تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806830329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلفن.هاي همراه عجیب و غریب


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: نگاهي به چندين ايده درباره طراحي گوشي.هاي موبايل در آينده





اشاره: شايد ده سال پيش هيچ كس فكر نمي.كرد كه روزي استفاده از موبايل تا اين حد گسترش پيدا كند. اما مانند ساير حوزه.هاي فناوري، تحولات بسياري رخ داد و اين ابزارها نيز به طرز شگفت.آوري وارد زندگي ما شدند و هر روز ويژگي.ها و امكانات متنوعي به آن.ها افزوده شد تا جايي كه ديگر به نظر نمي.رسد بتوانيم آن.ها را به راحتي از زندگي روزمره خود حذف كنيم. با اين حال صنعت ساخت موبايل تنها به ايجاد ابزارهاي متداول و غير معمول محدود نمي.شود و در اين دنياي گسترده و جذاب ابزارهايي وجود دارند كه شايد روزي تنها مي.توانستيم رد آن.ها را در فيلم.هاي علمي تخيلي و يا تصورات خودمان پيدا كنيم. اين شماره از چشم.انداز نگاهي به موبايل.هايي دارد كه شايد امروز تنها يك طرح و ايده باشند اما ممكن است روزي مفهومي حقيقي پيدا كنند.

شايد ده سال پيش هيچ كس فكر نمي.كرد كه روزي استفاده از موبايل تا اين حد گسترش پيدا كند. اما مانند ساير حوزه.هاي فناوري، تحولات بسياري رخ داد و اين ابزارها نيز به طرز شگفت.آوري وارد زندگي ما شدند و هر روز ويژگي.ها و امكانات متنوعي به آن.ها افزوده شد تا جايي كه ديگر به نظر نمي.رسد بتوانيم آن.ها را به راحتي از زندگي روزمره خود حذف كنيم. با اين حال صنعت ساخت موبايل تنها به ايجاد ابزارهاي متداول و غير معمول محدود نمي.شود و در اين دنياي گسترده و جذاب ابزارهايي وجود دارند كه شايد روزي تنها مي.توانستيم رد آن.ها را در فيلم.هاي علمي تخيلي و يا تصورات خودمان پيدا كنيم. اين شماره از چشم.انداز نگاهي به موبايل.هايي دارد كه شايد امروز تنها يك طرح و ايده باشند اما ممكن است روزي مفهومي حقيقي پيدا كنند.
شفافیت
مسلما شفافيت تصویر صفحه نمایش یک موبایل از گزینه.هایی است که هر کاربری در هنگام خرید به آن توجه می.کند. با این حال تا کنون فکر کرده.اید که داشتن موبایلی با شفافیت یك شیشه چقدر می.تواند جذاب باشد؟ همانطور که از نامش پیداست Window Phone تصویری به شفافیت یک پنجره را به شما نوید می.دهد و با آن می.توانید پنجره.ای همراه با فناوری رو به دنیا داشته باشید. صفحه نمایش این موبایل نه تنها بر اساس شرایط آب.و هوایی تغییر می.کند و تصویری متناسب با آن ارایه می.دهد، بلكه در زمان استفاده معمولی براي مثال در هنگام ارسال پيام و ايميل نیز طراحی جالب و شگفت انگیزی دارد. با این وجود برای داشتن Window Phone به نظر می.رسد زمان زیادی را باید منتظر بمانید.


النگو یا تلفن؟
آیا برای اکثر شما اتفاق افتاده است که برای یافتن تلفن همراه خود در میان سایر محتویات کیفتان با مشکل مواجه شوید؟ شاید برای خانم.ها این مورد بیشتر اتفاق افتاده باشد، بنابراین احتمالا از دیدن این موبایل که شبیه به النگو بوده و علاوه بر نقشی که به عنوان تلفن دارد یک وسیله زیبا و زینتی نیز محسوب می.شود هیجان زده شوید. نکته جالب توجه در خصوص این موبایل علاوه بر شكل غير متعارفش، شماره گیر آن است که به شكل يك حلقه بوده و يادآور تلفن.ها قديمي با يك صفحه شماره.گير بزرگ و گرد است.




انعطاف.پذیری
وقتی این وسیله را روی مچ فردی ببینید حتما فکر می.کنید که یک ساعت عجیب است که زمان را روی پوست دست صاحب آن نمایش می.دهد. اما در واقع این وسیله یک موبایل است که صفحه نمایش آن به صورت طوماری درون بدنه قرار گرفته است و زمانی.که از آن استفاده نمی.کنید کاملا مخفی است. زمانی.که می.خواهید شماره گیری کنید باید صفحه نمایش را بیرون بکشید تا منوی آن در کف دستان شما به نمایش درآید و پس از شماره.گیری تنها باید دستان را نزدیک گوش خود برده و صحبت کنید. این موبایل که Rollerphone نام دارد و همچنان یک طرح اولیه است و به تولید انبوه نرسیده است.



دستبندی برای آقایان
معمولا موبایل.هایی که جنبه تزئینی دارند بیشتر مورد توجه خانم.ها قرار می.گیرند و البته طراحان نیز این گروه از کاربران را برای ارایه این رده از محصولاتشان بیشتر ترجيح مي.دهند. اما یک موبایل قابل انعطاف OLED توسط شركت Philips طراحی شده است که قابلیت.های آن مسلما برای آقایان جذاب خواهد بود. همانطور که گفته شد این موبایل را می.توانید به صورت یک دستبند شیک به مچتان ببندید همچنین اگر آن.را به صورت افقی باز کنید به صورت یک کنسول بازی می.توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر آن.كه هر زمان كه بخواهيد مي.توانيد از تلفن خود براي برقراري تماس، ارسال و دريافت پيام و يا ايميل و استفاده از نرم.افزارهاي موجود در آن بهره.مند شويد.




اين موبايل همه كاره
DIY Player ابزاري است كه شايد هميشه نياز به داشتن آن.را حس كرده باشيد. اين موبايل يك قسمت Plug-in دارد كه بخش اصلي آن.را به صورت مستقل به ابزارهاي ديگري مانند دوربين ديجيتال، پخش.كننده موسيقي، تلفن، GPS، E-Book و... تبديل كرده و شما مي.توانيد به صورت جداگانه از قابليت.هاي هر يك بهره.مند شويد.




فرستنده پيام
در میان ما افراد بسیاری هستند که از تلفن همراه خود بیشتر برای فرستادن پیام کوتاه SMS استفاده می.کنند تا حدی که می.توان گفت موبایل این افراد برای تماس.های تلفنی مورد استفاده قرار نمی.گیرد بنابراین عدم امکان شماره.گیری روی موبایل و تنها امکان ارسال و دریافت پیغام برایشان مشکل حادی به وجود نمی.آورد. این موبایل که در نگاه اول به تنها وسیله.ای که شباهت ندارد موبايل است، می.تواند وسیله مناسبی برای این افراد باشد. شکل ظاهری آن شبیه به قلمی است که از مرکز یک صفحه پلاستیکی منحنی شکل رد می.شود و هیچ شباهتی با مفهوم ظاهری یک موبایل ندارد. بخش منحنی شکل، همان صفحه نمایش موبایل است و قلم نقش ابزار ورودی را بازی می.کند. برای استفاده از آن شما باید با استفاده از قلم متن مورد نظرتان را روی هر سطحی که می.خواهید بنویسید تا روی صفحه نمایش به تصویر درآید و کلماتی که می.نویسید توسط موبایل به دستورات، SMS و یا ایمیل ترجمه می.شوند. این موبایل که Traccia نام دارد با یک سنسور اپتیکال کار می.کند تا حرکات دست کاربر را تعقیب کند و آن.ها را به صورت ورودی دریافت و تفسیر کند. Traccia تنها چهار کلید دارد: Previous، Option، Next و Menu كه در كنار یک دوربین كه روی بدنه قرار دارد، امكانات خاص خودشان را در اختيارتان قرار مي.دهند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن