تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820727513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اظهارات وزیر اطلاعات درباره فیس.بوک اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: وزیر اطلاعات از دستگیری یک جاسوس که با همکاری آمریکا به. دنبال تشکیل شبکه اجتماعی برای ایجاد اغتشاش در ایام انتخابات مجلس با هزینه میلیون ها دلار بود، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، یک روز بعد از پخش مستند الماسی برای فریب از تلویزیون که به توصیف نفوذ وزات اظلاعات در بدنه اپوزسیون خارج از کشور اختصاص داشت، وزیر اطلاعات در شهرستان ری از دستگیری جاسوسی خبر داد که به دنبال اغتشاش در ایام انتخابات مجلس بود.
آن گونه که مصلحی گفته است «فرد دستگیر شده از یکی از کشورهای همسایه به ایران آمده بود و آمریکایی.ها می.خواستند میلیون.ها دلار هزینه کنند که همان شبکه اجتماعی انتخابات قبلی را برای انتخابات مجلس ایجاد کنند.»
در حالی که آمریکایی ها امیدوار بودند که شبکه اجتماعی فیس بوک در انقلابهای منطقه ای به آنها کمک کند اما وزیر اطلاعات در سخنرانی اش از « فیس.بوک اسلامی » سخن گفته که موجب ضربه خوردن آمریکا شده است.
مصلحی با بیان اینکه برنامه.ریزی.های کشورهای اسلامی همچون لیبی بر اساس طراحی قبلی آنها نبوده است، گفت: امروز آمریکا دچار سرگردانی و اضطراب است و این موضوع سبب شده است تا آمریکا اینگونه حرکت کند.
وی در این ارتباط خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که استکبار از همان ابزار که آورده بود، ضربه خورد، امروز حرکت فیس.بوک اسلامی قابل توجه است، جوانان اسلامی با روحیه اسلام.گرایی به هم خط می.دهند و استکبار می.خواهد این الگو را بشکند.
وزیر اطلاعات در ادامه سخنان خود به شکل.گیری موسسات پژوهشی در آمریکا اشاره کرد و افزود: امروز موسسات قوی در آمریکا شکل. گرفته است و برنامه.هایی به رئیس جمهور آنها داده می.شود که انقلاب اسلامی باید به زمین بخورد و برای اینکه در درون به این هدف برسد دنبال سرمایه.گذاری است.
وی گفت: پس از انقلاب اسلامی انگلیسی.ها در سیستم مدیریتی نفوذ کردند. اوج فرصت بازسازی انگلیسی.ها در دوره دوم خرداد بود. در این دوران حرکت.هایی نیز صورت گرفت و این حرکت.ها در دوران اصلاحات مقوله به مقوله جلو رفت و تدابیر رهبری و مردم سد راه آنها شد.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه با تدبیر رهبری دولت نهم شکل گرفت، تاکید کرد: دولت نهم پس از استقرار، سیستم مدیریتی قبلی را به هم ریخت و این مهم کار بزرگی بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن