تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813047873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز فروش اینترنتی تندر۹۰ از هفته آینده


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: پیش فروش و فروش تندر۹۰ ایران خودرو از روز شنبه ۷ خرداد ماه سال جاری از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو آغاز می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، علی اصغر سرائی نیا ـ معاون بازاریابی وفروش ایران خودرو ـ با اعلام خبر بالا گفت: متقاضیان تندر ۹۰ می توانند از روز شنبه از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو، تندر۹۰ مدل فول (e۲lp) را به طور نقد یا پیش فروش خریداری کنند.

وی افزود: متقاضیانی که تندر۹۰ را به صورت نقدی خریداری می کنند، می توانند آن را دو ماهه تحویل بگیرند.

او خاطرنشان كرد: متقاضیانی که تندر۹۰ را به صورت پیش فروش خریداری می کنند، خودرو خود را در ماه های مهر، آبان و آذر تحویل می گیرند.

معاون بازاریابی وفروش ایران خودرو، به فروش دیگر محصولات ایران خودرو در ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: در خردادماه ایران خودرو سعی کرده تا محصولات پرطرفدار در بازار را با شرایط مطلوب به همراه مجموعه مسافرتی تابستانه از طریق نمایندگی های مجاز در سراسر کشور عرضه کند.

وی افزود: از خانواده سمند نیز تمامی مدل های این خودرو از قبیل سمندال ایکس با موتور ef۷ ، سورن elx، سمند se وسریر به طور نقد واقساط در خردادماه جاری به بازار عرضه می شود.

او گفت: پژو۴۰۵ در مدل های دوگانه مجهز به ترمز abs و ایربگ راننده در ماه جاری روانه بازار می شود






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن