تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806707782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

[ اخبار ويژه ] قدس


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: [ اخبار ويژه ] قدس
استقبال از تمبر شهيد «عماد مغنيه» در كشورهاي عربي

خرمشهر- خبرنگار قدس: تاكنون بيش از صد هزار قطعه از تمبر شهيد «عماد مغنيه» در كشورهاي عربي به فروش رفته است.به گزارش پايگاه اينترنتي علي ابن ابي طالب(ع) بحرين، كمتر از يكسال پس از انتشار اين تمبر از سوي پست ايران، اين تمبر در 14 كشور عربي مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. در لبنان نزديك به 50 هزار قطعه از اين تمبر با استقبال مردم بويژه جوانان رو به رو شده است كه در اين ميان، جوانان مسلمان اهل تسنن و مسيحي لبناني براي دريافت اين تمبر خواسته هاي فراواني داشته اند.اين گزارش مي افزايد: اين تمبر حتي به سرزمين هاي فلسطين اشغالي راه يافته است.
در بحرين، كويت، عربستان، قطر، امارات عربي، سوريه، اردن، عراق، الجزاير، مصر، تونس، مغرب و سودان اين تمبر از جايگاه ويژه اي برخوردار شده است.برخي از جوانان خوش ذوق بحريني هم دو نمونه كارت پستال از اين تمبر تهيه كرده اند. گزارش اين سايت ادامه مي دهد: در پي كشف چند قطعه كارت پستال شهيدان فلسطين، مزين به تمبر شهيد مغنيه، نيروهاي امنيتي صهيونيستي به دنبال توزيع كنندگان اين تمبر در سرزمين هاي اشغالي هستند.

--------------------------------------------------------------------------------
تمبرهاي 45 سنتي اوباما در آمريكا

تابناك- اداره پست آمريكا به مناسبت انتخاب «باراك اوباما»، در اقدامي بي سابقه از وي تمبر يادبود چاپ كرد.
به گزارش سايت بين المللي تمبر جهان، پست آمريكا تمبر چهل و چهارمين رئيس جمهور را در يك برگه 9 تكه اي كه تصاوير اوباما در آن نقش بسته است، به همراه پرچم اين كشور و تصوير بزرگي از كاخ سفيد منتشر ساخت.در اين تمبر، نام كامل اوباما از جمله نام «حسين» نيز به چشم مي خورد و هر قطعه از تصاوير اوباما در اين تمبر به بهاي 45 سنت به فروش مي رسد.

--------------------------------------------------------------------------------
دفتر لاريجاني نشست مشترك با قاليباف و رضايي را تكذيب كرد

فارس- دفتر رئيس مجلس خبر ديدار لاريجاني با محسن رضايي و قاليباف كه در روز هاي گذشته در برخي سايتها منتشر شده را تكذيب كرد.به گزارش اداره اخبار و رسانه هاي مجلس، دفتر لاريجاني ديروز با صدور اطلاعيه اي حضور لاريجاني رئيس مجلس در جلسه اي با محسن رضايي عضو مجمع تشخيص مصلحت و قاليباف شهردار تهران را تكذيب و تأكيد كرد: چنين جلسه اي تشكيل نشده است.

--------------------------------------------------------------------------------
دستگيري جاسوسان انگليسي تكذيب شد

فارس- خبر دستگيري 10 جاسوس انگليسي در نزديكي مرزهاي ايران با پاكستان تكذيب شد.برخي رسانه هاي غربي از جمله خبرگزاري رويترز و راديو فردا چنين ادعايي را مطرح كرده بودند .

--------------------------------------------------------------------------------
رؤساي 6 دانشگاه آمريكايي در تهران

الف - رؤساي 6 دانشگاه آمريكايي در تهران به سر مي برند. رؤساي 6 دانشگاه آمريكايي شامل «جرد كوهن»(كارنگي ملون)، «ديويد اسكورتن»(كورنل)، «ديويد لي برن»(رايس)، «لري وندرهورغ»(كاليفرنيا ديوس)، «برنارد مچن»(فلوريدا)، «سي دي مونه»(مرليند كالج پارك) به همراه «روبرت بردهال»، رئيس اتحاديه دانشگاه هاي آمريكا هم اكنون در تهران به سر مي برند.اين رؤساي دانشگاه ها به دعوت دانشگاه شريف به ايران آمده اند.

--------------------------------------------------------------------------------
ضرب و شتم خطيب شيعه در فرودگاه كويت

شيعه نيوز- پنجشنبه شب گذشته حجةالاسلام سيد محمد باقر فالي، از خطباي معروف كويت در بدو ورود به اين كشور در فرودگاه كويت بازداشت شد، مأموران امنيتي كويت ابتدا در حضور مردم به وي دستبند زده و با ضرب و شتم، وي را به اداره امنيت كويت منتقل كردند.
تجار و برخي شخصيتهاي شيعه در كويت پس از شنيدن اين خبر، با قرار دادن وثيقه اي سنگين، وي را از زندان آزاد كردند. اين اقدام دولت كويت به دليل فشار برخي از نمايندگان سلفي وهابي در پارلمان كويت صورت گرفته است.

--------------------------------------------------------------------------------
ايران يك كويتي مشكوك را بازداشت كرد

فارس- يك روزنامه كويتي از بازداشت يك كويتي توسط نيروهاي مرزي ايران به دليل ورود غيرقانوني به كشورمان در نزديكي مناطق مرزي خوزستان و عراق خبر داد.يك روزنامه كويتي به نقل از يك منبع ارشد ديپلماتيك مدعي شد كه مأموران امنيتي ايران، اين فرد كويتي را به همراه يك دوربين تصويربرداري، دوربين شكار و وسايل غيرقانوني شكار بازداشت كرده اند.اين منبع كويتي، هدف از حضور اين فرد كويتي را شكار در ايران بيان كرد.

--------------------------------------------------------------------------------
رضايي: جلسه آشتي كنان با قاليباف بي اساس است

ايلنا- محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزاري جلسه انتخاباتي با حضور لاريجاني و قاليباف را تكذيب كرد.محسن رضايي گفت: البته با لاريجاني هميشه جلساتي دارم، ولي اطلاق اين جلسات با محوريت انتخابات و آشتي كنان با قاليباف بي اساس است.

--------------------------------------------------------------------------------
سيما زيرآب ملك عبدا... را زد

عصرايران- در هفته اخير كه حملات برخي رسانه هاي داخلي در انتقاد از رياست دولت عربستان به شركت در اجلاس اديان و دعوت از شيمون پرز، رئيس جمهور اسرائيل به اين نشست به اوج خود رسيده است، سيما شنبه شب و در بخش خبري 30/20 شبكه دوم، در خبر خود درباره مراسم ضيافت شام جرج بوش در واشنگتن، تصوير رؤساي جمهور 20 كشور دعوت شده به اجلاس بحران اقتصادي در واشنگتن را دور ميز شام نشان داد. در اين تصوير، رؤساي جمهور و مقامات مدعو، جامهايي در دست دارند و البته مشخص نيست محتواي آن جامها چيست.
در اين تصوير به نمايش درآمده، يك لحظه دوربين روي تصوير ملك عبدا...، پادشاه عربستان زوم مي كند، در حالي كه پادشاه عربستان نيز آن جام را در دست دارد و مقامات با گفتن سلامتي به يكديگر، اين جام را سر مي كشند. البته سيما تصوير نوشيدن اين جام توسط ملك عبدا... را نشان نداد و در آن لحظه، دوربين به سمت هوجين تائو، رئيس جمهور چين چرخيد كه وي جام را سركشيد.هر چند مشخص نيست كه محتواي آن جام چه بوده است، اما مقدار بسيار كمي مايع داخل آن بود و به ذهن بيننده اين امر متبادر مي شد كه نوشيدني الكلي است.

--------------------------------------------------------------------------------
منصوري:به ياد مظلوميت قرآن افتادم

فردا- كريم منصوري، قاري مراسم نامأنوس سازمان ميراث فرهنگي در نامه اي به مقام معظم رهبري، مراجع عظام و مردم، از ماجراي خبرساز همايش گردشگري انتقاد كرد.وي در اين نامه نوشت: در مراسم كنفرانس اخير گردشگري، بنده قبل از شروع مراسم تأكيد كردم كه براي اطمينان از آيات مدنظر قرآن بياورند تا آيات موردنظر را مرور كنم، اما مجريان مراسم بدون اشاره به شيوه حمل قرآن اعلام كردند كه خودمان اين كار را انجام خواهيم داد. اما با كمال تعجب مشاهده كردم اين اقدام به طرز بي شرمانه اي انجام پذيرفت، به نحوي كه در هنگام مشاهده مراسم، تمام بدنم مي لرزيد و به ياد مظلوميت قرآن افتادم.در آن هنگام، از طرفي براي حفظ عزت نظام در يك كنفرانس بين المللي و از سويي ديگر، در قبال حقي كه قرآن مجيد برگردن من دارد، مستأصل و مجبور به قرائت شدم تا باعث به هم خوردن اين كنفرانس نشوم.
در ادامه مراسم با نهايت تأثر، قرائت خود را خلاصه كرده و با شرمندگي از محضر خداوند كريم، حضرتعالي، علماي اسلام و مردم خداجوي، شكايت خود را به پيامبر اكرم(ص) و قرآن كريم در روز قيامت مطرح مي كنم.

--------------------------------------------------------------------------------
نامه صفار هرندي به ضرغامي

مهر- وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در نامه اي، از رئيس سازمان صدا و سيما خواست، امكان تبليغ آثار برتر ادبي به عنوان آگهي رايگان فراهم شود.

--------------------------------------------------------------------------------
عطريانفر و احتمال حضور ميرحسين

ايلنا- محمد عطريانفر با اشاره به انتخابات آينده، گفت: ميرحسين موسوي شرايط كشور را نسبت به دوره گذشته متفاوت ارزيابي مي كند. به همين دليل، ناگزير به شركت در انتخابات است.اين عضو ارشد حزب كارگزاران در پاسخ به پرسشي مبني بر اين كه آيا ميرحسين موسوي از شرايط خود مانند در اختيار داشتن يك كانال تلويزيوني عدول كرده است، گفت: تصور نمي شود هيچ فردي در طرح كانديداتوري خود بتواند شروطي را اعلام كند و نهادهاي مسؤول برگزاري هم در جايگاهي باشند كه شروط نامزدهاي انتخاباتي را بتوانند بپذيرند.

--------------------------------------------------------------------------------
اگر باكري زنده بود، از محصولي تشكر مي كرد

رجانيوز- سيد سلمان ذاكر، نماينده مردم اروميه در گفتگويي با روزنامه «وطن امروز»، عملكرد محصولي در سپاه اروميه را مثبت ارزيابي كرد و گفت: در سپاه اروميه دو جريان حاكم بود؛ يك جريان، نيروهاي حزب الهي بود و جريان ديگر كساني بودند كه تفكرات سكولاريستي داشتند. اختلافاتي ميان اين دو جريان صورت گرفت، تا آنجا كه شهيد محلاتي از سوي امام(ره) به اروميه آمدند تا موضوع را حل و فصل كنند. محصولي كه آن زمان بازرس سپاه بود، تلاش مي كرد تا اين جريان مرموز را از اصل سپاه تفكيك كند. در اين بين افرادي هم بودند كه در معرض اتهام همراهي با آن جريان بودند و محصولي مي خواست تا اين افراد را از اين اتهام بري كند.
به همين خاطر، الان مي گويند كه محصولي، شهيد باكري را از سپاه بيرون كرده است، در حالي كه اين گونه نيست و اقدام محصولي در سايه دلسوزي براي جوانان اصيل و حزب اللهي مانند شهيد باكري بود، تا آنها در معرض آن جريان قرار نگيرند و در عقايد صحيح آنها خدشه وارد نشود.به نظر من، اگر شهيد باكري امروز در جمع ما بود، از محصولي تشكر مي كرد كه سپاه را از آلودگي نجات داد.

--------------------------------------------------------------------------------
زارعي فومني: شوراي حكميت، جوك سال است

فارس- مسؤول شاخه جوانان اصلاح طلب گفت: من حكميت را قبول ندارم، زيرا يك مشت فئودال اقتصادي كه از جريان اصلاحات استفاده كرده اند، حالا آمده اند و اين بحثها را مطرح مي كنند. به نظر من، شوراي حكميت، جوك سال است.وي در پاسخ به اين پرسش كه چرا حكميت هنگام ورود آقاي خاتمي به انتخابات مطرح شد، گفت: من معتقدم آقاي خاتمي بنشينند خانه، راحت تر هستند.

--------------------------------------------------------------------------------
ديدار محصولي با نمايندگان شمال غرب مجلس

شهاب نيوز- گفته مي شود، سيد صادق محصولي، نامزد پيشنهادي رئيس جمهور براي تصدي وزارت كشور، عصر روز يكشنبه در جلسه مجمع نمايندگان شمال غرب كشور حضور يافته است.مجمع نمايندگان شمال غرب كشور متشكل از نمايندگان استانهاي اردبيل، زنجان، آذربايجان شرقي و غربي است.

--------------------------------------------------------------------------------
گنجي: هيچ دليلي بر كلام ا... بودن قرآن وجود ندارد!

ايرنا- اكبر گنجي در مقاله اي با عنوان «تأملاتي درباب تروريسم مقدس»، با انكار كلام ا... بودن قرآن، به سرفصلهاي نظراتش درباره دين پرداخته و اظهار داشته كه مسأله اصلي «قرآن محمدي» اين بود كه قرآن سخن كيست؟ «قرآن محمدي» نشان داد كه هيچ دليلي بر كلام ا... بودن قرآن وجود ندارد.وي در مقاله خود تحت عنوان «قرآن محمدي»، مدعاي وجود امام زمان(عج) را هم بي دليل خوانده و افزوده است: تاكنون حتي يك دليل بر وجود «موجود مقدس و معصومي با عمر بيش از 1200 سال» (مهدي موعود) اقامه نشده و اقامه شدني هم نيست.

--------------------------------------------------------------------------------
تعيين پيش شرط از سوي كروبي تكذيب شد

برنا- اسماعيل گرامي مقدم، سخنگوي حزب اعتماد ملي تعيين هر گونه پيش شرط از سوي كروبي براي جلسات شوراي حكميت اصلاح طلبان را تكذيب كرد.وي گفت: طرح تشكيل اين شورا از سوي خود كروبي بوده، پس چگونه مي تواند نظرات اين شورا را لحاظ نكند؟

--------------------------------------------------------------------------------
يك نماينده به محصولي:5ميليارد نگه دار، بقيه پولت را ببخش!

مهر- محمدكريم عابدي، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به سوابق محصولي در دوران جنگ و انقلاب گفت: توصيه ام به آقاي محصولي اين است كه 5 ميليارد تومان از ثروتش را نگه دارد و بقيه را صرف امور خيريه كند.نماينده مردم فردوس افزود: محصولي از قهرمانان ناشناخته دفاع مقدس است.او در جهاد اصغر نمره اش بيست است، اما در جهاد اكبر معلوم نيست چه نمره اي گرفته است و همين سبب بروز برخي ابهامها شده است.
وي گفت: محصولي توان اداره وزارت كشور را دارد اما بايد مسأله ثروت خودش را حل كند، چون به توصيه امام(ره) نبايد مسؤوليتهاي كلان را به سرمايه دارها و افراد ثروتمند سپرد، پول جمع كردن براي مؤمن قابل قبول نيست و بايد مانند حضرت خديجه(س) ثروت خويش را صرف اسلام كرد.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن