تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815998728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست بنياد بين‌المللي غدير استان سيستان‌وبلوچستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: نشست بنياد بين‌المللي غدير استان سيستان‌وبلوچستان برگزار شد
گروه خبرنگاران افتخاري / ميترا توسلي: نشست بنياد بين‌المللي غدير استان سيستان‌وبلوچستان جهت هماهنگي و برنامه‌ريزي‌هاي اجرايي برگزار شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي اداره‌كل تبليغات اسلامي سيستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام «صفر قربان‌پور» مديركل تبليغات اسلامي استان گفت: بنياد بين‌المللي غدير تشكيلاتي است غيرانتفاعي و در چارچوب سياست‌ها و خط و مشي‌هاي مذهبي، مردمي و مستقل اداره مي‌شود و مركز اصلي بنياد در تهران، فعاليتش نامحدود و در صورت تصويب در هر يك از شهرهاي ايران و در سراسر جهان نمايندگي ايجاد مي‌كند.

وي ضمن تاكيد بر محتوايي كردن بحث غدير افزود: هدف بنياد تبيين، تبليغ و ترويج رويداد عظيم غدير خم و توجه دادن افكار و اذهان مسلمانان به عيد اكبر بودن غدير خم و فرهنگ شدن واقعه غدير در جوامع اسلامي است.

مشاور استاندار سيستان و بلوچستان در امور روحانيون ضمن اشاره به برگزاري هر ساله كنگره بين‌المللي غدير در مشهد تصريح كرد: ايجاد همدلي بين مسلمانان، سعي در ايجاد عزم ملي و بين‌المللي در تحقق اهداف غدير و شناسايي و حمايت همه جانبه و جدي از استعدادهاي خلاق در جهت ترويج واقعه غدير برخي از خط‌‌مشي‌هاي اين بنياد است.

دبير اجرايي دومين كنگره نهج‌البلاغه در استان بيان كرد: انجام پژوهش‌هاي بنيادي، كاربردي و توسعه‌اي، تاسيس و اداره مراكز فرهنگي، پژوهشي، آموزشي و تبليغي، برگزاري همايش‌هاي علمي ، فرهنگي و تبليغي و چاپ و نشر كتاب، مجلات و منابع آموزشي از مسؤليت‌ها و وظايف اين بنياد است.

حجت‌الاسلام «عباسعلي سليماني» نماينده ولي‌فقيه در استان و امام‌جمعه زاهدان ضمن تاكيد بر بهتر شكل دادن اركان غدير گفت: غدير پايگاه خيزش اعتقادات و ريشه تشيع است.

وي ضمن تقدير و تشكر از «رضا نخعي» سرپرست مؤسسه خيريه مردمي ايتام غدير و «محمدباقر صديقي» عضو هيئت مديره بنياد بين‌المللي غدير و هيئت امناي مسجد الغدير زاهدان افزود: برگزاري مسابقه‌هاي ورزشي به عنوان غدير، برپايي مراسم ازدواج در اين ايام با همكاري كميته امداد و دانشگاه‌ها، تزريق مالي به شهرستان‌هايي كه تمكن كافي ندارند از جمله سراوان، ايرانشهر و خاش و برپايي همايش‌هاي سالانه جهت تقدير و تشكر از فعالان در عرصه غدير، مي‌تواند در برگزاري هر چه با‌شكوه‌تر اين عيد بزرگ كمك كند.

رئيس بنياد بين‌المللي غدير سيستان‌وبلوچستان در ادامه از نامگذاري احتمالي ورزشگاه 15 هزار نفري المپيك شهرستان زاهدان به نام غدير با پيشنهاد شاهوزهي مدير كل تربيت بدني استان خبر داد.

حجت‌الاسلام «روحاني‌نيا» مديركل اوقاف و امور خيريه استان نيز در ادامه از سخنراني آيت‌الله تسخيري به عنوان سخنران پيشنهادي در اين ايام مبارك خبر داد.

«نورالله برشان» مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نيز ضمن اشاره به توزيع بيش از 30 هزار جلد كتاب تا 28 آبان‌ماه جاري در سطح استان برنامه عيد تا عيد، از قربان تا غدير را مطرح كرد كه با اين طرح برنامه‌هاي اجرايي در بين دو عيد به صورت سنگين و وزين برگزار مي‌شود.

يادآور مي‌شود، نشست بنياد بين‌المللي غدير استان سيستان و بلوچستان با حضور نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه زاهدان، مديركل تبليغات اسلامي، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي، «محمد طوفان شهركي» عضو فعال بنياد، حجت‌الاسلام سيد «رضي فياضي» امام جماعت مسجد الغدير زاهدان، «محمد خيرخواه» نماينده شهرداري، «عباس عباسي» معاون اداره‌كل اوقاف و امور خيريه، «علي هاديان آبكسري» عضو بنياد و كارشناس حراست اداره‌كل تبليغات اسلامي استان، «محمد دولت كردستاني» معاون صدا‌وسيما و «محمدتقي اوكاتي» مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري سيستان‌وبلوچستان در اين جلسه حضور داشتند.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن