تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير گمرگ استان سمنان: 14ميليون دلار كالا از سمنان به خارج از كشور صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير گمرگ استان سمنان: 14ميليون دلار كالا از سمنان به خارج از كشور صادر شد
خبرگزاري فارس: مدير گمرگ استان سمنان از صدور بيش از 9/13 دهم ميليون دلار كالا در هفت ماهه امسال از اين استان به خارج از كشور خبر داد.


علي سعدالدين امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: امسال 13ميليون و 959 هزار و 760 دلار كالا از اين استان به خارج از كشور صادر شده است.
وي تصريح كرد: اين رقم صادرات كالا معادل 130 ميليارد و 712 ميليون و 147هزار ريال است.
مدير گمرگ استان سمنان ادامه داد: امسال 24 هزار و 197تن كالا در قالب 509 فقره اظهارنامه صادراتي به خارج از كشور صادر شده است.
سعدالدين افزود: پودر لباسشويي دستي و قالبي، كاشي ديواري، لوازم خانگي، موتورسيكلت، لوله پي.وي.سي، كودهاي معدني، نوشابه گازدار، لنت ترمزريال كرك و موي بز، باريت و رادياتور خودرو از مهم‌ترين كالاهاي صادراتي استان سمنان است.
وي اظهار داشت: اين كالاها به ايتاليا، آلمان، تركيه، روسيه، عراق، افغانستان و كشورهاي آسياي ميانه صادر شده است.
مدير گمرك استان‌ سمنان همچنين از صدور كالا به 22 كشور جهان از اين استان در طول سال خبر داد و افزود: 44نوع محصول توليدي از گمرك استان سمنان به خارج از كشور صادر مي‌شود.
سعدالدين خاطر نشان كرد: نقش گمرك در توسعه اقتصادي و پايدار بخش توليدي بسيار قابل توجه است و با وجودي كه گمرك، مجري سياست‌هاي اقتصادي و بازرگاني دولت و مجلس شوراي اسلامي است، در حفاظت فرهنگي و زيست‌محيطي نيز نقش بسزايي ايفا مي‌كند.
انتهاي پيام/ك20
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن