تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817002965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك ميليون نفر از كارگران عضو بسيج كارگري مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: تهران- رييس سازمان بسيج كارگري با بيان اينكه تفكر بسيجي به تحول در عرصه اقتصادي كمك مي كند گفت: در پايان برنامه پنجم توسعه تعداد اعضاي بسيج كارگري به يك ميليون نفر افزايش خواهد يافت.

علي رضا لايق حقيقي" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعي ايرنا با بيان اينكه اولويت اول بسيج كارگري توجه به عرصه صنعت است اظهار داشت: حدود پنج ميليون نفر از كارگران كشور در بخش صنعت فعاليت مي كنند كه سازمان بسيج كارگري به دنبال ارايه آموزش هاي تخصصي لازم به آنها است.
وي در خصوص تعداد اعضاي بسيج كارگري گفت: هم اكنون 210 هزار نفر عضو بسيج كارگري هستند كه در پايان برنامه پنجم توسعه تعداد آنها به يك ميليون نفر افزايش خواهد يافت.
حقيقي برگزاري دوره هاي آموزشي را بخش مهمي از برنامه هاي بسيج كارگري دانست و افزود: دوره هاي آموزشي تخصصي و معرفتي براي افزايش توانمندي كارگران برگزار مي شود.
رييس سازمان بسيج كارگري اضافه كرد: طرح صالحين نيز در پايگاها هاي بسيج كارگري براي بالا بردن توان علمي و تخصصي بسيجيان كارگر برگزار مي شود تا آنها نقش آفريني بهتري در سال جهاد اقتصادي داشته باشند.
حقيقي با اشاره به اينكه در سال جهاد اقتصادي 2 ماموريت عمده براي اين سازمان در نظر گرفته شده است خاطرنشان كرد:يكي از برنامه هاي مهم سازمان بسيج كارگري همكاري با دولت براي كاهش قيمت تمام شده كالاها است كه طي آن مبحث صرفه جويي نيز مورد توجه قرار مي گيرد.
وي برنامه ديگر اين سازمان را زمينه سازي براي بالابردن كيفيت توليدات داخلي عنوان كرد.
رييس سازمان بسيج كارگري همچنين با اشاره به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در خصوص توليد ثروت از دانش به جاي توليد ثروت از منابع زيرزميني گفت: سازمان بسيج كارگري براي تحقق اين خواسته رهبر معظم انقلاب با مراكز آموزش عالي و فني و حرفه اي و مراكز تخصصي توافق هايي را داشته است تا از طريق آن اثرگذاري كارگران در چرخه توليد افزايش پيدا كند.
حقيقي با بيان اينكه تفكر بسيجي قادر است به تحول در عرصه اقتصادي كمك كند اظهار اميدواري كرد با اجراي برنامه هاي تهيه شده در حوزه هاي مختلف اقتصادي و از جمله حوزه بسيج كارگري، ايران بتواند به جايگاه مطلوب ترسيم شده در سند چشم انداز بيست ساله دست يابد.
وي همچنين يكي از مشكلات عمده اين سازمان را قانون مربوط به بسيج كارگري دانست و اظهار داشت: به دليل اينكه اين قانون در دوران دفاع مقدس به تصويب رسيده كارفرما را مكلف به كمك به بسيج براي آموزش نظامي كارگران كرده است و اين در حالي است كه شرايط تغيير كرده و آموزش نظامي علي رغم اهميت به فعاليت جنبي سازمان بسيج كارگري تبديل شده است.
رييس سازمان بسيج كارگري با بيان اينكه ماموريت اصلي بسيج كارگري در عرصه اقتصاد و صنعت است خاطر نشان كرد: امروز ماموريت هاي اصلي بسيج كارگري شامل بالابردن كيفيت، افزايش بهره وري، كاهش هزينه هاي تمام شده كالا، معرفي كالاهاي داخلي و ايجاد اطمينان در جامعه براي استفاده از كالاهاي داحلي است.
وي همچنين از تغيير قانون مربوط به سازمان بسيج كارگري در آينده اي نزديك خبر داد و گفت: با دولت و وزارت كار براي اين مساله توافق شده و طرح آن به مجلس نيز ارايه خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن