تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805469361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بت كردن ايران و ايران منهاي اسلام خيانت به انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: از خبرهاي خوش هفته گذشته كشف شبكه جاسوسي سيا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)بود. از اهدافي كه اين شبكه داشت، ايجاد نارضايتي بين مردم بود و اين.ها در پي آن بودند كه فرياد مردم را بلند كنند تا عليه نظام به صحنه بيايند.




ایلنا: خطيب موقت نمازجمعه تهران: اگر سخن دفاع از اسلام و دفاع از ميهن اسلامي است، متدينين هميشه در خط مقدم بودند و اينها بيشتر از همه جان.فشاني كرده.اند، بنابراين عشق به ميهن و ايران اسلامي در خون، گوشت، پوست و جان همه ما است، اما بت كردن ايران و ايران منهاي اسلام خيانت به انقلاب اسلامي است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري ایلنا آيت.الله سيداحمد خاتمي خطیب این هفته نماز جمعه در خطبه.هاي اين هفته نماز جمعه تهران با اشاره به ميلاد حضرت زهرا (س) و امام خميني (ره) افزود: الحمدالله در اين روزها مباحث خوبي در خصوص شخصيت زن مطرح شد و به اين واقعيت توجه شد كه بايد جايگاه بالاي زن را از نگاه مترقي اسلام ديدف نه از نگاه غربي كه زن را مانند كالا عرضه مي.كنند.
وي با بيان اين.كه «زنده به گور كردن فقط مخصوص جاهليت نبود» افزود: امروز در جهان غرب شخصيت زن دفن و له شده است. اين را بگذاريد در كنار مكتب اسلام كه زن و مرد را يكسان مي.بينند.
وي با اشاره به سالروز فتح خرمشهر افزود: عمليات بيت.المقدس فتح بزرگي بود و نشان داد در جنگ سلاح.هاي پيشرفته نيست كه حرف اول را مي.زنند، بلكه ايمان.هاي محكم كارساز است.
خطيب نماز جمعه تهران تصريح كرد: از خبرهاي خوش هفته گذشته كشف شبكه جاسوسي سيا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)بود. از اهدافي كه اين شبكه داشت، ايجاد نارضايتي بين مردم بود و اين.ها در پي آن بودند كه فرياد مردم را بلند كنند تا عليه نظام به صحنه بيايند؛ اما سربازان گمنام با دستگيري اين شبكه توان خود را نشان دادند، هم جاسوسان داخلي را دستگير كردند و هم عوامل خارجي.شان را شناسايي كردند و من تشكر مي.كنم از وزير بسيجي و حزب.اللهي اطلاعات كه اين موفقيت با مديريت ايشان صورت گرفت.
وي با اشاره به 7 خرداد به عنوان سالروز تاسيس مجلس نيز گفت: مجلس به تعبير امام(ره) در راس امور است، دليلش هم اين است كه مردم در راس امورند. شما در زير اين آسمان مردم.سالاري به معناي واقعي را جز در ايران پيدا نمي.كنيد، چون همه مسوولين بدون استثنا در نظام اسلامي بي.واسطه و يا با واسطه منتخب مردم.اند.
وي ادامه داد: مجلس هشتم هم كارنامه درخشاني در عرصه انجام وظايف.شان داشتند. حركت صادقانه در خط ولايت، حضور در مسائل داخلي و خارجي، تصويب قوانين مهم و كليدي مثل هدفمند كردن يارانه.ها، قانون مجازات اسلامي با هزار ماده و ... از كارهاي انجام گرفته بود، اما امسال سال آخر اين عزيزان است و اميدواريم كه با تعامل بيشتر با دو قوه ديگر به كار خود ادامه دهند و مردم ديگر صندلي خالي در مجلس نبينند و اين سال آخر را با نظم بيشتري به پايان برسانند.
خاتمي تاكيد كرد: نمايندگان مجلس بايد از بخشي.نگري پرهيز كنند و مسائل كلان كشوري را ببينند به خصوص انتظار اين است مجلس ما در مسائل فرهنگي بيشتر بدرخشد تا منشاء خدمات بيشتري باشد.
اين عضو هيات رييسه مجلس خبرگان افزود: نكته بعدي اين است كه در روايتي از پيامبر(ص) رسيده كه فرمودند من از كفار و دشمنان نشاندار هيچ نگراني ندارم، اما از جريان.هاي انحرافي كه به صحنه بيايند نگرانم. جرياني كه قلب.شان نفاق دارد، جرياني كه قشنگ حرف مي.زنند، اما آن.چه مي.گويند واقعيت ندارد. در ظاهر حرفي را مي.زنند كه همه مي.پسندند، اما رفتارشان به گونه.اي ديگر است.
وي ادامه داد: ما از اول انقلاب هم شاهد جريان.هاي عميق خارجي و هم شاهد جريان.هاي داخلي انحرافي بوديم. اين جريان.هاي انحرافي در طول 32 سال پس از انقلاب پنج ويژگي مشترك داشتند، اول روش مشترك.شان كم.رنگ كردن دين در جامعه بوده است. كيست كه نداد انقلاب ما همه چيزش به دين است. منتهي در طول اين ساليان جريان فتنه با طرح سكولاريسم، دين.زدايي را عنوان كردند و برخي با بها دادن به عناويني كهنه اين كار را انجام دادند. چيزي كه اگر يك بار گفته و تمام مي.شد ما حرفي نمي.زديم؛ اما با اين.كه مراجع در مقابل اين حرف ايستاده.اند، باز هم آن را تكرار مي.كنند.
سيداحمد خاتمي در خطبه های دوم نماز عبادي سياسي جمعه تهران اظهار داشت: از عامل جهنمي شدن فراموش كردن آخرت است.
وي با قرائت آيه.اي از قرآن گفت: كساني كه از قيامت غفلت مي.كنند و دنيا را آخر خط مي.دانند، زمينه.ساز گناه در زندگي.شان مي.شوند.
خطيب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به روايتي از پيامبر(ص) كه فرمودند از كفار و دشمنان نشان.دار هيچ نگراني ندارم، بلكه از جريانهاي انحرافي كه ممكن است به صحنه بيايند نگران هستيم، گفت: ايشان فرمودند، من از جريان انحرافيي كه قلب.شان نفاق دارد و به آنچه شما باور داريد باور ندارند، قشنگ حرف مي.زنند اما آنچه مي.گويند واقعيت ندارد، در ظاهر حرفهاي همه.پسند مي.زنند اما رفتارشان به گونه.اي ديگر است، نگرانم.
آيت.الله خاتمي گفت:ما از اول پيروزي انقلاب همواره شاهد جريانات عنود خارجي و هم شاهد جريان.هاي انحرافي داخلي مثل منافقين، فرقان، بني.صدر، فتنه و جريان انحرافي اخير بوده.ايم كه اين جريانات انحرافي همگي ويژگي.هاي متشرك داشتند. كه اولين روش مشتركشان "كمرنگ كردن دين در جامعه " بوده است، در حاليكه اصل انقلاب ما دين است، اگر دين را از آن بگيريم همه.چيزش از ميان مي.رود.
وي با يادآوري اينكه در سال.هاي قبل جريان فتنه با القاي سكولاريزم، دين.زدايي را در جامعه دنبال مي.كرد، گفت: آن جريان به گونه.اي و اين جريان با مطرح كردن و بها دادن به عناصر كهنه مثل مكتب ايراني و ايرانيت آنرا دنبال مي.كنند. چيزي كه اگر يكبار گفته شد و تمام شده بود ما وارد ميدان نمي شديم اما وقتي با لجاجت اصرار دارند مدام اين حرف نادرستي كه مراجع جلوي آن ايستادند را تكرار كنند، وظيفه ما روشنگري مي.شود.
خطيب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد: اگر سخن دفاع از اسلام و دفاع از ميهن اسلامي است، متدينين هميشه در خط مقدم بودند و اينها بيشتر از همه جان.فشاني كرده.اند، بنابراين عشق به ميهن و ايران اسلامي در خون، گوشت، پوست و جان همه ما است، اما بت كردن ايران و ايران منهاي اسلام خيانت به انقلاب اسلامي است.
آيت.الله خاتمي افزود: يكي از سفراي كشور مصر مصاحبه كرده و گفته 32 سال است كه مي.گوييم ايران دنبال اسلام نيست بلكه به دنبال امپراطوري ايران هستند، اين كه مدام مكتب ايراني مي.گويند هم نشانه آنست.
وي متذكر شد: آنچه كه موجب شده كشورهاي ديگر از ايران الگو بگيرند، ايران اسلامي بوده است، بنابراين بنده به صراحت مي.گويم كساني كه اينچنين سخن مي.گويند هيچ ربطي به اين نظام اسلامي ندارند، بلكه سليقه شخصي آنها است.
عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان دومين نكته مشترك جريانات منحرف را "استفاده ابزاري از مقدسات " عنوان كرد و گفت: همه ديدند عده.اي در فتنه 88 در پشت نام امام(ره) ايستادند و از آن سو استفاده كردند. اعتقاد به مهدويت، از محكم.ترين اعتقادات ماست،250 آيه قرآن، 500 حديث از پيامبر درباره خصوصيات حضرت مهدي (عج)، 2500حديث از امام معصوم بالاترين و عميق.ترين اعتقادات است، لذا از اين اعتقاد عميق استفاده ابزاري و كاسب.كارانه مي.كنند.
وي ادامه داد: امروز زمان تعيين مي.كنند و برخي حرف.ها و برخي تطبيق.هاي نادرست را به زبان مي.آورند كه هيچ ربطي به مهدويت ندارد. خواهش مي كنم اعتقاد به مهدويت را كالاي تجاري و تبليغي نكنيد و نگذاريد اين اعتقاد مقدس اينچنين ملعبه دست عده.اي شود.
آيت.الله خاتمي سومين روش آنها را مقابله با عالمان بابصيرت دانست و افزود: كساني كه دزدگير آنها قوي است و منحرفين را خوب مي.شناسند، جريانات انحرافي همواره آنها را تخريب مي.كنند.
وي ادامه داد: مقابله با ولايت فقيه دستور كار اين جريان.ها بوده است، از جريان منافقين تا به امروز هميشه شمشير آشكار و پنهان عليه ولايت بسته.اند.
خطيب موقت نماز جمعه تهران، ابتذال را ديگر ويژگي منحرفين عنوان كرد و گفت: نقشه دشمن ترويج ابتذال، بي.حجابي و آندلسي كردن كشور است. جريانهاي انحرافي از ابزار اباحه.گري و ابتدال استفاده مي.كنند.
آيت.الله خاتمي در بخش ديگر سخنان خود به حوادث منطقه اشاره كرد و گفت: منطقه همچنان در حال سوختن در زياده.طلبي.هاي آمريكاست و هنوز روزهاي خونباري در يمن و بحرين مي.گذرد، آمريكا، آل خليفه و آل سعود زندان بزرگي با اعمال شاقه درست كرده.اند. در زندان، شكنجه.هاي قرون وسطايي مي.دهند، پاي زنداني را با دلر سوراخ كردند، بدن آنها را مي.سوزانند و اين اوضاع با مديريت آمريكا در بحرين مي.گذرد و شكنجه.ها را انگليس و صهيونيست.هاي مكار مديريت مي.كنند.
وي افزود: رسوايي امروز آمريكا شايد در طول تاريخ اين كشور بي سابقه باشد، امروز اوباما تحت فشار صهيونيست.ها، همان حرفهاي آبكي كه زده بود را هم برگرداند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به تكريم نخست وزير رژيم صهيونيستي در كنگره آمريكا، اظهار داشت: اين تكريم ميخي بر تابوت امريكا در دنيا بود و نشان داد كه چقدر آمريكايي.ها نوكر صهيونيستها هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن