تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816651050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
انهدام باند بزرگ فساد و فحشا در شرق تهران
يك باند بزرگ فساد و فحشا در شرق تهران متلاشي شد.روابط عمومي دادسراي تهران اعلام كرد: حسب گزارش ماموران نيروي انتظامي مبني بر ارتباط فردي با زنان مشكوك، دادسراي ناحيه21 ارشاد تحقيقات خود را پيرامون اين فرد آغاز كرد و بازپرس شعبه هشتم دستورات قضايي مبني بر تحقيقات نامحسوس، ورود به مخفيگاه و دستگيري متهمان را صادر كرد.ماموران پس از تلاش هاي شبانه روزي 27 نفر از متهمان اعم از زن و مرد عضو يك باند فساد و فحشا منطقه شرق تهران را شناسايي و دستگير كردند.در جريان تحقيقات مقدماتي متهمان حاضر شدند بقيه اعضاي باند را كه بيش از 46 نفر بوده و فعاليت هايي مانند ارتباط نامشروع و تهيه و توزيع مواد روانگردان داشتند را معرفي كنند.اين افراد نيز دستگير و مقادير زيادي مواد روانگردان، مواد مخدر و مشروبات الكلي از آنان كشف شد و پرونده ضمن اخذ آخرين دفاع از متهمان با صدور كيفرخواست جهت تعيين مجازات به دادگاه ارسال شد.

سرقت ميليوني با شكلات
دختر جواني كه با فريب دادن دو پسر و بيهوش كردن آنها با شكلات، دست به سرقت ميليوني اجناس خانه آنها زده بود، دستگير و روانه زندان شد. يك ماه پيش دو مرد جوان با مراجعه به پليس، ماموران را در جريان سرقت چند ميليوني از منزلشان قرار دادند.شاكيان اظهار داشتند: پس از مدتي كه با دختر جواني آشنا شديم، به همراه وي به خانه رفتيم و بعد از رسيدن به خانه دختر جوان با تعارف كردن شكلات ما را بيهوش و تعدادي اجناس ميليوني خانه را سرقت و فرار كرد.گفتني است، پس از اين شكايت به دستور بازپرس شعبه هشت دادسراي ناحيه دو سعادت آباد، ماموران پليس آگاهي با چهره نگاري رايانه اي دختر جوان را شناسايي و بازداشت كردند.گفتني است، پس از اعتراف متهم به جرم خود، وي با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

كلاهبرداري در پوشش اعزام خدمه كاروان به حج تمتع
پليس آگاهي همدان، دو كلاهبردار كه با پوشش اعزام افراد به حج تمتع، به عنوان نيروي خدماتي كاروان ها، اقدام به كلاهبرداري مي كردند، را دستگير كرد. رئيس پليس آگاهي همدان گفت: دو كلاهبردار به نام هاي «رضا -ر» به نام جعلي «رسول -م » و «يحيي- س» با پوشش اعزام افراد به عنوان نيروي خدماتي كاروان هاي حج تمتع اقدام به اخذ 200 تا 250 هزار تومان از شهروندان همداني كرده و قصد فرار از استان را داشتند كه ماموران پليس آگاهي وارد عمل شده و آن ها را شناسايي و متهم رديف اول را كه با يك خودرو پرايد متواري شده بود دستگيرو به پليس آگاهي انتقال دادند. سرهنگ فرامرز بهگذر گفت: در بازرسي از داخل خودرو پرايد 13 جلد گذرنامه، يك ميليون و 50 هزار تومان وجه نقد، مقداري مواد مخدر، سه دستگاه گوشي همراه به همراه سيم كارت و يك مهر به نام «سيد رسول -م» كشف و ضبط شد. وي تصريح كرد: در ادامه از متهمان تحقيق به عمل آمد و «يحيي» اظهار كرد كه نفرات را به درخواست «رضا- ر» براي خدمه سفر حج انتخاب و به اين افراد مي گفتيم كه دفتر زيارتي در اصفهان است و تمامي پول هاي دريافتي را به «م» مي دادم كه «م » نيز كليه اتهامات وارده را قبول كرد.

قتل يك ايراني دركانادا
پليس ايالت انتاريوي كانادا، با انتشار اطلاعيه اي از مردم براي يافتن سه نفر، در ارتباط با جسد سوخته اي كه هفته پيش در شمال تورنتو پيدا شد، استمداد كرد.به گزارش البرز بهنقل از ايرانتو در ساعت 23:12 نيمه شب هفدهم آبان ماه، يك موتورسوار با ديدن شي » مشكوكي كه در كنار خيابان، در حال سوختن بود، با 911 تماس مي گيرد و نيروهاي پليس و امداد پس از حضور در محل متوجه جسد مردي مي شوند كه قاتل يا قاتلين براي مخفي ماندن هويت مقتول، اقدام به سوزاندن او كرده بودند.اما مشخصات و سابقه دندانپزشكي، بلافاصله هويت جسد مذكور را مشخص كرد.به گفته پليس، مقتول بنام «علي- ق »47 ساله، ساكن منطقه تورن هيل بوده كه بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو بر سينه اش، جان سپرده بود.پس از تحقيقات محلي، پليس سه نفر ايراني ديگر مقيم تورنتو را به نام هاي «محمد علي »23 ساله، «پيام » 25 ساله و «آرش » 22ساله را بجرم قتل از نوع درجه دو، تحت تعقيب قرار داد.پليس همچنين از كساني كه اطلاعي از اين افراد دارند درخواست كرد، مراتب را از طريق شماره تلفن 911 يا 1-888-310-1122 يا 1-800-222-8477 اطلاع دهند.اضافه مي شود، آقاي قراخان از هموطنان ايراني مقيم كانادا بوده كه به همراه دخترش در تورن هيل زندگي مي كرده است.

سوپ، با طعم گوشت بدن رئيس!
پليس نيجريه، يك مرد را كه با گوشت بدن رئيسش سوپ درست كرده و در اختيار مشتريانش قرار مي داد، دستگير كرد. به گزارش ايسنا، پليس نيجريه، « ساليفواوجو »23 ساله را كه «كريستيانا اليجا » 40ساله را به قتل رسانده و با گوشت مقتول كه رئيسش نيز بود، سوپ درست كرده و در اختيار مشتريان رستوران مي گذاشت، دستگير كرد. اين در حالي است كه «اوجو» در بازجويي هاي پليسي علت قتل رئيسش را پرداخت نكردن حقوق اعلام كرد.

بازداشت آدم رباي 500 ميليوني
مردي كه به اتهام آدم ربايي دستگير شده است در دادسراي جنايي تهران ، خود را بي گناه خواند. رسيدگي به اين پرونده از 14 آبان 1387 پس از آن آغاز شد كه زن جواني به نام "سوسن" به اداره آگاهي مركز رفت و شكايتي تسليم كرد. وي گفت : صبح روز 13 آبان بود كه مردي با شوهرم "سهيل" تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت."سهيل" هم از خانه بيرون رفت اما ديگر خبري از او نشد و موبايلش را جواب نداد.مي ترسم بلايي بر سر شوهرم آمده باشد.تلاش كارآگاهان براي افشاي راز ناپديد شدن "سهيل" 33 ساله آغاز شده بود كه همسرش ادعا كرد اين مرد ثروتمند ربوده شده است و تبهكار ناشناسي 50 ميليون تومان باج خواسته تا آزادش كند. اين زن اظهار داشت : در تماس تلفني به من گفتند كه "سهيل" به خاطر اختلاف در معامله مواد مخدر ربوده شده و هر لحظه ممكن است كشته شود. " سوسن" با هماهنگي پليس به محل قرار در خيابان "شريعتي" رفت و وانمود كرد پول را آماده كرده است.بدين ترتيب متهم به نام "سيامك" دستگير شد و تحت بازجويي قرار گرفت.وي در بازجويي ها مدعي شد دستي در آدم ربايي ندارد و بي گناه است.به گزارش ايسكانيوز ، سيامك 30 ساله با صدور قرار قانوني از سوي "امير اسماعيل رضوانفر" داديار شعبه چهارم دادسراي ناحيه 27 تهران روانه بازداشتگاه شد.تجسس كارآگاهان براي يافتن "سهيل" و برملا كردن جزئيات ماجرا ادامه دارد.

سرقت شيك پوشان از خانه هاي ويلايي
سارقان شيك پوش كه با شكستن قفل خانه هاي ويلايي در شمال غرب تهران دست به سرقت مي زدند، در بازجويي هاي پليس به 18 سرقت اعتراف كردند و صبح امروز 27 آبان روانه زندان شدند. از ابتداي سال جاري با ارجاع چند پرونده مشابه مبني بر سرقت از خانه هاي ويلايي در شمال غرب تهران به يگان پليس آگاهي ماموران در تحقيقات خود موفق به دستگيري متهمان پرونده شدند.به گزارش باشگاه خبرنگاران متهمان در بازجويي هاي خود مدعي شدند، با پوشيدن لباس هاي شيك و سوار بر خودروهاي مدل بالا در ساعات پاياني شب، براي آنكه از نبودن صاحبخانه مطمئن شوند، زنگ خانه هاي ويلايي را مي زدند و در صورتي كه كسي جوابگو نبود، طي 10 دقيقه وارد خانه مي شدند و دست به سرقت ميزدند متهمان در ادامه بازجويي هاي خود به 18 سرقت اعتراف كردند.به دستور بازپرس شعبه شش دادسراي ناحيه دو سعادت آباد متهمان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

مزاحم اينترنتي دستگير شد
خواستگار قديمي كه با قرار دادن مشخصات دختر مورد علاقه اش در اينترنت، براي وي ايجاد مزاحمت كرده بود، روانه زندان شد. چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادسرا از يك مزاحم اينترنتي ناشناس شكايت كرد. شاكي اظهار داشت: مدتي است تماس هاي تلفني بسياري از طريق چند مرد ناشناس كه قصد دوستي داشتن دارم، تا اينكه يكي از آنها عنوان كرد كه شماره ي تلفن و مشخصاتم در بخش دوست يابي يكي از سايت ها قرار داد كه مراجعه كنندگان خواسته شده، براي آشنايي بيشتر با وي تماس بگيرند.بنا بر اين گزارش; پس از اظهارات شاكي، تيمي از ماموران پليس با كمك گرفتن از متخصصان كامپيوتر خود مزاحم را شناسايي و دستگير كردند. متهم در بازجويي ها به جرم خود اعتراف كرد و گفت: من خواستگار قديمي اين زن جوان بودم، وقتي متوجه ازدواج وي شدم، تصميم گرفتم زندگيش را از اين طريق برهم بزنم.

سرقت 40 ميليوني از گاوصندوق كارفرما
نظافتچي جواني كه از خانه كارفرمايش 40ميليون تومان سرقت كرده بود، صبح امروز دستگير و روانه زندان شد. چندي پيش مردي با مراجعه به دادسرا از سرقت 40 ميليون توماني گاوصندوق منزلش خبر داد.وي اظهار داشت: مشغول رسيدگي حساب هايم بودم كه براي 30 دقيقه در حالي كه در گاوصندوقم باز بود، اتاق كارم را ترك كردم. پس از بازگشت متوجه شدم گاوصندوقم خالي است و نظافتچي منزلمان ناپديد شده است.بنابر اين گزارش، با تحقيقات ماموران پليس آگاهي نظافتچي جوان شناسايي و دستگير شد، وي در بازجويي هاي اوليه منكر جرم خود مي شد اما سرانجام اعتراف كرد.

جنايت در هواداري از زن سابق
مردي كه در غرب تهران ، دست به جنايت كينه جويانه زد در شعبه 74 دادگاه كيفري ، رضايت شاكيان را جلب كرد. در نشست رسيدگي به اين پرونده كه روز گذشته به رياست قاضي "حسيني كوه كمره اي" و با حضور چهار مستشار برگزار شد ابتدا نماينده دادستان كيفرخواست را خواند.وي اعلام كرد : محمدرضا 29 ساله متهم است 11 خرداد 1383 وقتي براي ديدن همسر سابق خود به شهرك غرب رفت حميدرضا 28 ساله را قرباني كينه جويي كرد.اكنون با توجه به رضايت اولياي دم مطابق ماده 612 قانون براي محمدرضا تقاضاي صدور حكم دارم.نوبت دفاع به متهم كه رسيد جنايت را گردن گرفت و توضيح داد: زنم "ثريا" را به خاطر اختلاف هاي خانوادگي طلاق داده بودم اما بعضي وقتها كه دلم برايش تنگ مي شد همديگر را مي ديديم.وي اضافه كرد: آن روز "ثريا" با من تماس گرفت تا براي ديدنش به شهرك غرب بروم اما زماني كه سر قرار رسيدم حميدرضا را ديدم.آن پسر به زن سابقم ابراز علاقه كرده و با پرايد ، سد راهش شده بود كه دعواي لفظي ما به كتك كاري كشيد.محمدرضا ادامه داد: من كه غيرتي شده بودم چاقو كشيدم و يك ضربه زدم اما باور كنيد قصد كشتن نداشتم.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن