تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

16 ماه تا پايان خصوصي سازي


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: 16 ماه تا پايان خصوصي سازي
16 ماه تنها فرصت باقيمانده براي اجراي اصل 44 در ورزش است. 16 ماه كه اگر قدر آن را ندانيم مانند برق و باد مي گذرد و در پايان سازمان ورزش چاره اي جز عجله كاري يا اعلام اينكه كاري نتوانسته انجام دهد، ندارد. آنگاه هر عذري كه آورده شود مسموع نخواهد بود.
باخبر شديم اتحاديه فوتبال باشگاه هاي كشور در اقدامي تحسين برانگيز مديران عامل باشگاه هاي ليگ برتر را دعوت به حضور در كلاس آموزشي خصوصي سازي در شهر لاتزيو و در باشگاه دسته اولي اين شهر كرده است يك هفته حضور در اين باشگاه، آشنايي با نحوه باشگاه داري حرفه اي و آگاهي به روش هاي اداره كردن خصوصي باشگاه ها با تشكيل كلاس هاي تئوري و بازديد هاي عملي كاري است قابل تقدير و پسنديده كه اميد است سايرين نيز به صورت جدي به فكر باشند. همين اتحاديه در يك فراخوان رسمي از صاحب نظران و اساتيد فن در آذر ماه درخواست كرده است كه آثار و تحقيقات خود را براي طرح در همايش خصوصي سازي ارسال كنند و به همين جا خلاصه نشده بلكه خود به برخي اساتيد نيز سفارش مقاله داده است كاري كه يقينا به عهده سازمان تربيت بدني است.
اما سازمان تربيت بدني به شدت درگير ساخت وسازهاي ورزشي است و تمامي هم وغم خود را مصروف افزايش سرانه فضاي ورزشي در كشور كرده است و در مرحله بعدي سازمان به دنبال قهرمان پروري و گرفتن مدال براي تثبيت جايگاه خود در جامعه و اعلام موفقيت مديريت سازمان بادريافت چند مدال رنگي جهاني است. مساله خصوصي سازي و بها دادن به ورزش همگاني متاسفانه در مراحل آخر ماموريت هاي سازمان واقع شده است و كار به جايي رسيده كه رئيس مركز توسعه ورزش همگاني سازمان تربيت بدني در گفت وگو با ايسنا با گلايه از رسانه ها از آنها خواسته است كه «اين قدر روي ورزش قهرماني مانور ندهند.»
جناب حسام به خوبي مي دانند كه اولا تبليغات و مانور دادن براساس قانون عرضه و تقاضاست، هر چه فرهنگ سازي كرده باشيد امروز بهره آن را از مردم مي بريد اگر در اين مدت ورزش قهرماني را بها داده ايد بديهي است مذاق و مزاج مردم به قهرماني ها و ورزش قهرماني است، وقتي يك مدال طلا توسط يك قهرمان كسب مي گردد در بوق و كرنا مي شود بديهي است كه مردم هم به دنبال تبليغات آن مي آيند و هرگز حاضر نيستند اخبار موفقيت ها در ورزش همگاني را پيگيري كنند و در مقابل هر چند ورزش همگاني تبليغ و توجيه شود مردم گرايش به اخبار آن را در راس برنامه هاي خود قرار مي دهند و پيگيري مي كنند. ثانيا شما نبايد توقع داشته باشيد روزنامه هاي خصوصي بيشتر صفحات خود را به ورزش همگاني اي اختصاص دهند كه كمترين دنبال كننده ورزشي را داشته باشد، اما يقينا شما بايد توقع داشته و به حق هم اين توقع منطقي است كه روزنامه هاي ورزشي دولتي بيشتر به ورزش همگاني بپردازند تا در فرهنگ سازي نقش بيشتري ايفا كنند.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن