تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815266768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تله کینزی و سایکوکینزی:


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: تله کینزی و سایکوکینزی:


تله کینزی (Telekinesis) به حرکت دادن اشیا از محلی به محل دیگر بدون ارتباط فیزیکی و همچنین به تغییر شکل دادن اشیا با انرژیهای ذهنی، مثل خم کردن قاشق گفته می شود. علاوه بر کلمه تله کینزی از کلمه یونانی سایکوکینزی (Psychokinesis) که متشکل از سایک (psyche) به معنای زندگی، روح یا نفس و کینزی (kineisis) به معنای حرکت تشکیل شده است. سایکوکینزی امروزه بیشتر از تله کینزی استفاده می شود. در میان عوام به جای سایکوکینزی، از حرکت اجسام با ذهن (mind-movement) و به جای تله کینزی از حرکت دادن از راه دور (distant-movement) استفاده می شود. دقت داشته باشید این دو کلمه هر دو به یک موضوع اشاره می کند اما همانطور که گفته شد امروزه سایکوکینزی بیشتر استفاده می شود، به همین جهت از این به بعد در این تاپیک از سایکوکینزی استفاده می کنیم.

تله کینزی توانایی حرکت دادن اجسام توسط انرزی روانی می باشد.تئوری که در ارتباط با تله کینزی وجود داره این است که آن به وسیله میدانهای انرزی یا امواج انرزی روانی که به میزان کافی متراکم شده اند باعث حرکت اجسام می شود. هر کسی با سعی و تلاش مناسب می تواند نیروی خود را تحت کنترل در آورده و مورد استفاده قرار دهد.
همه افراد بطور ذاتی دارای نیروهای روانی و قدرت تله کینزی می باشند.
ما از همه قسمتهای مغز خود استفاده نمی کنیم.هر یک از ما از قسمت خاصی از مغز خود بیشتر استفاده می کند.برخی از افراد از هنر لذت میبرند.
برخی دیگر از ریاضیات .منطق.ورزش.نویسندگی .... هر یک از این فعالیتها از قسمت خاصی از مغز استفاده می کنند.
این مسئله در مورد نیروهای روانی نیز صادق است.همه ما هر کدام تا حدی از پتانسیل های روانی خود استفاده می کنیم.
برخی از افراد فقط می دانند که چه وقت چیزی در حال مقوع است یا می توانند نتیجه یک حادثه را بهتر از دیگران پیشگویی کنند یا میتوانند حس کنند که فردی را که ملاقات میکنند کاراکتر خوب یا بدی دارد.
همه اینها نشان دهنده استفاده از نیروهای روانی می باشد. هر کسی می تواند با تمرین و ممارست قسمتهای خفته مغز را بیدار کند.
هر کسی میتواند با تمرین مناسب تله کینزی را یاد بگیرد.
تنها چیزی که مانع پیشرفت شما می شود باور نکردن خودتان است درست مانند بچه ای که می گوید:من نمی توانم ریاضیات را یاد بگیرم.اینکار غیر ممکن است.
پس اولین کار فکر کردن به این موضوع است که باید باور کنید که میتوانید که خواستن توانستن است بعد میرسیم به مهمترین مغوله که خلق است که این ممکن نیست به غیر از تمرین و پشت کار باید از اول بگید که من میتونم وبعد تمارین و بعد خلق است که خودتون که برای بار اول که تونستین حال میکنین باید هر روز به خودتون بگین که من انجام میدم و میتونم.

استعداد افراد درفرا گيري وپيشرفت درين زمينه مانند هر پديده آموزشي ديگرمتفاوت ومتنوع خواهد بود . درصورتيکه انواع ديگري از آموزشها وتمارين مربوطه وجود دارد که به ايجاد ريلکس منتهي ميشود لذا امکان دارد که هر آموزش درين مورد مناسب ومتناسب با وضعيت جسمي وروحي فرد باشد که با مورد خاصي ازايجاد ريلکس هماهنگ وبه نوعي مترداف درساختاري اين ايجاد است ونکته ديگر اينکه انرژيهاي روحي ازجمله افزايش وازديادچه توانائي درزمينه دريافتهاي خارج ازحسي ،تحت تاثير وشرايط برخي از عوامل محيطي قرارميگيرند لذاافزايش ويا نقصان امواج مغناطيسي ، فشارهوا ، تابش اشعه هاي کيهاني ،وميزان ذرات باردار الکتريکي و..، اختلالات وتغيراتي درين زمينه ها ايجاد مي کنند البته هر چه قدرقدرت و قابليتهايمان افزوده شود کمتر تحت تاثير اين نوسانات قرار مي گيريم ضمن اينکه هرفردي ازافراد جامعه در زمينه نيرو وقدرت هاي روحي با يکديگر نيز متفاوتند بعضي استعداد بيشتري در زمينه روشن بيني يا کلرويانس (clairvoyance)دارند وبرخي در زمينه پسيکومتري ,(psychomery)ياpk(بسيکوکي نسيس psychokinesis)ويا شفابخشي واحتمالامواردي ديگر ازين دست ،قدرت واستعداد نشان ميدهند ومبحث اين جلسه در ارتباط با قدرت تاثير گذاري برحرکات اجسام يا(تله کينزي) است خصيصه اي که شخص را قادر مي کندتا ازطريق آن براشياء مختلف اثر گذاشته يا آن اشياء را به حرکت درآورددر مراحل اوليه اين تمرين و آزمايش سعي ميکنم از مواردي تجربه کسب کنيمکه تا حدودي انجام آن ساده تر است لذا پس از آرامش وتمرکز به روشي که قبلا گفته شد ويا به طريق هاي ديگر، بايد فکر واراده خود را متوجه شيئي مورد نظر کرده به شدت به منظوري که داريم فکر کنيم يعني اگر منظور ازتمرين ، حرکت دادن آن شيئي باشد روي حرکت وجابجائي آن تمرکز ميکنيم ولي اگر منظور خم کردن آنست تمام توجه را بدين منظور روي آن شيئي تمرکز ميدهيم ،رمز موفقيت دراين تمرين تقويت اراده وشدت خواسته ما است واينکه با يقين واعتقاد به اين پديده واطمينان به حصول نتيجه آن ،که مورد اخيربسيار در موفقيت موثراست.

مرين 1-
در اطاقي ساکت وبا روشنائي کم مي نشينيم وليواني را به فاصله حدودا هفتاد سانتيمتري قرار مي دهيم وسپس يک برگ کاغذ به ابعاد 15در15 و يا 20در20روي آن ميگذاريم آنگاه در حالي که در آرامش قرار داريم تمام توجه مان را روي کاغذ متمرکز ميکنيم وبه شدت اراده ميکنيم که کاغذ رابه حرکت درآوريم و از روي ليوان بيافتد سعي کنيم که ليوان وکاغذ درمقابل نسيم و يا تفس مان قرار نگيرند در صورت عدم موفقيت باز هم به تمرين ادامه ميدهيم البته زياد خود را خسته نکنيم لذا در ادامه آزمايش ودر صورت موفقيت، بجاي کاغذ ازمقوااستفاده ميکنيم .
تمرين 2-
چند عدد چوب کبريت را روي ميز مقابل خود ميگذاريم سپس درحالي که دستان خود را درفاصله 20 تا 30 سانتيمتري بالاي آن قرارمي دهيم با حرکت دادن دستانمان ازهمان فاصله سعي ميکنيم چوب کبريت ها رابه حرکت درآوريم وتا ازروي ميز بريزندبايد توجه کنيم که م.فقيت دراينکار بستگي به شدت تمرکز و اراده وميل باطني مان دارد نه جهد وکوشش ظاهري ....درصورت موفقيت ميتوانيم از اشياء سنگينتر مانند خودکار ويا قوطي کبريت ...ويا شيئي سنگينتري استفاده کنيم..
تمرين 3-
يک سوزن عمولي وتا حدي کم قطر يا نازک را درمقابل خود به فاصله40 تا 70 سانتيمتري قرار مي دهيم آنگاه در آرامش کامل ، فکر ونگاه خود را روي آن تمرکز داده وبا يک قصد ونيت دروني اراده مي کنيم که سوزن خم شود بايد اين احساس را درخود تقويت کنيم که نيروئي که ازچشمان ما به طرف شيئي مورد نظرمان ساطع ميشود عنقريب آن شيئي (سوزن)،خم خواهد شد بعداز موفقيت دراين کار ميتوانيم از اشياء بزرگتر مانند قاشق وچنگال ويا ميخ .غيره استفاده کنيم...
توصيه هاي لازم.
در مراحل اوليه تمرين ها وآزمايش ها اصراري براي موفقيت صددرصد نداشته باشيدبلکه در شرايط تمرين ، حدوث پديده را از طريق يک احساس وتحريک دروني منتظر باشيد زيرا پديده حرکت ، نيروي عصبي ورواني زيادي رابه مصرف ميرساند لذا درصورت موفقيت نبايد بلافاصله اقدام به تمرين نمود ويااينکه با اشياء بزرگتروسنگين تري انتخاب کنيد بهتر است ابتداء به جلسات نظم داده سپس مدتي روي يک شيئي تمرين کرده وآنگاه به اشياء سنگينتربپردازيم نظم دادن به جلسات وحفظ آرامش درهر جلسه دستيابي به موفقيت را امکان پذير ميکند لذا با توفيق دريک تمرين نبايد براي حصول به نتيجه اي قطعي تر نظم جلسات را بر هم بزنيد بهتر است با متانت وصبوري به تمرينها ادامه دهيد ودر صورت موفقيت درتمرينات قبل از حصول مهارت لازم،نبايد استعداد خود را به نايش بگذاريد ودرميان جمع عمل کنيد زيرا دراثرتشتت افکار نيروي رواني بيشتري مصرف شده وامکان موفقيت کم ويا ممکن نميشودضمنا چنانچه افراد در جلسات خود وسيط(مديوم ) ويا احتمالا کودک ونوآموز باشند به وقوع پديده کمک ميکنند زيرا سيلات رواني آنها به گونه ايست که درحدوث پديده دخالت خواهد داشت



چند تمرين پيشرفته تر
:






تمرينات قطب نما:
دو تمرين ساده که تنها وسيله مورد نياز يک قطب نماست.
اما چرا قطب نما؟ چون سوزن قطب نما بخوبي شناور است و اصطکاک و مقاومت کمي در برابر حرکت از خود نشان مي دهد.

1. قطب نما را روي يک سطح محکم و صاف بگذاريد. مهم نيست هدفتان کدام نقطه باشد. مثلا از کسي بخواهيد نقطه اي را انتخاب کند. پس هدفتان حرکت دادن سوزن قطب نما به سمت آن نقطه است. برخي ها معتقدند چرخاندن در جهت ساعتگرد راحت تر است.

2. دستتان را چهار پنج سانتي بالاي قطب نما قرار دهيد. چشمانتان را ببنديد. (براي اينکه بفهميد موفق شده ايد يا نه مي توانيد فيلم بگيريد و يا از دوستتان کمک بخواهيد.) به چيزي فکر نکنيد. فقط با آرامش و راحتي دستتان را بالاي قطب نما نگه داريد و به هدفتان فکر کنيد... فقط اجازه دهيد سيستم عصبي مغزتان تصميم بگيرد که چگونه اين کار را انجام دهد.

تذکر: از قطب نماي گران استفاده نکنيد چون معمولا بعد از مدتي ساختار قطب نما تحت تاثير قرار مي گيرد و ممکن است خراب شود.






حرکت دادن يک شي کوچک:
يک شي کوچک، سبک و روشن انتخاب کنيد که کاملا از جنس يک ماده ي روشن باشد. مثلا يک حلقه انگشتر.
ذهنتان را بطور کامل پاک کنيد. نبايد هيچ گيجي و سردرگمي داشته باشيد و اجازه ورود فکرهاي نادرست را هم ندهيد. تمرکز رمز موفقيت است.
يک تونل خيالي بين سرتان و شي در نظر بگيريد که از داخل آن به شي نگاه مي کنيد و هيچ چيز ديگري ديده نمي شود. حال تصور کنيد دستان خيالي ذهنتان بيرون آمده و آن شي را به داخل مغزتان مي کشد. با احساس کشش ممکن است بخواهيد صداهايي در سرتان بوجود آوريد که نشاندهنده ميدان مغناطيسي قوي است. (مثل نننننن...نننن.) شايد احمقانه به نظر برسد اما روش موثريست.
انتظار نداشته باشيد دفعه اول به نتيجه برسيد. فقط تمرين کنيد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن