تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816443489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نبض بازارخانه‌هاي نقلي: كوچك اماگران


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: نبض بازارخانه‌هاي نقلي: كوچك اماگران
ستون نبض بازار براساس يافته‌هاي خود از حدود قيمت مسكن در مناطق مختلف و همچنين كسب اطلاع از برخي بنگاه‌هاي املاك و فروشندگان؛ حدود قيمت‌هاي پيشنهادي فروش واحدهاي مسكوني در محله‌هاي مختلف تهران را منتشر مي‌كند تا با مقايسه اين قيمت‌ها با قيمت‌هاي ابتداي سال (زمان اوج گراني مسكن) نشان دهد بازار مسكن در اين روزها و ماه‌ها دچار تحول اساسي شده است.


بديهي است فروشندگان و بخصوص خريداران مسكن نبايد صرفا به اين قيمت‌ها استناد كنند و بايد براي خريد ملك در يك محله از تمام بنگاه‌هاي املاك موجود در آن محل درباره قيمت‌ها تحقيق و پرسش كنند تا بتوانند پايين‌ترين قيمت را براي خريد انتخاب كنند.
قيمت‌هاي پيشنهادي در ستون نبض بازار بسته به اطلاعاتي كه بنگاه‌هاي معاملات مسكن و فروشندگان ارائه مي‌كنند، ممكن است كمي بالاتر از عرف قيمت منطقه يا حتي پايين‌تر از آن باشد.
ضمن اينكه قيمت پيشنهادي در زمان انجام معامله 20 تا 30درصد كاهش پيدا مي‌كند.اكيدا توصيه مي‌كنيم اگر قصد خريد ملك داريد بعد از مطالعه قيمت‌ها در اين ستون، حتما از كليه آژانس‌هاي مشاور املاك در محله موردنظرتان درباره قيمت‌ها تحقيق كنيد. چرا كه فعلا خواسته يا ناخواسته؛ درست يا غلط اين بنگاه‌ها هستند كه قيمت مسكن را تعيين مي‌كنند. البته بعد از تعيين قيمت اگر متقاضيان خريد استقبالي از قيمت‌ها نكنند، فروشنده و بنگاه مجبور مي‌شوند قيمت را پايين و پايين‌تر بياورند. همان اتفاقي كه طي دو سه ماه گذشته در بازار مسكن افتاد.
***
گروه مسكن – مهديس فرقاني: سوژه گزارش امروز ستون نبض بازار آپارتمان‌هايي با متراژ‌هاي كمتر از 40متر است. اين نوع آپارتمان‌ها را بنگاه‌داران اصطلاحا خانه‌هاي نقلي مي‌گويند.
شايد در ابتدا هنگامي كه اولين خط اين گزارش را خوانديد زيرا لب زمزمه كنيد كه مگر در آپارتمان‌هاي 40متري يا در متراژ كمتر از آن مي‌توان زندگي كرد اما از سوي ديگر شايد خوانند ستون نبض بازار شخصي باشد كه قصد خريد واحد 40متري را دارد.
آپارتمان‌هاي نقلي را مي‌توان نام مستعار واحدهايي با اين متراژ گذاشت. خانه‌هايي كه از نظر ظاهر نماي بيروني و داخلي آپارتمان كوچك به قول خودمان جمع و جور هستند. در هر صورت امروزه با شرايط فعلي بازار مسكن از لحاظ نرخ قيمت فروش و اجاره بها با توجه به اين كه در طي چند ماه گذشته با كاهش همراه بود و ديگر آن قيمت‌هاي نجومي خود نمايي نمي‌كنند، گزارش‌ها از سطح شهر بيان كننده ناتواني افراد براي خريد آپارتمان دلخواهشان است و دقيقا در اين حين به اين جمله مي‌رسيم «داشتن خانه حتي به اندازه قوطي كبريت هم نعمت است.»
آپارتمان‌هاي 30 تا 40 متري را در اغلب محله‌هاي تهران مي‌توان پيدا كرد اما وفور اين واحدهاي نقلي را مي‌توان در مركز و جنوب شهر به وضوح رويت كرد.
يكي از مزاياي خريد اين واحد‌هاي نقلي اين است كه اكثريت آنها با وام همراه هستند و اين مساله شرايط را براي خريدار بسيار آسان‌تر جلوه مي‌دهد.
طبق آگهي‌هاي درج شده در يكي از روزنامه‌ها قيمت پيشنهادي براي فروش آپارتمان‌هايي با متراژ كمتر از 40 متر بدين شرح است:
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن