تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815603383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنجمين دوره انتخاب كتاب سال خراسان رضوي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پنجمين دوره انتخاب كتاب سال خراسان رضوي برگزار شد
مشهد - خبرگزاري مهر: پنجمين دوره انتخاب كتاب سال خراسان رضوي از 12 نويسنده برتر استان در حوزه هاي تخصصي تقدير كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، در مراسم پنجمين دوره انتخاب كتاب سال خراسان رضوي كه با حضور جمعي از ناشران، مولفان و مسوولان حوزه فرهنگ و نشر استان، برگزار شد، از 12 نويسنده برتر استان در حوزه كتاب تقدير شد.

در حوزه كليات و علوم اجتماعي از كتاب "چكيده مقالات خراسان" نوشته حميرا رئيسيان زاده به دليل برخورداري از رويكرد پژوهشي و نوآوري در ارائه موضوعات و استفاده از منابع معتبر تقدير شد.

همچنين در حوزه ادبيات از كتاب "فيروزه هاي سخن" نوشته دكتر محمدباقر حسيني، در حوزه دين پژوهي از كتاب "مباني رفع تعارض اخبار" نوشته سيد علي دلبري، در حوزه خراسان شناسي از كتاب "مسجد و موقوفات گوهرشاد" و كتاب "مشهد در آغاز قرن چهاردهم خورشيدي" نوشته مهدي سيدي به دليل نوآوري در محتوا و برخورداري از روش هاي مطالعاتي پيوسته و منظم در حوزه خراسان شناسي تقدير به عمل آمد.

در حوزه ترجمه كتاب زبان انگليسي "مواد و فرآيندهاي توليد" ترجمه دكتر علي حائريان اردكاني و كتاب "امام حسين (ع) و پگاه پيروزي" به زبان عربي در دو جلد ترجمه موسي دانش به دليل رعايت معيارهاي ترجمه و روان بودن ساختار زباني، به طور مشترك برگزيده اعلام شدند.

در حوزه هنر هيات داوران اين بخش كتابي را به عنوان برگزيده نشناخت اما كتاب "تاريخ هنر و معماري اسلامي تا دوره مغول" نوشته دكتر عباسعلي تفضلي قابل تقدير شناخته شد و در حوزه كودك و نوجوان نيز كتابي به عنوان برگزيده انتخاب نشد اما از كتاب "شگردهاي پهلواني 3" به نويسندگي محمدرضا يوسفي و تصويرگري نرگس محمدي تقدير به عمل آمد.

در كتب حوزه فني و مهندسي كتاب "اصول ژنتيك كمي و مسائل آن" نوشته دكتر مجتبي طهمورث پور، در حوزه علوم پايه از كتاب «ترمو ديناميك آماري» نوشته دكتر الهه گوهرشادي و مجيد موسوي و در حوزه علوم تربيتي و روانشناسي از كتاب "تعليم و تربيت در انديشه بوعلي سينا" نوشته كاظم كاهاني مقدم به دليل برخورداري از رويكرد پژوهشي و نوآوري در تحقيقات و تدوين نظام مند روش ها در حوزه علوم تربيتي تقدير شد.

در حوزه علوم پزشكي نيز كتاب "مراقبت هاي نوين در جراحي قلب و توراكس" نوشته دكتر محمد محسن نظافتي به دليل استفاده از منابع ارزشمند علمي و كندوكاو در تحقيقات پزشكي به عنوان كتاب برگزيده سال خراسان رضوي معرفي شد.

در مراسم انتخاب كتاب سال خراسان رضوي موضوع حجاب و عفاف به عنوان موضوع ويژه سال مطرح بود كه كتاب "امين" نوشته فريد محمدي مقدم به دليل كاربردي بودن مطالب و برخورداري از مجموعه اي منسجم قابل تقدير شناخته شد.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن