تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816523326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي: اقتدار ملت ايران در بسيج تبلور يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي: اقتدار ملت ايران در بسيج تبلور يافته است
خبرگزاري فارس:‌ فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي با بيان اينكه اقتدار ملت ايران در بسيج تبلور يافته است، گفت: بسيج در دفاع از اصول انقلاب آماده فداكاري است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد‌تقي اوصانلو بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از بسيج به عنوان بدنه فعال جامعه نام برد و افزود: به حول و قوه الهي امسال هفته بسيج در شرايطي برگزار خواهد شد كه با عنايات خدواندي و توجهات خاص حضرت ولي عصر (عج) دشمنان نظام اسلامي و در راس آنها آمريكاي جنايتكار در اهداف شوم خود مبني بر تسلط بر جهان شكست خورده‌اند.
وي تصريح كرد: در پي حضور مقتدارنه مردم مسلمان ايران در صحنه‌هاي انقلاب و مقاومت ملت‌هاي آزاده و مسلمان و مستضعف جهان، استكبار جهاني در اجراي توطئه‌هاي خود در خاورميانه ناكام مانده است.
فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي گفت:‌ بسيج سازندگي در سال جاري براي انجام برنامه‌هاي خود 700 هزار نفر روز دانش‌آموز و دانشجو را به كار گرفت.
اوصانلو افزود:‌ در سايه تلاش‌هاي صورت‌گرفته توسط بسيج سازندگي 441 باب مدرسه و ‌80 خانه بهداشت در نقاط شهري و روستايي استان بهسازي و آماده‌سازي شده و ‌سه خوابگاه بزرگ تجميعي احداث شده است.
وي با بيان اينكه اين خوابگاه‌ها در مدت 9 ماه احداث شده است، تصريح كرد: ‌همزمان با هفته بسيج و در روز سوم اين هفته دو خوابگاه مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.
فرمانده سپاه عاشورا تاكيد كرد: ‌بسيج سازندگي به نوعي جايگزين جهاد سازندگي است و تلاش‌هاي صورت گرفته در قالب اين عنوان،‌در راستاي ارتباط گسترده با مردم و آشنايي با مشكلات مردم است.
سردار اوصانلو در ادامه با اشاره به انجام تغييرات گسترده ساختاري در سپاه و بسيج و تشكيل سپاه‌هاي استاني تصريح كرد: ‌اين تغييرات به‌منظور استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي موجود در رده‌هاي مختلف سپاه و بسيج و تعالي اين نيروها اعمال شده ست.
وي با بيان اينكه تعالي در سپاه و بسيج ،‌ تعالي در روح و انديشه پرسنل اين نيروها است اضافه كرد:‌ از آنجا كه تقريباً تمام مردم ايران بسيجي بوده و يا روحيه بسيجي دارند، تعالي ياد شده تعالي در روح و انديشه ملت ايران به شمار مي‌رود.
فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به آرزوي ديرينه بنيانگذار جمهوري اسلامي مبني بر تحقق بسيج 20 ميليوني اظهار داشت: ‌اگر آرمان‌هاي ايده‌آل بسيج به خوبي در سطح ملل دنيا تبيين شود، تمام مردم جهان مشتاق عضويت در بسيج خواهند شد.
وي تبلور اوج ايثار را در وجود بسيج دانست و اظهار داشت:‌ ورود بسيج به صحنه‌ها بدون هيچ ادعايي است و بسيج آمادگي دارد از اصول نظام و انقلاب اسلامي دفاع كند.
اوصانلو بزرگترين سرمايه اين نظام را ايثارگري شهدا خواند و بر حفظ و حراست از اين سرمايه ارزشمند تاكيد كرد.
وي در ادامه با تشريح اهداف برنامه‌هاي هفته بسيج، اطلاع‌رساني عملكرد بسيج به مردم و مسئولان، تبيين جايگاه بسيج در انقلاب و نظام اسلامي، اطلاع‌رساني از طرح تحول و تعالي بسيج، تجديد ميثاق با آرمان‌هاي حضرت امام خميني (ره)، تقويت روحيه اميد، نشاط و شادابي، توسعه فرهنگي بسيجي در آحاد جامعه و نمايش آمادگي بسيج در عرصه‌هاي مختلف را بهترين اهداف برنامه‌هاي هفته بسيج در استان اعلام كرد.
فرمانده سپاه عاشورا در آذربايجان شرقي در ادامه با بيان اينكه ماندگاري فرهنگ شهادت رمز اصلي تداوم انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: جامعه اسلامي امروز نيازمند يادآوري راه و روش شهدا و منطق پيروزمندانه آنهاست.
وي اظهار داشت: ترويج فرهنگ شهادت و بهره‌گيري از فضائل و حسنات شهدا نياز جوانان و راهگشاي آينده جامعه است.
اوصانلو تصريح كرد: شهدا پايه و اساس عزت و افتخار كشور هستند و اين افتخار در تاريخ كشور ثبت و ضبط شده و باقي مي‌ماند.
وي به افزايش و تقويت روحيه شهادت‌طلبي و ايثار در بين مردم تاكيد كرد و گفت: امروز هراس دشمن از سلاح مادي نيست بلكه آنچه سبب وحشت دشمنان انقلاب شده، وجود روحيه شهادت‌طلبي و ايثار و از خودگذشتگي در بين مردم است كه ما بايد در حفظ اين روحيه تلاش كنيم.
فرمانده سپاه عاشورا همچنين شهدا را ذخاير گران‌بهاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي دانست و افزود: هر كس براي حفظ و افزايش منزلت شهدا تلاش كند، از خون پاك آنها الهام گرفته است.
وي افزود: شهدا سرمايه‌هاي نظام و انقلاب هستند و نگاه به مزار پاك شهدا در حقيقت نگاه به سرشت پاك انسان‌هاي وارسته است.
فرمانده سپاه عاشورا در آذربايجان ‌شرقي گفت: بسيج آمادگي كامل دارد تا در برابر هر دسيسه دشمن مقابله كند.
انتهاي پيام/ر10
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن