بی برنامه گی نشات گیرد.
سید جواد زمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان تلویحی مخالفت خود با طرح ادغام سازمان میراث فرهنگی با وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر طرح و لایحه ای برای تصویب نهایی نیازمند کار کارشناسی و و دلایل منطقی است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی مجلس یک فوریت طرح را تصویب و دو فوریت آن را مسکوت و تصویب نهایی را به کمیسیون مربوطه ارجاع داده است این بدان معناست که اکثر نمایندگان خواهان کارشناسی دقیق و بررسی کمیسیون هستند تا نظر نهایی خود را اعلام کنند.
زمانی با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی یکبار زیر مجموعه وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و بعدا به عنوان سازمان و از زیر مجموعه ها ی نهاد ریاست جمهوری شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان مذکور هر دو مجموعه وزارتخانه و نهاد ریاست جمهوری را تجربه کرده است با مقایسه ساده از روند بازخورد آن در این دو مجموعه نتیجه گیری آسان می شود.
وی در ادامه گفت: باید دید که بازگشت سازمان میراث فرهنگی به وزات خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی این سازمان را توانمند تر خواهد کرد یا نه؟ طبیعی است این نتیجه پس از اعلام نظر کارشناسانی در حوزه جهانگردی و میراث فرهنگی و ارزیابی کمیسیون اجتماعی اتخاذ خواهد شد.
عضو فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد: موافقت و مخالفت عجولانه در خصوص ادغام ها به صلاح نیست و هر تصمیمی باید پس از طی مراحل کارشناسی تصویب و یا رد شود.
زمانی در پایان تاکید کرد: آنچه مسلم است مجلس کاری را خواهد کرد که به نفع نظام و حاکمیت باشد و از تصمیماتی که مشکلات را فزون تر کند اجتناب خواهد کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن