تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813040565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قیمت فروش نمایندگی رسمی بنز در ایران اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: در حالیكه چند روز پیش اعلام شد ایران خودرو مالكیت دو شركت ستاره ایران و تاپ خودرو را واگذار می كند، طبق جدیدترین اخبار، قیمت پایه فروش این دو شركت ۱۲ میلیارد تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شركت ستاره ایران تنها نمایندگی رسمی بنز در ایران و واردكننده، فروشنده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات بنز است و ۶۶.۷ درصد متعلق به ایران خودرو دیزل و ۳۳.۳ درصد متعلق به تاپ خودرو است. شركت تاپ خودرو نیز تنها تولیدكننده داخلی خودرو سواری بنز در ایران محسوب می شود كه در حال حاضر ۱۰۰ درصد سهام آن در اختیار شركت ایران خودرو دیزل قرار دارد.

شركت ستاره ایران بیشتر در واردات و ارائه خدمات پس از فروش تولیدات بنز در ایران مشغول بوده و تاپ خودرو نیز برخی مدل های سواری بنز به ویژه مدل e را در ایران تولید می كند.

طبق اخبار به دست آمده گروه صنعتی ایران خودرو در راستای خصوصی سازی و سبك سازی این گروه تصمیم به واگذاری سهام این دو شركت زیرمجموعه خود گرفته است.

در آگهی مزایده فروش سهام ستاره ایران و تاپ خودرو، قیمت پایه فروش این دو شركت ۱۲ میلیارد تومان ذكر شده است.

تعداد سهام قابل واگذاری شرکت ستاره ایران به صورت بلوکی، هزار سهم و تاپ خودرو ۷هزار سهم است. قیمت پایه فروش سهام هر دو شركت درمجموع ۱۲۰ میلیارد ریال و رقم سپرده شرکت در مزایده، سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

۴۰ درصد از ارزش سهام مورد نظر، به صورت پیش پرداخت و مابقی آن به صورت اقساط در مدت سه سال با نرخ ۱۷ درصد دریافت می شود






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن