تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816352876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهار و تابستان با كيف.هاي حصيري:شيك.ترين چوب بافته.هاي دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: در بهار و تابستان، كيف.هاي حصيري دوباره بازارشان گل مي.كند؛ كيف.هايي كاملا مناسب براي روزهاي گرم كه اصولا با پارچه.ها، تورها و روبان.هاي رنگي همراه مي.شوند. اين نمونه كيف.ها را ببينيد.














براي خريد روزانه و كارهاي دم دستي

در نهايت در تابستان و بهار شما به يك كيف دم.دستي نياز داريد. كيفي ساده، .سبك، جادار و در عين حال شيك. اين كيف حصيري، احتمالا ساده.ترين كيف حصيري است كه مي.توانيد دست بگيريد و خيلي راحت با بقيه بخش.هاي لباس.تان هماهنگ مي.شود؛ هم جين، هم مانتوهاي رنگ.هاي مختلف و هم كفش.هاي رنگارنگ.







شبيه به.يك قاچ پرتقال

اين كيف يك نيم.دايره خوشمزه است! شما در تابستان كيف حصيري دست مي.گيريد. اين كيف هم تابستاني است و هم نشاني از زمستان، چون طرح آن، طرح يك پرتقال نصف شده است كه يك ميوه زمستاني است. قطعا استفاده از نارنجي، جز در توناليته رنگ آرايش.تان، يك اشتباه است. نارنجي از آن رنگ.هايي است كه بايد در ظاهر، يك بار تكرار شود.







براي زماني كه مي.خواهيد استخر برويد

اين كيف حصيري به دليل اين.كه بزرگ است، مي.تواند براي وسايل استخر رفتن.تان مناسب باشد. البته يادتان باشد، كيف.هاي حصيري نبايد خيس شوند. اصلا دليل اين.كه در پاييز و زمستان، كيف.هاي حصيري به گنجه.ها برمي.گردند، همين است. چنين كيفي براي دست گرفتن موقع خريد رفتن و پاساژگردي هم عالي است.







مشكي رنگ عشقه

اين مدل كيف. خيلي خاص است، تقريبا مي.شود گفت هيچ جا نمي.توانيد كيف حصيري مشكي پيدا كنيد. اين كيف براي هماهنگي با سفيد يا قرمز خيلي عالي است. روي آن يك گل درشت طراحي شده و دسته.هاي كيف، بافته شده سر كيف هستند و وقتي روي شانه قرار مي.گيرند، عالي مي.شوند.







به رنگ سال انتخاب كنيد

باتوجه به اين.كه رنگ سال 2011، صورتي مايل به قرمز و تمامي طيف.هاي آن است، اين كيف حصيري با تركيب رنگ صورتي يكي از زيباترين كيف.ها براي بهار و تابستان امسال است. رنگ سرمه.اي يا آبي روشن در تركيب با اين كيف عالي مي.شود، اما كفش.تان بهتر است رنگ صورتي يا كرم باشد.







براي مهماني.هاي زنانه

يك كيف رسمي كه هم بند كوتاه دارد و هم بند زنجيري. رنگ گلبهي تند،آن را براي مناسبت.هاي شاد، مثل يك تولد رسمي يا نامزدي مناسب است. به.دليل اينكه زنجير آن طلايي است، بهتر است، زيورآلات.تان مثل ساعت، انگشتر، گردنبند و گوشواره.تان را هم طلايي انتخاب كنيد.







يك تركيب شيك و مدرن

هميشه تركيب رنگ قهوه.اي، شيك بودن را به ياد مي.آورد. اين كيف حصيري هم تركيبي از همين رنگ.هاست. يادتان باشد براي اين.كه بتوانيد اين كيف را بيشتر نشان دهيد، بهتر است رنگ لباس.تان را قهوه.اي انتخاب كنيد. اما فراموش نكنيد، در بهار و تابستان، انتخاب رنگ قهوه.اي،. كمي نامناسب است. پس به سمت رنگ.هايي مثل يشمي، سبز زيتوني يا طلايي برويد.







رنگين.كمان خرداد

در روزهاي بهاري و تابستاني كه پيك.نيك. رفتن، مهماني.ها در فضاي باز و باغ رفتن بيشتر باب مي.شود، كيف.هاي كاملا اسپرت و رنگي، انتخاب بسيار خوبي هستند. اين كيف، رنگ.بندي متنوعي دارد و به.دليل شادبودن براي استفاده در مناسبت.هاي اين.چنيني عالي است. مي.توانيد رنگ لباس.تان را با رنگ يكي از نوارهاي حصيري هماهنگ كنيد.







پيشنهاد ويژه براي دختران جوان

كيف.هاي حصيري به طوركل براي بهار و تابستان ساخته شده.اند. حالا كافي است گل.هاي بهاري هم روي آن طراحي شده باشد تا ديگر همه.چيز تكميل شود. اين كيف با گل.هاي زيبايي همراه است. بهتر است لباسي با رنگ گل.ها تن كنيد. يك جفت صندل رنگ روشن پا كنيد و در يك مهماني زنانه بدرخشيد.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4449]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن