تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816308346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي : عملكرد مدافعان راضي كننده بود


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: افشين قطبي : عملكرد مدافعان راضي كننده بود
سرمربي تيم فوتبال پيروزي با ابراز رضايت از عملكرد مدافعانش در ديدار ديروز برابر استيل آذين گفت : تصور مي كنم با حضور رضايي اين مشكلات به حداقل برسد.
به گزارش خبرنگار مهر افشين قطبي پس از برتري يك بر صفر تيمش در ديدار دوستانه مقابل استيل آذين با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود : پس از پشت سر گذاشتن تمرينات فشرده بدنسازي در اين بازي سعي كرديم از وجود تمامي بازيكنان در طول مسابقه استفاده كنيم . هدف ما اين بود تا با به ميدان فرستادن تمامي بازيكنان آنها را به فرم بدني ايده آل برسانيم .
وي با تاكيد بر اينكه تيم فوتبال استيل آذين با تمام انرژي و تلاش خود در ديدار دوستانه مقابل پيروزي ظاهرشد افزود : بازيكنان تيم استيل آذين در مصاف با ما تمام انرژي و تلاش خود را آوردند و خيلي سخت مقابل ما كار كردند. در مقابل تيم ما نيز عملكرد خوبي داشتند و از آنجايي كه بازيكنان توان 90 دقيقه بازي را نداشتند ناچار شديم در طول بازي از همه آنها به تناوب استفاده كنيم .
سرمربي تيم فوتبال پيروزي با ابراز خرسندي از عملكرد اين تيم در بازي دوستانه مقابل استيل آذين گفت : در نيمه اول تيم ما عملكرد خوبي نداشت و من از كار بازيكنان راضي نيستم اما در نيمه دوم به مراتب بهتر بازي كرديم . چند موقعيت گل به دست آورديم و موفق به زدن گل برتري شديم .
قطبي در خصوص عملكرد بازيكنان پيروزي در اين بازي گفت : همانطور كه عنوان كردم از عملكرد تيم در نيمه دوم رضايت دارم براي ما نكته حائز اهميت در اين بازي عملكرد خوب خط دفاعي بود چرا كه به تيم استيل آذين به هيچ عنوان موقعيت گلزني نداديم و دفاع خود را بسته نگه داشتيم . اين نشان مي دهد كه تيم پيروزي ديروز در بخش دفاع عملكرد خوبي داشت .
وي ادامه داد : از عملكرد محمد منصوري در پست هافبك دفاعي راضي بودم رحمان رضايي نيز در نخستين بازي خود در دفاع خوب ظاهر شد الياسي نيز درون دروازه راضي كننده ظاهر شد.
سرمربي تيم پيروزي با تاكيد بر اينكه پتروويچ و علي كريمي به علت مصدوميت در بازي دوستانه مقابل استيل آذين غايب بودند در خصوص بازي ضعيف فرهاد خيرخواه مهاجم پيروزي گفت : بازيكناني كه كمتر فرصت بازي پيدا مي كنند رفته رفته روحيه و اعتماد به نفس خود را از دست مي دهند اين بازيكنان در بازيهاي دوستانه سعي مي كنند فشار بيشتري به خود آورده و توانايي شان را به مربيان نشان دهند به همين خاطر نمي توانند آن طور كه بايد و شايد بازي كنند. خيرخواه هم روز گذشته نتوانست مطابق انتظار ما ظاهر شود.
قطبي با اذعان به اينكه در رقابتهاي پيش رو به تمامي بازيكنان پيروزي احتياج دارد پيرامون دلايل غيبت الونگ الونگ در بازي ديروز گفت : الونگ هنوز آماده حضور در ميدان نيست با شرايطي كه اين بازيكن آفريقايي دارد در چنين بازيهاي محكمي استفاده از او خطرناك است .
وي با اشاره به اينكه به وجود الونگ الونگ در مسابقات ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا نياز دارد گفت : من از قوانين فدراسيون فوتبال مطلع نيستم و بايد مسئولان باشگاه در خصوص چگونگي همراهي الونگ با تيم پيروزي با فدراسيون فوتبال مذاكره كنند در عين حال من به كمك و وجود اين بازيكن آفريقايي نياز دارم .
سرمربي پيروزي با ابراز خرسندي از اينكه بازيكنان پيروزي در مصاف دوستانه با استيل آذين تمام انرژي خود را صرف كرده و جدي بازي كرده اند در خصوص تعويض 6 بازيكن اين تيم در نيمه دوم گفت : بازيكنان پيروزي در 5 روز گذشته 7 جلسه تمرين كرده اند و با وجود خستگي زياد در اين بازي حاضر شده اند . به همين خاطر سعي كرديم از بيشتر آنها بيش از 45 دقيقه استفاده نكنيم .
قطبي با تشريح برنامه هاي تيم پيروزي پيش از بازي هفته پانزدهم ليگ برتر مقابل پيكان گفت : از امروز بيشتر روي مسائل تاكتيكي و تكنيكي تمرين خواهيم كرد و به كارهاي بدنسازي نمي پردازيم . تمرينات بدنسازي را هفته گذشته پشت سر گذاشتيم .
وي با اشاره به جدايي ميثاق معمارزاده از تيم فوتبال پيروزي گفت : براي جذب رحمان رضايي بايد يك جا در فهرست تيم باز مي كرديم منطقي ترين كار اين بود كه تصميم به جدايي موقت ميثاق معمارزاده بگيريم . اين دروازه بان از تيم ما جدا نشده او هنوز هم جزو خانواده ماست و بازيكن باشگاه پيروزي به شمار مي آيد اما بايد قبول كند كه در فصل جاري ديگر نمي تواند براي تيم ما به ميدان برود.
سرمربي تيم فوتبال پيروزي خاطرنشان كرد : معمارزاده يكي از بهترين دروازه بانهاي ايران است اما در ابتداي فصل دچار بدشانسي شد و از همراهي تيم پيروزي بازماند ما نيز بدشانس بوديم كه از وجود اين دروازه بان خوب در اين فصل بي بهره مانديم .
قطبي تصريح كرد : معمارزاده بايد قبول كند كه باعمل جراحي كه او انجام داده حداقل 7 يا 8 ماه نمي تواند براي ما بازي كند . بهبودي الونگ الونگ بيش از 7 ماه به طول انجاميد محسن خليلي نيز كه همچون معمارزاده از ناحيه زانو آسيب ديده هنوز دوران مصدوميت را مي گذراند . با اين شرايط طبيعي است كه به دنبال جانشين براي معمارزاده باشيم و به جاي او يك بازيكن ديگر را به خدمت درآوريم .
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن