تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816468253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
برگزاري مسابقات قرآن كريم ويژه كارگران در همدان‌

همدان - خبرنگار اطلاعات: ششمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و تفسير قرآن كريم ويژه كارگران در همدان برگزار شد.‌

مهندس اقلامي رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان همدان در جمع كارگران شركت‌كننده در اين دوره از مسابقات گفت: ايمان و اعتقاد به قرآن كريم، پايبندي به اصول اسلامي و قرآني، شخص را وادار خواهد كرد تا با رعايت اصول اخلاقي كار، روز به روز جامعه را به سوي آباداني، عمران و ارتقاي اجتماعي، سياسي، فرهنگي و اعتقادي سوق دهند و تقويت اين باورها از جمله عواملي است كه براي تقويت وجدان كاري موثر است و اميدهاي تازه‌اي را در جامعه پديد مي‌آورد.‌

ترويج فرهنگ بسيج از ضروريات جامعه امروزي است‌

ايلام - خبرنگار اطلاعات: جانشين فرمانده سپاه پاسداران حضرت اميرالمومنين(ع) استان ايلام گفت:گسترش فرهنگ بسيج يكي از ضروريات جامعه امروزي است.‌

قاسمي در همايش سران ايلات و فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت عشايري استان ايلام افزود: بسيج مردمي به عنوان بزرگترين مدافع اسلام و انقلاب به فرمان بنيانگذارجمهوري اسلامي امام راحل تشكيل شد و اين نيروي مردمي از آغاز تاسيس تاكنون به عنوان يكي از بازوان ملت ايران اسلامي در برابر زياده‌خواهي‌هاي دشمنان نظام و اسلام، ايستادگي كرده است.‌وي تصريح كرد: اكنون فرهنگ بسيج در تمام اقصي نقاط دنيا و در ميان آزاديخواهان ترويج يافته و دشمنان اسلام از اين مهم در هراس هستند.‌

پرداخت مطالبات معوقه سال گذشته فرهنگيان استان ايلام‌

وزارت امور اقتصادي و دارايي پرداخت 500 ميليارد ريال مطالبات معوقه فرهنگيان استان ايلام در سال 86 را برعهده گرفته است كه در صورت تامين اعتبار به حساب آنان واريز مي‌شود.‌

باراني رئيس سازمان آموزش و پرورش استان ايلام در ديدار جمعي از مديران و كاركنان اين سازمان گفت: 650 ميليارد ريال مطالبات فرهنگيان در سال جاري پرداخت شده است.‌

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام نيز افزود: آموزش و پرورش به عنوان يك تشكيلات منسجم، كارآمد و مهم نقش خطيري در تربيت نوجوانان و جوانان برعهده دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمين لطفي تصريح كرد: معلمان بايد در پرورش شخصيت دانش‌آموزان و آموزه‌هاي ديني و سيره پيامبر(ص) و امامان معصوم(ع) بيشتر تلاش كنند.

برپايي نمايشگاه در يزد

يزد - خبرنگار اطلاعات: نخستين نمايشگاه تخصصي ، در محل پارك علم و فناوري يزد گشايش يافت.

در اين نمايشگاه كه 25 شركت‌كننده داخلي و شركتهايي از كشورهاي كانادا، آلمان و تركيه حضور داشتند، كامپوزيت و توسعه اين صنعت، راهكارهاي استفاده بهينه از آن و فرصتهاي شغلي حاصل از آن مورد بررسي قرار گرفت.

اين صنعت نوپاي كشور، در صنايع مختلف از جمله هوا و فضا، كشتي‌سازي، صنعت ساختمان، برق و خودروسازي كاربرد دارد.

در اين نمايشگاه كه با همكاري پارك علم و فناوري، جهاد دانشگاهي، سازمان صنايع و معادن، انجمن كامپوزيت ايران و بخش خصوصي يزد برگزار شد، توليدات صنعت كامپوزيت در قالب 60 غرفه به نمايش درآمد.

نصب 3 دستگاه دوربين تله‌اي در زيستگاههاي ايلام‌

سرويس شهرستانها: معاون محيط طبيعي اداره كل محيط زيست استان ايلام گفت: سه دستگاه دوربين تله‌اي در زيستگاه‌هاي استان نصب و راه‌‌اندازي شد.

ابدالي افزود: اين اقدام با همكاري و براي اطلاع از زيست گونه‌هاي شب فعال و جمع‌آوري اطلاعات جامع در مورد تعداد و قلمرو جانوران وحشي انجام شده است.

به گزارش ايرنا، وي تصريح كرد: با كمك اين دوربينها مي‌توان از قلمرو جانوراني همچون پلنگ، يوز و خرس مطلع شد و اطلاعاتي درباره وضع زيست آنها بدست آورد.او گفت: استان ايلام داراي سه منطقه حفاظت شده و دو منطقه شكار ممنوع است كه در جاهاي بخصوصي اين دوربينهاي تله‌اي نصب شده است.وي، ابراز اميدواري كرد: با استفاده از اين دوربينها و با كمك اطلاعات به دست آمده بتوان از وضع و چگونگي گونه‌هاي مختلف جانوران وحشي شب فعال استان اطلاعاتي بدست آورد.ابدالي از شهروندان ايلامي خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و شكار غيرمجاز حيوانات وحشي به گشت‌هاي حفاظتي محيط زيست استان گزارش دهند.

قدرداني از بانوي فرهيخته دكتر مهري باقري استاد بازنشسته دانشگاه تبريز

تبريز - خبرنگار اطلاعات: مراسم قدرداني از بانوي فرهيخته دكتر مهري باقري استاد بازنشسته دانشكده ادبيات دانشگاه تبريز از سوي انجمن آثار و مفاخر فرهنگي كشور به مناسبت ورود به سي و ششمين سال تدريس و نيز تلاش در پي اعتلاي فرهنگ اسلامي برگزار شد.

دكتر مهري باقري سال گذشته نيز از سوي امور زنان نهاد رياست جمهوري به عنوان نخبه برگزيده سال 1386 انتخاب شده بود.

وي در سال تحصيلي 85 - 1384 نيز به پاس تلاش بي‌شائبه و مستمر علمي موفق به كسب عنوان استاد نمونه كشوري و دريافت لوح تقدير از سوي رئيس جمهوري شد.

انتشار 31 مقاله فارسي در نشريات معتبر داخلي، 9 مقاله انگليسي در نشريات خارجي و يك مقاله اسپانيولي، تاليف و ترجمه 9 كتاب و انجام دو طرح پژوهشي در زمينه بررسي تحولات تاريخي اصول زبان فارسي و كتيبه‌هاي دوره‌ ساساني و شركت و ارائه مقاله در 18 سمينار و كنگره داخلي و 31 كنفرانس و كنگره خارجي از جمله فعاليت‌هاي علمي پژوهشي اين استاد دانشگاه تبريز است.

عرضه گوشت مرغ در بسته‌بندي‌هاي بهداشتي‌

‌‌ مديركل دامپزشكي استان آذربايجان شرقي گفت: عرضه گوشت مرغ در اين استان فقط در بسته‌بندي‌هاي بهداشتي با نظارت سازمان دامپزشكي انجام مي‌شود.

دكتر مسعود محمديان با بيان اينكه آذربايجان شرقي به عنوان دومين استان كشور، مجري اجراي اين طرح است، افزود: ناظران بهداشتي دامپزشكي استان آذربايجان شرقي مستقر در كشتارگاههاي طيور استان با بازرسي طيور كشتاري در مدت 7 ماه از عرضه 53 تن طيور غيربهداشتي به بازار جلوگيري كرده‌اند.

بهسازي بيش از10هزار مدرسه‌

سرويس شهرستانها: مدير آموزش و اشتغال بسيج سازندگي گفت: در6ماه گذشته، 10هزار و 805 مدرسه در كشور بهسازي شد.‌

به گزارش مركز اطلاع‌رساني بسيج سازندگي نيروي مقاومت بسيج، سرهنگ پاسدار محمد قهرماني تصريح كرد: در اجراي اين طرح 111 هزار و 169 دانش‌آموز شركت كردند و در مجموع از يك ميليون و794هزارو393 نفر دانش‌آموز استفاده شد.‌

وي يادآور شد: در عرصه فني و حرفه‌اي 1426 كلاس در سراسر كشور و به ويژه در روستاها و مناطق محروم برگزار شد كه در اين كلاس‌ها، 40 هزار و 639 نفر در زمينه مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي آموزش ديدند. ‌

انتقال آب گرم سمنان به پارك كوهستان‌

سمنان- خبرنگار اطلاعات: استاندار سمنان از اجراي طرح انتقال آب گرم اين شهر به پارك كوهستان خبر داد.

مهندس عبداللهي در جلسه شوراي اسلامي شهر سمنان با بيان مطلب بالا گفت: از آنجا كه ساخت جاده و ايجاد مراكز فرهنگي، خدماتي و رفاهي در منطقه آب‌گرم،‌ توجيه اقتصادي ندارد، مقرر شد آب اين منطقه به پارك كوهستان انتقال يابد.

وي افزود: كساني كه قبل از شهريور امسال نسبت به درخواست و تكميل پرونده خود درمورد دريافت تسهيلات 140ميليون ريالي ساخت مسكن دربافت قديم شهر، اقدام كرده‌اند، بانك مسكن اين وام را به آنان پرداخت مي‌كند.

عبداللهي اظهار داشت: شهر سمنان در حال توسعه است، بنابراين بايد پيش‌بيني‌هاي لازم براي تهيه و اجراي پروژه‌هاي مهم و اساسي در آن درنظر گرفته شود.‌

آغاز مطالعات آبخيزداري در خلخال‌

اردبيل - خبرنگار اطلاعات: رئيس اداره منابع طبيعي خلخال از آغاز مطالعات آبخيزداري در سطح 4 هزار هكتار اراضي در اين شهرستان خبر داد و گفت: به منظور تثبيت مالكيت دولت در اراضي ملي نقشه‌برداري بيش از 20 هزار هكتار از منابع طبيعي اجرا و براي 32 هزار هكتار نيز سند مالكيت به نام دولت صادر شده است.

عين‌الله اسدي، گفت: عمليات مراقبت از جنگل‌كاريها و توليد نهال با حداقل امكانات در حال اجرا است و تاكنون بيش از 22 هزار اصله نهال در اين شهرستان توليد شده است.‌

وي با اشاره به اجراي طرح مرتعداري افزود: امسال براي بيش از 4 هزار هكتار از مراتع طرح مرتعداري تهيه و بيش از 11 هزار هكتار نيز مميزي شده است.

او گفت: بيش از 125 هكتار از مراتع نيز تاكنون كودپاشي و 360 هكتار كوپه‌كاري و بيش از 11 هزار هكتار ديگر نيز مميزي شده است.

وي با بيان اينكه عرصه منابع طبيعي شهرستان خلخال داراي قابليت بالقوه است، خواستار مساعدت مسئولين براي توسعه فعاليتها و طرحها و پروژه‌هاي بخش منابع طبيعي اين شهرستان شد.




 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن