تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري ۲ قاتل پس از ۱۸ سال فرار


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مرد كه در سين نوجواني مرتكب جنايت شده بودند، پس از ۱۸ سال فرار، از سوي كارآگاهان جنايي استان خراسان رضوي در تهران و جنوب كشور دستگير شدند.
جام.جم: نخستين متهم به قتل كه جواد نام دارد و اكنون مردي ۳۵ ساله است، سال ۱۳۷۲ يكي از همكلاسي.هاي خود را با چاقو كشت و از محل حادثه در مشهد متواري شد.با تشكيل پرونده قضايي و آغاز تحقيقات معلوم شد پسر دانش.آموز بي..آن.كه ماجرا را به خانواده.اش خبر دهد، ناپديد شده است.

به اين ترتيب پس از سال.ها جستجو براي دستگيري متهم فراري، روز پنجشنبه گذشته پس از ۱۸ سال ماموران پليس آگاهي استان خراسان رضوي از طريق سرنخ.هايي متوجه شدند قاتل فراري با هويت جعلي، خانه.اي را در جنوب تهران اجاره كرده و به تنهايي زندگي مي.كند.

به اين ترتيب ماموران با هماهنگي قضايي عازم تهران شدند و پس از محاصره محل، متهم به قتل را دستگير كردند.

با انتقال متهم به اداره جنايي آگاهي استان خراسان رضوي، وي بازجويي شد و روز گذشته در مواجهه حضوري با خانواده مقتول، به جنايت اعتراف كرد.

اعتراف به قتل همكلاسي

متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: من و داوود (مقتول). همكلاسي بوديم. يك روز يكي از بچه.ها با داوود دعوا كرد و من قصد ميانجيگري داشتم كه داوود مرا كتك زد و فرار كرد.

متهم اضافه كرد: از داوود كينه به دل گرفته و درصدد انتقام بودم تا اين.كه يك روز راهش را سد كردم و با هم مشاجره كرديم.با بالا گرفتن درگيري ميان ما، با چاقويي كه همراهم بود، او را زخمي و فرار كردم.

پايان ۱۸ سال فرار

متهم به قتل ادامه داد: بشدت ترسيده بودم؛ به طوري كه به خانه.مان نرفتم و در خيابان.ها سرگردان بودم تا اين كه يك ساعت بعد از حادثه از پسر همسايه.مان خبر مرگ داوود را شنيدم.

وي اضافه كرد: از ترس دستگيري، محل سكونتم را ترك كردم و آواره اين شهر و آن شهر شدم تا اين كه مدتي در يكي از شهرها به عنوان كارگر ساختماني به فعاليت پرداختم و در آنجا با يك مرد جاعل آشنا شدم كه او مدرك جعلي برايم تهيه كرد و عاقبت با سفر به تهران به زندگي پنهاني.ام ادامه دادم. در پي اين اعترافات، دستور قضايي براي ادامه تحقيقات صادر شد.

دستگيري دومين متهم به قتل

دومين متهم نيز سعيد نام دارد كه او نيز در حال حاضر ۳۵ساله است و ۱۷ سال پيش به اتهام قتل داماد خانواده.اش در جاده قديم قوچان ـ مشهد تحت تعقيب پليس بود تا عاقبت چند روز پيش مخفيگاهش در جنوب كشور شناسايي و از سوي ماموران دستگير شدو اعتراف كرد: پس از آن كه شوهر خواهرم قصد ازدواج با همسر سابقش را داشت او را كشتم و متواري شدم و در اين مدت مخفي شده بودم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن